MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Felicitari, mai ales ca acest transplant ai reusit sa il faci prin mijloace proprii, am rugamintea sa ne spui si noua cum trage motorul C20XE in raport cu ce ai avut tu pe masina inainte, daca se merita sa modifici un motor de 1.8 sau 2.0 8V pentru a scoate mai multa putere din el sau este mai bine sa treci direct la 16V.
Asteptam mai multe detalii pro sau contra in ceea ce priveste intreaga operatiune...
Bafta in continuare,
Asteptam mai multe detalii pro sau contra in ceea ce priveste intreaga operatiune...
Bafta in continuare,
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
ManiacuV6
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salutare baieti,
Scuze pt intarziere dar am fost plecat.
O sa ma duc la RAR unde nu cred ca voi avea probleme.(!!!) Am avut pana acum omologat motorul de opel de 115 cp.
Despre frane: franele pe fata sunt schimbate de la kadett 2.0 16 V (discuri si etrieri) si acum vreau sa-i schimb si pompa ( diam de 22 mm in loc de 20 mm), iar in viitorul apropiat sa-i pun punte spate cu discuri.
Alta chestie pe care vreau sa o fac este sa-i pun bara intre oale amortizor si bascule. Cu asta o sa fiu eu mai sigur de masina.
Scuze pt intarziere dar am fost plecat.
O sa ma duc la RAR unde nu cred ca voi avea probleme.(!!!) Am avut pana acum omologat motorul de opel de 115 cp.
Despre frane: franele pe fata sunt schimbate de la kadett 2.0 16 V (discuri si etrieri) si acum vreau sa-i schimb si pompa ( diam de 22 mm in loc de 20 mm), iar in viitorul apropiat sa-i pun punte spate cu discuri.
Alta chestie pe care vreau sa o fac este sa-i pun bara intre oale amortizor si bascule. Cu asta o sa fiu eu mai sigur de masina.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 423 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
prima mea mashina a fost un ciel dar pe care am dat-o din cauza r.a.r cand am mers la deva sa vb de omologare m-au rupt cu hartzogaraiele,test dinamic la buc,motor montat la reprezentantza,toata afacerea sarea de 2000 de euroi asa mi-am luat prima omega cu motorul 20 16v
insa la suflet a ramas cielo
insa la suflet a ramas cielo