b0qdan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am si eu o preblema si de 2 zile nici un mecanic nu i`a dat de cap , tot cauta buba .... nu se mai accelereaza cum trebuie . Apas acceleratzia blana si ea creste constant si foarte greu ... adik nu mai are putere masina . Turbo nu este ca s`a uitat cineva la el . Daca cineva a mai intalnit aceasta problema plz help
Si inca ceva . Cunoastetzi pe cineva care reseteaza computerul de bord . Dak da la ce pretz ?
Si inca ceva . Cunoastetzi pe cineva care reseteaza computerul de bord . Dak da la ce pretz ?
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- louis_cel_mare
- *
- 13 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Astra 2001 1.7 TDI
- Bucuresti
louis_cel_mare
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- louis_cel_mare
- *
- 13 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Astra 2001 1.7 TDI
- Bucuresti
louis_cel_mare
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am uitat sa zic...Nu am de gand sa ma mai duc la reprezentatzi sa imi faca o constatare pe care o pot face si eu si sa imi ia o gramada de bani pt nimic! Am mai patit de cateva ori...si poate e cva usor de reparat...poate a trecut cineva prin asta si stie cam ce are masina...nu sa ma duc la ei si sa imi zica precum data trecuta k trb sa schimba nu stiu ce..si de fapt nu era aia problema..dar bani mi loasera..ma rog... Ideea e ca macar sa stiu ce are..c trb sa i se faca...etc...sa nu imi iau teapa Sorry k deviasem putin de la subiect..
Some help? Multam' Anticipat!
Some help? Multam' Anticipat!
- nuta alexandru
- *
- 1 mesaje
- din 11 Dec 2007
- Astra 1994 c18xe
- Bucuresti
nuta alexandru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2007
- Mesaj Privat
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
La mine se manifesta exact la fel si era un colier de la admisie iesit si tragea aer de unde si cum apuca. Se accelera greu si incepea sa se simta ceva putere cand ajungea in ture superioare. Daca e dus un senzor, ar trebui sa se vada pe tester. Daca e dusa o chestie mecanica (furtun iesit, etc) numai cineva care stie plaja de valori in care ar trebui sa fie toate iti poate spune daca e ceva in neregula, ca desi nu ii da nici o eroare de la senzori, nu ai toate valorile cum trebuie si isi poate da seama de unde e buba.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
pentru @louis_cel_mare
ca ai sau nu posibilitatea sa iti faci o diagnoza singur nu este asa de important.ce este foarte important este sa stii sa citesti si sa interpretezi acele valori citite!de aia am zis mai devreme sa te duci LA INTILNIRE pentru o diagnoza,nu la reprezentanta.cel mai simplu e sa verifici debitmetrul,adica sa faci un schimb cu unul bun...
ca ai sau nu posibilitatea sa iti faci o diagnoza singur nu este asa de important.ce este foarte important este sa stii sa citesti si sa interpretezi acele valori citite!de aia am zis mai devreme sa te duci LA INTILNIRE pentru o diagnoza,nu la reprezentanta.cel mai simplu e sa verifici debitmetrul,adica sa faci un schimb cu unul bun...
- louis_cel_mare
- *
- 13 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Astra 2001 1.7 TDI
- Bucuresti
louis_cel_mare
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Deci am aflat care e problema...Dar acum e alta ) Se int ca la un momendat sa imi "cada turboul" pur si simplu nu mai intra in functie..opresc motorul,il repornesc..si merge... Nu stiu ce are..CA SE OPRESTE IN TIMPUL MERSULUI!...Si nu mai reporneste...pana nu repornesc motoru Ajutor..sau link spre un topic legat de asta...Eu zic ca e de vina softul..ca el porneste... Ms
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
de unde stii ca iti "cade turbo"?cu ai observat?aceasta concluzie poate fi trasa doar daca mergind cu masina si cu testerul conectat la masina atunci cind ti se pare ca se "opreste "turbina citesti presiunea se supraalimentare (bost pressure) si in acelasi timp si comanda data de ECU la electrovalva care comanda turbina!empiric si dupa "ureche" nu ai cum sa zici ca se opreste turbina,asta ar insemna sa ai o problema mecanica la turbina-compresor,adica rotorul cu paletii sa atinga de corpul turbinei,dar acest lucru s-ar auzi.
diferenta intre motorul de 1,7 si cel de 2,0 este ca la noi,adica 1,7 acea electrovalva este comandata doar in cazul in care ECU vrea sa micsoreze presiunea generata de turbina,adica acel by-pass aflat pe turbina este tot timpul inchis,iar in tuartii mari cind turbina creeaza o presiune mai mare decit cea necesara .ECU comanda deschiderea acestei valve by-pass pentru un timp limitat pina la micsorarea presiunii la limita ceruta.
la cele 2,0 este invers,adica acea valva este tot timpul deschisa,iar dupa pornirea motorului si in functionarea acestuia acea electrovalva care comanda aceasta valva by-pass este tot timpul alimentata,deci tija turbinei e trasa tot timpul.
diferenta intre motorul de 1,7 si cel de 2,0 este ca la noi,adica 1,7 acea electrovalva este comandata doar in cazul in care ECU vrea sa micsoreze presiunea generata de turbina,adica acel by-pass aflat pe turbina este tot timpul inchis,iar in tuartii mari cind turbina creeaza o presiune mai mare decit cea necesara .ECU comanda deschiderea acestei valve by-pass pentru un timp limitat pina la micsorarea presiunii la limita ceruta.
la cele 2,0 este invers,adica acea valva este tot timpul deschisa,iar dupa pornirea motorului si in functionarea acestuia acea electrovalva care comanda aceasta valva by-pass este tot timpul alimentata,deci tija turbinei e trasa tot timpul.
- louis_cel_mare
- *
- 13 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Astra 2001 1.7 TDI
- Bucuresti
louis_cel_mare
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am dedus ca imi cade turboul deoarece: Cand o accelerez la 2000 ture.. si urc..masina urca pana la 30 in viteza lumini stinse...abea se tareste..in orce viteza se vede k nu are vlaga..e ca si cand ar inpingeo vantul Opresc motorul..repornesc si la aceasi turatie..revine la normal..adik se infige la 2000 de ture..se simte k intra turboul in functiune si are mai multa putere asa cum e si normal .... Sunete ciudate de la turbo nu se aud..poate fi oare de soft bazata p calcule de emisii..si/sau altele?Si daca e,se poate resofta in asa fel incat sa sara peste aces pas(eroare)?
Inainte aveam un furtunas desfacut si din cauza lui mi se oprea turboul si imi arata un beculet p bord..am uitat cum ii zice..
Am pus furtunasul la loc..si un timp a mers..si iar face acum...numai ca NU SE MAI APRINDE BECULETU PE BORD!
Inainte aveam un furtunas desfacut si din cauza lui mi se oprea turboul si imi arata un beculet p bord..am uitat cum ii zice..
Am pus furtunasul la loc..si un timp a mers..si iar face acum...numai ca NU SE MAI APRINDE BECULETU PE BORD!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- louis_cel_mare
- *
- 13 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Astra 2001 1.7 TDI
- Bucuresti
louis_cel_mare
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
jiji06
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2005 19cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2008
- Mesaj Privat
b0qdan a scris:Am si eu o preblema si de 2 zile nici un mecanic nu i`a dat de cap , tot cauta buba .... nu se mai accelereaza cum trebuie . Apas acceleratzia blana si ea creste constant si foarte greu ... adik nu mai are putere masina . Turbo nu este ca s`a uitat cineva la el . Daca cineva a mai intalnit aceasta problema plz help
Si inca ceva . Cunoastetzi pe cineva care reseteaza computerul de bord . Dak da la ce pretz ?
Si inca ceva . Cunoastetzi pe cineva care reseteaza computerul de bord . Dak da la ce pretz ?
jiji06
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2005 19cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2008
- Mesaj Privat
- louis_cel_mare
- *
- 13 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Astra 2001 1.7 TDI
- Bucuresti
louis_cel_mare
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Deci daca va zic eu..probabil mai mult ca sigur ca o sa radeti....Am gasit o bucata de carton de marime mica..exac la intrarea in turbou..astupa jumatate din supapa de acolo de intrare a aerului..si cand opream motoru cade aia in jos..cartonasu,cand porneam si incepea sa suga aer...se punea la loc ... ) Ideea ca nu stiu de unde e cartonasu,ori era acolo dinainte si cazuse de undeva ori chiar nu stiu...Ideea e k nu avea cum s treaca prin filtru de aer asa usor un carton deala )
RomeoT
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
sal... si eu am o problema.. cred ca de la turbina.. mi s-a intamplat de 2 ori sa am peste 100 si sa nu ma mai lase sa accelerez.. a scazut viteza pe la 70 si apasam degeaba pe acceleratie..apoi a aparut pe bord becul opel service si dupa ce am oprit motorul s-a remediat si nu a mai aparut. dar in schimb se aude un vuiet permanent mai ales cand merg cu peste 40 km/h
care poate fi problema? cat costa o turbina ?
am un opel vectra din 2003
care poate fi problema? cat costa o turbina ?
am un opel vectra din 2003
- ct-13-shp
- **
- 158 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra 2001 y17dt
- Constanta
ct-13-shp
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat