paula
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
Stimati colegi,
Supun atentiei dvs. un lucru vazut pe o caseta video unde se facea reclama la niste automobile si anume: se prezenta faptul ca pe motoarele respective se putea monta, optional, la cerere, inca un filtru de ulei in afara de de cel clasic al masinii respective; - al 2-lea filtru ce se putea monta, arata ca un tub metallic cilindric ( de marimea si forma unei cutii de conserva de cca.1 litru); cu 2 racorduri respectiv de intrare – iesire din el.
Filtrul avea capac cu filet si era montat pe contraaripa masinii, iar cartusul filtrant era o simpla HARTIE IGIENICA foarte fina introdusa etans intr-un suport metalic cu gauri pentru trecerea uleiului.
In mare, functionarea acestui filtru era urmatoarea: o mica parte din uleiul ajuns in filtrul clasic al masinii era preluat de racordul de intrare in cel de-al 2-lea filtru de unde, dupa curatare se intorcea in motorul masinii (cred ca avea o gaura cu filet facuta special in blocul motor sau fusese bagat in locul senzorului de mas.presiune ulei, nu stiu exact). Filtrul te ducea cu gandul la filtrul unei tigari.
Se sustinea faptul ca impuritatile din ulei le reducea de zeci de ori, iar viata motorului se prelungea cu ani de zile, ca motorul avea nevoie de cca.
1 litru de ulei in plus pentru al 2-lea filtru dar si ca schimbul de ulei se putea face chiar si dupa 20–25.000 km. parcursi.
Ce parere aveti, comentarii? avantaje, dezavantaje, etc.
Supun atentiei dvs. un lucru vazut pe o caseta video unde se facea reclama la niste automobile si anume: se prezenta faptul ca pe motoarele respective se putea monta, optional, la cerere, inca un filtru de ulei in afara de de cel clasic al masinii respective; - al 2-lea filtru ce se putea monta, arata ca un tub metallic cilindric ( de marimea si forma unei cutii de conserva de cca.1 litru); cu 2 racorduri respectiv de intrare – iesire din el.
Filtrul avea capac cu filet si era montat pe contraaripa masinii, iar cartusul filtrant era o simpla HARTIE IGIENICA foarte fina introdusa etans intr-un suport metalic cu gauri pentru trecerea uleiului.
In mare, functionarea acestui filtru era urmatoarea: o mica parte din uleiul ajuns in filtrul clasic al masinii era preluat de racordul de intrare in cel de-al 2-lea filtru de unde, dupa curatare se intorcea in motorul masinii (cred ca avea o gaura cu filet facuta special in blocul motor sau fusese bagat in locul senzorului de mas.presiune ulei, nu stiu exact). Filtrul te ducea cu gandul la filtrul unei tigari.
Se sustinea faptul ca impuritatile din ulei le reducea de zeci de ori, iar viata motorului se prelungea cu ani de zile, ca motorul avea nevoie de cca.
1 litru de ulei in plus pentru al 2-lea filtru dar si ca schimbul de ulei se putea face chiar si dupa 20–25.000 km. parcursi.
Ce parere aveti, comentarii? avantaje, dezavantaje, etc.
ryady
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
paula a scris:Stimati colegi,
Filtrul avea capac cu filet si era montat pe contraaripa masinii, iar cartusul filtrant era o simpla HARTIE IGIENICA foarte fina introdusa etans intr-un suport metalic cu gauri pentru trecerea uleiului.
Filtrul te ducea cu gandul la filtrul unei tigari.
Se sustinea faptul ca impuritatile din ulei le reducea de zeci de ori, iar viata motorului se prelungea cu ani de zile, ca motorul avea nevoie de cca.
1 litru de ulei in plus pentru al 2-lea filtru dar si ca schimbul de ulei se putea face chiar si dupa 20–25.000 km. parcursi.
Ce parere aveti, comentarii? avantaje, dezavantaje, etc.
Filtrul avea capac cu filet si era montat pe contraaripa masinii, iar cartusul filtrant era o simpla HARTIE IGIENICA foarte fina introdusa etans intr-un suport metalic cu gauri pentru trecerea uleiului.
Filtrul te ducea cu gandul la filtrul unei tigari.
Se sustinea faptul ca impuritatile din ulei le reducea de zeci de ori, iar viata motorului se prelungea cu ani de zile, ca motorul avea nevoie de cca.
1 litru de ulei in plus pentru al 2-lea filtru dar si ca schimbul de ulei se putea face chiar si dupa 20–25.000 km. parcursi.
Ce parere aveti, comentarii? avantaje, dezavantaje, etc.
comentarii:
de care hartie igienica...zewa....cu miros de caise sau din aia clasica cu rumegus........
cum sa se numeasca un aftfel de filtru?...light.... ultralight.....charconal.....
avantaje:...nu vad.....mai bine schimbi ulei-ul la termen decat sa-l rafinezi...
dezavantaje:multiple...costuri in plus.....modificari inutile
total: mi-se pare o prostie!
sa se mute la ...discutii generale
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat