Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • paula

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Stimati colegi,

Supun atentiei dvs. un lucru vazut pe o caseta video unde se facea reclama la niste automobile si anume: se prezenta faptul ca pe motoarele respective se putea monta, optional, la cerere, inca un filtru de ulei in afara de de cel clasic al masinii respective; - al 2-lea filtru ce se putea monta, arata ca un tub metallic cilindric ( de marimea si forma unei cutii de conserva de cca.1 litru); cu 2 racorduri respectiv de intrare – iesire din el.
Filtrul avea capac cu filet si era montat pe contraaripa masinii, iar cartusul filtrant era o simpla HARTIE IGIENICA foarte fina introdusa etans intr-un suport metalic cu gauri pentru trecerea uleiului.
In mare, functionarea acestui filtru era urmatoarea: o mica parte din uleiul ajuns in filtrul clasic al masinii era preluat de racordul de intrare in cel de-al 2-lea filtru de unde, dupa curatare se intorcea in motorul masinii (cred ca avea o gaura cu filet facuta special in blocul motor sau fusese bagat in locul senzorului de mas.presiune ulei, nu stiu exact). Filtrul te ducea cu gandul la filtrul unei tigari.
Se sustinea faptul ca impuritatile din ulei le reducea de zeci de ori, iar viata motorului se prelungea cu ani de zile, ca motorul avea nevoie de cca.
1 litru de ulei in plus pentru al 2-lea filtru dar si ca schimbul de ulei se putea face chiar si dupa 20–25.000 km. parcursi.
Ce parere aveti, comentarii? avantaje, dezavantaje, etc.
  • ryady

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Filtrare dubla pentru Motorina exista?
As fi interesat de acest aspect...


Ultima modificare făcută de ryady la Mie 05 Dec, 2007 12:19 pm
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
paula a scris:Stimati colegi,

Filtrul avea capac cu filet si era montat pe contraaripa masinii, iar cartusul filtrant era o simpla HARTIE IGIENICA foarte fina introdusa etans intr-un suport metalic cu gauri pentru trecerea uleiului.
Filtrul te ducea cu gandul la filtrul unei tigari.
Se sustinea faptul ca impuritatile din ulei le reducea de zeci de ori, iar viata motorului se prelungea cu ani de zile, ca motorul avea nevoie de cca.
1 litru de ulei in plus pentru al 2-lea filtru dar si ca schimbul de ulei se putea face chiar si dupa 20–25.000 km. parcursi.
Ce parere aveti, comentarii? avantaje, dezavantaje, etc.


comentarii:
de care hartie igienica...zewa....cu miros de caise sau din aia clasica cu rumegus........

cum sa se numeasca un aftfel de filtru?...light.... ultralight.....charconal..... Wink

avantaje:...nu vad.....mai bine schimbi ulei-ul la termen decat sa-l rafinezi...
dezavantaje:multiple...costuri in plus.....modificari inutile
total: mi-se pare o prostie!
sa se mute la ...discutii generale
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Gaselnite de-ale unora ca sa mai ia ceva bani, fara prea mult efort. O conserva igienica, cu costuri de productie minime si incasari maxime, dupa o promovare agresiva.
Chestii gen "teleshopping", cu produse "miraculoase", care nu fac totusi rau, dar nici nu se justifica folosirea lor Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR