Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am un opel astra g 1.7 dti din 2000.am schimbat bujiile de o saptamana si totul a mers normal.ieri dimineata nu a mai aparut in bord semnul de incalzire a bujiilor, cel elicoidal si motorul nu a mai pornit.cand dau la demaror porneste ventilatorul de la radiator.ma poate ajuta cineva sa-mi spuna care ar fi cauza?


Ultima modificare făcută de stanescu la Sam 01 Dec, 2007 4:04 pm
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste cod eroare stocat si le pui aici.
Cazul tau este identic cu unul care il am eu spre rezolvare (si la el culmea ca tot ventilatorul mergea de nebun).
Y17dt-isti,atentie la motorina din mufele ECU!
Nu mai da cheie absolut deloc, decuplezi bateria si numai cind citesti codurile o vei conecta !

Mergi la intilnire Intalnire Oradea si vezi care te ajuta cu o diagnoza sau contacteaza pe unul din ei.
Ai avut bec aprins in bord, ai citit coduri eroare vreodata, ai istoricul aparitiei lor ?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sigur ai probleme cu ECU sau ai bateria foarte descarcata.atunci cind ECU se defecteaza,la punerea contactului si la pornire pleaca ventilatorul.asa se intimpla si in timpul rescrierii softului la reprezentanta.dar si cind bateria e atit de slaba incit nu poate asigura alimentarea calculatoarelor.verifica tensiunea bateriei si daca e mai mica de 10V schimba bateria.daca e normal 12V atunci apar semne de intrebare la ECU.
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pt cata26bcn.bateria este noua.invarte f bine electromotorul.marti am programare la service bosch.
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
multumesc lui cata26bcn.ai avut dreptate cu bateria.am pus aparatul de masura si arata 11,5 v.toate se pare ca functioneaza la peste 12 v.esti meserias,multumesc, m-ai scutit de cheltuiala.am completat si cu putina apa distilata.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
e posibil sa ai cele 2 relee pentru ECU si SPIL VALVE cu contactii oxidati sa contactele releelor oxidate.cu bateria deconectata.cureti cele 2 relee din cutia neagra aflata linga filtru motorina.sa verifici si mufele la ECU sa nu ai motorina sau pini oxidati.


Ultima modificare făcută de CATA26BCN la Sam 01 Dec, 2007 10:33 pm
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ecu este sub rezervorul de parbriz spun unii,asa-i?dar de split valve nu stiu nimic.cu siguranta am sa curat ce mi-ai spus.Cu respect.....
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ECU este cutia din aluminiu situat deasupra motorului in care intra 2 cuple mari negre , daca scoti cuplele la ECU bine ar fi sa deconectezi bateria .
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in bara sub rezervorul pentru parbriz este ECM-engine cooling module.ECU-engine control unit ,e cel de pe motor.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru @stanescu: am zis sa cureti cele 2RELEE care sint pentru ecu si celalalt pentru calc injectie + spill valve.deci releele sa le cureti,contactii din interior si exterior.
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor pt sfaturi.va salut.
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
n-a pornit dimineata.am dus bateria la reprezentanta au puso la incarcat,era 50 la suta descarcata.am luat bateria inapoi incarcata si peste 2 zile,adica azi dimineata,aceeasi figura nu s-a aprins martorul de bujii la temperatura de -2,5 grade afara.a pornit iar ventilatorul de la radiator.i-am dat imprumut de curent,dar n-a pornit.la ora10 am incercat iar cu imprumut si motorul a pornit.am schimbat bateria cu una noua.dar daca se intampla iar?am facut programare la service,dar poate ma ajutati cumva.cu respect.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cu borna scoasa,verifici urmatoarele,totul este la motor,nimic in masina:ai o cuite cu relee si una cu sigurante la motor.la SIGURANTE verifici a-6-a de sus in jos F6.iar la relee (verifici si in releu contactii,dar si bobina ) primul releu din stinga sus,si cel din dreapta al 2-lea. K18 si K66.este f.important K18 ca el alimenteaza si ECU si RELEUL DE BUJII.daca totul e in regula,atunci dai jos ECU,il faci pachet si trimis la dancuciureanu sau 1,7dti_edition sau altcineva care repara ECU.poti sa pui si relee noi si siguranta noua,pentru probe.am ami auzit cazuri in care au fost si unele fire intrerupte in manunchiul acela de linga motor in stinga.dai jos izolatia si verifici fir cu fir.tot pe motor sus in dreapta e o cutie de plastic in care se ramifica firele.se da jos capacul si iei firele la mina.
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca am gresit undeva imi cer scuze.nu aduc rectificari nimanui daca nu sunt sigur.inca o data scuze daca am gresit cu ceva.spune-mi unde am gresit.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca vrei,pot sa fac niste poze si sa le trimit,daca tot nu ai rezolvat problema.
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am fost de dimineata la service.au verificat incarcarea,daca am ceva consumatori si nimic.mi-au zis ca foarte sigur a fost din cauza bateriei ROMBAT.deoarece a suferit o descarcare de 50 la suta,la temperaturi scazute poate face asemenea probleme.de cand am schimbat bateria nu a mai facut nicio problema.apropo cum ajung la becul de la bricheta.cred ca s-a ars ori nu face contact.multumesc.
  • stanescu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
1.7 dti motor isuzu.am crezut ca de vina este bateria dar nu.de ce cand afara temperatura este de -2grade si mai scazuta nu mai apare in bord martorul de bujii,porneste ventilatorul de la radiator si motorul nu porneste.aseara era -1 grad afara am pus contactul nu s-a aprins martorul,l-am mai pus odata si cu aparitii intermitente a aparut acest martor si a pornit ventilatorul dar la aparitia martorului ,ventil. se oprea si motorul a pornit f bine.imi cer scuze ca ma repet dar nici la service nu i-au gasit vreo problema.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
La tester ce temperaturi "vedea" ecu ? Daca nu se aprinde martorul bujiilor motorul cum porneste ? usor sau greu ? Iar cand nu porneste, electromotorul invarte ? Faptul ca martorul se aprindea cu intermitenta ma trimite cu gandul la un contact imperfect pe circuitul de alimentare al releului bujiilor. Ai verificat contactele cabluriler principale, legatura la masa, papuci/suruburi oxidate ? Problema cu ventilatorul a aparut exact ieri si unui prieten de-al meu. La el functioneaza incontinuu ambele ventilatoare. Nu am reusit sa vad ce erori are pentru ca avea bateria descarcata - intuneric, frig..... Banuiesc ca de aici provine problema. Cred ca are probleme cu alternatorul. Va anunt ce gasesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR