softclau
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am o Zafira diesel de 2 litri (model 2003). Problema: dimineata o gasesc cu gheata si pe exterior si pe interior pe parbriz !
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior). Si o alta problema offtopic: Am alimentat cu motorina 10 litri (eram pe avertizare 30 km!) si avertizarea nu s-a resetat. ACUM SUNT PE AVERTIZARE 0 KM DESI AM COMBUSTIBIL!
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior). Si o alta problema offtopic: Am alimentat cu motorina 10 litri (eram pe avertizare 30 km!) si avertizarea nu s-a resetat. ACUM SUNT PE AVERTIZARE 0 KM DESI AM COMBUSTIBIL!
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- florinctvn
- *
- 21 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Tigra 1995
florinctvn
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
softclau a scris:Am o Zafira diesel de 2 litri (model 2003). Problema: dimineata o gasesc cu gheata si pe exterior si pe interior pe parbriz !
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior). Si o alta problema offtopic: Am alimentat cu motorina 10 litri (eram pe avertizare 30 km!) si avertizarea nu s-a resetat. ACUM SUNT PE AVERTIZARE 0 KM DESI AM COMBUSTIBIL!
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior). Si o alta problema offtopic: Am alimentat cu motorina 10 litri (eram pe avertizare 30 km!) si avertizarea nu s-a resetat. ACUM SUNT PE AVERTIZARE 0 KM DESI AM COMBUSTIBIL!
am avut si io problema inghetului pe interior si am rezolvat-o f simplu...vezi comutatorul de aer sa nu fie setat sa traga aerul din interior ci din exterior
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
- VLADIautomobile
- *
- 6 mesaje
- din 24 Nov 2007
- Astra 2001 1.7 dti
- Timis
VLADIautomobile
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- electricianu'
- *
- 10 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Harghita
electricianu'
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
[quote="softclau"]Am o Zafira diesel de 2 litri (model 2003). Problema: dimineata o gasesc cu gheata si pe exterior si pe interior pe parbriz !
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior).
Va salut,
Am un Opel Astra Classic ll 1,4 Tw. din 2007, deci pe benzina. Sunt fff. multumit de ea, dar intampin aceeasi problema (si singura de altfel): dimineata gasesc ghiata in interior pe parbriz si luneta. Daca in spate se rezolva usor, in fata este dificil. Am vorbit cu alti colegi (cu opel), au aceiasi problema. Care poate fi cauza?
Astept sugestiile voastre la problema mea.
Cu respect.
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior).
Va salut,
Am un Opel Astra Classic ll 1,4 Tw. din 2007, deci pe benzina. Sunt fff. multumit de ea, dar intampin aceeasi problema (si singura de altfel): dimineata gasesc ghiata in interior pe parbriz si luneta. Daca in spate se rezolva usor, in fata este dificil. Am vorbit cu alti colegi (cu opel), au aceiasi problema. Care poate fi cauza?
Astept sugestiile voastre la problema mea.
Cu respect.
- sanjuro
- **
- 106 mesaje
- din 01 Sep 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Bacau
sanjuro
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
- electricianu'
- *
- 10 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Harghita
electricianu'
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
sanjuro a scris:Am avut aceeasi problema la un Fiat Regata, nu era etans si facea, cumva , condens, care dupa oprirea motorului se transforma in gheata care se aseza pe unde putea. Dupa revizia generala efectuata vara, cand am si antifonat-o cum trebuie, nu am mai avut problema cu gheata.
Salut Sanjuro! Probabil asta este problema, dar masina este noua. Oricum, cred ca ma voi duce la reprezentanta. Prima revizie este in primavara si pana atunci chiar vreau sa am dimineti mai bune.
Cu respect.
- sanjuro
- **
- 106 mesaje
- din 01 Sep 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Bacau
sanjuro
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
Hmmm, daca e noua...atunci e mai putin probabil sa fie asta problema, insa e si mai ...jenant !
Abia acum am vazut din ce judet esti, am facut scoala de gradati la M.Ciuc, la temperaturile de acolo....cred ca cel mai bine mergi la reprezentanta, sau cumpara o prelata, sunt la praktiker ceva la 80 de ron, si ajuta mult, eu de cand mi-am luat nu mai am masina inghetata dimineata, no more usi ighetate, etc... !
Abia acum am vazut din ce judet esti, am facut scoala de gradati la M.Ciuc, la temperaturile de acolo....cred ca cel mai bine mergi la reprezentanta, sau cumpara o prelata, sunt la praktiker ceva la 80 de ron, si ajuta mult, eu de cand mi-am luat nu mai am masina inghetata dimineata, no more usi ighetate, etc... !
- electricianu'
- *
- 10 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Harghita
electricianu'
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- electricianu'
- *
- 10 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Harghita
electricianu'
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
[quote="SUPERDRAGOS35"]Sal,pana acum ,cele mai decente sugestii mi se par 1-filtrul de polen-e deajuns sa fie murdar 40% si 2-mergi cu recirculare,in loc sa traga de afara.
Salut Dragos! Masina este noua, deci nu cred ca filtrul de polen este problema. De asemenea nici recircularea, deoarece nu merg cu ea activata decat foarte rar si pentru timp scurt (pana depasesc poluatorul sau ies din zona urat mirositoare). Trebuie sa fie altceva.
Cu respect.
Salut Dragos! Masina este noua, deci nu cred ca filtrul de polen este problema. De asemenea nici recircularea, deoarece nu merg cu ea activata decat foarte rar si pentru timp scurt (pana depasesc poluatorul sau ies din zona urat mirositoare). Trebuie sa fie altceva.
Cu respect.
- yeti
- **
- 400 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
Pentru a evita formarea ghetii pe interior va sugerez, ca atunci cand este frig puternic, sa lasti un minut usile deschise inainte de a parasi masina. Ideea este ca interiorul sa se raceasca mai repede si sa se elimine aerul umed din interior.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.
- electricianu'
- *
- 10 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Harghita
electricianu'
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
[quote="sanjuro"]Hmmm, daca e noua...atunci e mai putin probabil sa fie asta problema, insa e si mai ...jenant !
Da Sanjuro, cu adevarat asa este.
Yeti, iti multumesc pentru explicatiile stiintifice date. Te asigur ca voi lasa portierele putin deschise la coborare, poate ... . Ma intreb insa, de ce alte masini nu prezinta ghiata pe parbriz, in interior? Fenomenul ar trebui sa fie general valabil, nu numai la unele masini opel, nu?
Da Sanjuro, cu adevarat asa este.
Yeti, iti multumesc pentru explicatiile stiintifice date. Te asigur ca voi lasa portierele putin deschise la coborare, poate ... . Ma intreb insa, de ce alte masini nu prezinta ghiata pe parbriz, in interior? Fenomenul ar trebui sa fie general valabil, nu numai la unele masini opel, nu?
- electricianu'
- *
- 10 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Harghita
electricianu'
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- yeti
- **
- 400 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
electricianu' a scris:Ma intreb insa, de ce alte masini nu prezinta ghiata pe parbriz, in interior? Fenomenul ar trebui sa fie general valabil, nu numai la unele masini opel, nu?
Fenomenul nu se intampla numai la unele masini Opel. Am vazut si unele masini Renault, Skoda, Daewoo, etc. N-am o explicatie de ce se intampla numai la "unele". Raspunsul este probabil in cele 12,77% procente de incertitudine ale teoriei mele.
Te-as ruga sa ne scrii daca are efect "racorirea" masinii inainte de a o inchide.
coolfrik
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2007
- Mesaj Privat
yeti a scris:Pentru a evita formarea ghetii pe interior va sugerez, ca atunci cand este frig puternic, sa lasti un minut usile deschise inainte de a parasi masina. Ideea este ca interiorul sa se raceasca mai repede si sa se elimine aerul umed din interior.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.
Sunt unul dintre "nefericitii" detinatori in diminetile geroase din Suceava a frumoaselor opere de arta create de atat de inventiva si capricioasa iarna, dar nu mi`am facut niciodata probleme cunoscand efectul datorita carora se produc. Asa ca subscriu 100% la cele scrise mai sus.
- electricianu'
- *
- 10 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Harghita
electricianu'
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
coolfrik a scris:
Sunt unul dintre "nefericitii" detinatori in diminetile geroase din Suceava a frumoaselor opere de arta create de atat de inventiva si capricioasa iarna, dar nu mi`am facut niciodata probleme cunoscand efectul datorita carora se produc. Asa ca subscriu 100% la cele scrise mai sus.
yeti a scris:Pentru a evita formarea ghetii pe interior va sugerez, ca atunci cand este frig puternic, sa lasti un minut usile deschise inainte de a parasi masina. Ideea este ca interiorul sa se raceasca mai repede si sa se elimine aerul umed din interior.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.
Sunt unul dintre "nefericitii" detinatori in diminetile geroase din Suceava a frumoaselor opere de arta create de atat de inventiva si capricioasa iarna, dar nu mi`am facut niciodata probleme cunoscand efectul datorita carora se produc. Asa ca subscriu 100% la cele scrise mai sus.
Va multumesc pentru sfaturi. Am procedat conform indrumarilor si in seara aceasta am gasit un strat de ghiata si mai gros. Asta este. Ii voi deranja pe baietii de la service. Sunt buni meseriasi si foarte amabili.
Cu respect.
Ultima modificare făcută de electricianu' la Lun 24 Dec, 2007 9:58 pm
- electricianu'
- *
- 10 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Harghita
electricianu'
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
coolfrik a scris: dar nu mi`am facut niciodata probleme cunoscand efectul datorita carora se produc. Asa ca subscriu 100% la cele scrise mai sus.
Coolfrik, nu stiu daca ma intelegi, efectul il cunosc si l-am descris, eu vreau sa aflu cauza (pentru a o inlatura), oricum iti multumesc ca mi-ai sarit in ajutor.
Cu respect.