- tofi25
- OP
- 152 mesaje
- din 21 Nov 2007
- Astra 2002 Z16XE
- Cluj
tofi25
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
salutare
Am si eu un opel vectra 1,8i, benzina, 1991, c18nz merge sacadat si acul de la apa imi urca foarte greu(mai sus de prima linie nu pre urca decat foarte rar)
Am inteles ca ar fi probleme la termostat si din cauza asta merge asa.Imi poate spune cineva cam pe unde este termostatul sa il pot schimba precum si cat ar costa unul nou
Am si eu un opel vectra 1,8i, benzina, 1991, c18nz merge sacadat si acul de la apa imi urca foarte greu(mai sus de prima linie nu pre urca decat foarte rar)
Am inteles ca ar fi probleme la termostat si din cauza asta merge asa.Imi poate spune cineva cam pe unde este termostatul sa il pot schimba precum si cat ar costa unul nou
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 294 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut ,
Din nou revin cu aceasta nebunie ..TERMOSTAT.Ultima data la service am schimbat sonda temperatura antigel , am schimbat antigelul , toate filtrele etc si o bujie incandescenta.Acum acul la temperatura se ridica in oras dupa vreo 20 de minute ( destul de bine), caldura baga, la drum lung ( viteza constanta 100 - 120) se ridica acul mai repede si baga si caldura bine.Acum vreo 2 zile am ridicat capota dupa vreo 25 minute de mers, nu se ridicase acul la temperatura, si radiatorul mare era caldut .Intrebarea este :
Este posibil sa fie termostatul?
Din nou revin cu aceasta nebunie ..TERMOSTAT.Ultima data la service am schimbat sonda temperatura antigel , am schimbat antigelul , toate filtrele etc si o bujie incandescenta.Acum acul la temperatura se ridica in oras dupa vreo 20 de minute ( destul de bine), caldura baga, la drum lung ( viteza constanta 100 - 120) se ridica acul mai repede si baga si caldura bine.Acum vreo 2 zile am ridicat capota dupa vreo 25 minute de mers, nu se ridicase acul la temperatura, si radiatorul mare era caldut .Intrebarea este :
Este posibil sa fie termostatul?
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 294 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
este vorba de radiator( cel mare) din interior,la modelul Astra 1.7 DTI , 2001.Daca stii, spune-mi si mie care este turul si care returul?.....Masina baga caldura dupa 3-5 minute , acul se ridica normal pentru urban, dupa vreo 20-25 de minute, nu fierbe, temperatura se ridica laaproximativ 90 grade, dupa care porneste termocupla.O sa mai verific astazi dupa vreo 10 minute de mers in oras si vad daca radiatorul mare este cald.
La service am stat pana a ajuns temperatura la 95 grade si atunci a pornit si termocupla, cee ce ma face sa cred ca termostatul nu are probleme.
La service am stat pana a ajuns temperatura la 95 grade si atunci a pornit si termocupla, cee ce ma face sa cred ca termostatul nu are probleme.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sper sa ai norocul sa dai peste un mecanic in stare sa diagnosticheze un amarat de termostat ,pentru ca asa cum ti-am spus fiecare zi in care se circula cu temperatura motorului sub cea normala dauneaza mult si se vor vedea urmarile in timp.Furtunul de tur este intotdeauna cel alflat in pozitia mai inalta,orice radiator are unul de intrare respectiv tur pe unde intra apa calda si cel de retur pe unde iese apa racita din radiator si se intoarce in motor.Simplu te uiti in spatele radiatorului si cel care are intrarea in radiator in partea de sus ala e,bine exceptie face doar furtunasul de aerisire cel subtire cat degetul.
geoe
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-36595
- *
- 13 mesaje
- din 09 Jul 2009
deleted-36595
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salut, am o vectra b X20XEV, in trafic temperatura la apa este normala cred (80-90), dar cand merg la drum intins indicatorul de la apa este pe jos (zero cred), si incepe si-mi baga aer rece , mi-a spus cineva ca ar putea fi termostatul blocat pe deschis, cam la ce pret ii un termostat nou sau il pot repara?
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- deleted-36595
- *
- 13 mesaje
- din 09 Jul 2009
deleted-36595
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
flo79
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
- dudaewvlro
- *
- 34 mesaje
- din 20 Nov 2008
- Vectra
- Valcea
dudaewvlro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
- dudaewvlro
- *
- 34 mesaje
- din 20 Nov 2008
- Vectra
- Valcea
dudaewvlro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat