dragan78
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut tuturor ! Cine ma poate ajuta cu o Omega B din 97 motor diesel x25DT cu cutie automata care imi porneste greu. Am pus op-com pe ea si-mi da eroare 92. Am cautat pe situri si scria ca senzorul camshaft. M-am uitat si in autodata si am vazut ca am un singur senzor si nu mai are un senzor la arborele cotit. Asta sa fie problema?
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
dupa cit stiu eu nu are senzor de axa cu came , ci are numai unul aproape de volanta sub electromotor . Oricum da l afara si curatal pentru ca am vazut uneori se umple cu pilitura de fier de la electromotor ,si atunci nu mai citeste bine turatia si da eroare .Oricum nu ai spus cind porneste greu ,la rece la cald ,dupa ce a stat mai mult timp . Daca o ia grei la rece verifica in ordine bateria , vezi daca electromotorul are suficienta turatie la pornire , verifica bujiile , vezi daca sint alimentate , pune o supapa unisens pe turul ce intra in pompa de injectie .Daca o ia greu la cald situatia se schimba si devine albastra , ai putea avea problemele bine stiute cu pompa de injectie , si ar trebui sa citesti mesajele mele . Revino cu mai multe detalii daca vrei sa fii ajutat
dragan78
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Intr-adevar nu are senzor la axul cu came, ci doar la volanta, pe care l-am scos si l-am si schimbat si tot greu porneste fie la rece fie cald. Senzorul are doi pini care merg in calculator la pinii 13 si 47(am verificat si firele pana in calculator si sunt ok). Cand porneste merge cam 30 de secunde rotund, dupa care se opreste si apoi o ia foarte greu. Supapa unisens avea montata si am verificat-o si era ok. Voi reveni maine cu detalii.
dragan78
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am gasit problema era de la ECU. Defectul era ca pompa de alimentare cu mototrina din rezervor nu primea comanda de 12V. Aceasta comanda o da ECU la un releu. Am taiat firul de comanda ce venea de la ecu si l-am luat de la releul de injectie, care dispare odata cu luarea contactului. Eroarea 92 a ramas, iar diagnoza a fost facuta cu Tech 2 si care o interpreteaza ca fiind Cruise Control shortor high resistance. Dar masina nu este echipata cu tempomat.
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
dragan78
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Deci voi spuneti ca merge si fara pompa aceea din rezervor. OK, dar de ce a mai fost montata atunci? Eu zic sa ajute la alimentarea pompei de injectie in sarcina sa aibe suficienta motorina, nu?. Si zic ca nu este bine sa o anulezi. Dar e clar ca ECU a luat-o razna din moment ce nu mai da comanda sa porneasca pompa. Si da mai am o problema comuna, cu pornirea lunga (e clar ca e capul hidraulic).
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
pompa din rezervor are la acest motor rolul de a amorsa rapid circuitul de alimentare atunci cind ramai fara motorina , de aceea filtrul de motorina nu are pompa de amorsare , s i de asemenea are rolul de a suplimenta debitul in regim de fortaj. Eu am anulat o de nevoie bineinteles , nu ca asa am avut chef ,dar repet nu am simtit lipsa pompei
dragan78
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
ai mare grija ,sa schimbe capul hidraulic si sa puna unul nou ,nu sa il reconditioneze. Ai grija ca unul nou este in jur de 300 lei in Sinaia , sa nu ceara cit nu face masina . Cel mai bine ar fi sa cumperi unul nou tu si sa mergi la service sa il schimbe ei , daca nu ai curaj sa il schimbi singur. Daca vrei detalii te ajut cu mare placere , intrucit am mare ciuda pe pompagii ( prietenii stiu de ce )
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
ai mare grija ,sa schimbe capul hidraulic si sa puna unul nou ,nu sa il reconditioneze. Ai grija ca unul nou este in jur de 300 lei in Sinaia , sa nu ceara cit nu face masina . Cel mai bine ar fi sa cumperi unul nou tu si sa mergi la service sa il schimbe ei , daca nu ai curaj sa il schimbi singur. Daca vrei detalii te ajut cu mare placere , intrucit am mare ciuda pe pompagii ( prietenii stiu de ce