- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salutare.
La radiatorul de racire in partea stanga mi s-a rupt jumatate din stutul de plastic pe care intra furtunul ce merge spre termostat. Am facut rost de o bucata de teava din material plastic (polipropilena)astfel incat sa intre fest in acel stut.
Momentan circul cu masina asa...am sapat in bucata de stut ramasa un santulet ptr a putea prinde furtunul cu colier...
Intrebare este CE SOLUTIE DE LIPIT sa folosesc astfel incat teava care intra in stut sa se lipeasca de acesta (pe toata lungimea ei/lui) si sa reziste si la temperatura mare...
Merci.
La radiatorul de racire in partea stanga mi s-a rupt jumatate din stutul de plastic pe care intra furtunul ce merge spre termostat. Am facut rost de o bucata de teava din material plastic (polipropilena)astfel incat sa intre fest in acel stut.
Momentan circul cu masina asa...am sapat in bucata de stut ramasa un santulet ptr a putea prinde furtunul cu colier...
Intrebare este CE SOLUTIE DE LIPIT sa folosesc astfel incat teava care intra in stut sa se lipeasca de acesta (pe toata lungimea ei/lui) si sa reziste si la temperatura mare...
Merci.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
poxilina transparenta la tuburi....
a se pune pansament(tifon) si combinat cu poxilina.rezultat garantat.
cum? un strat de poxilina....unul de tifon. super re3zistent.
-da.este combinatie de 2 tuburi.am mai lipit un radiator de vectra. tot din stut.
Ultima modificare făcută de ROBERTby2000 la Lun 30 Oct, 2006 4:34 pm
a se pune pansament(tifon) si combinat cu poxilina.rezultat garantat.
cum? un strat de poxilina....unul de tifon. super re3zistent.
-da.este combinatie de 2 tuburi.am mai lipit un radiator de vectra. tot din stut.
Ultima modificare făcută de ROBERTby2000 la Lun 30 Oct, 2006 4:34 pm
- wwwcvro
- OP
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
mccrya
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina: Kadett 1988 13 NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
cam aceeasi problema am avut-o si eu la radiatorul meu ...doar ca mie mi s-a rupt suportul care se prinde de caroseria masinii in partea de sus stanga.La inceput am dat cu picatura (eu nu am avut pierderi de material din radiator deci am lipit exact pe ruptura) pt ca este un lipici mai subtire si sa pot lipi bucata de plastic asa cum a fost ..pe urma am dat un strat mai gros de poxipol dar din acela gri la culoare, nu transparent. Pot sa zic ca m-a tinut vreo 6 luni lipitura dar dupa aceea a inceput iar sa zemuiasca usor antigelul si i-am bagat in instalatia de racire un bidon de la 2+2 ..din ala care astupa porii de radiator.
ernest
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
@mccrya
La fel am avut,sa fisurat langa suportul de prindere.
Am incercat mai multe tipuri de lipici dar nici una nu a tinut,max cateva saptamani si era iarna(nu a ajuns motorul la temp de deschidere a termostatului) iar dupa aceea motorul se incalzea mai repede.
Am mers la unul care repara bari si tot feluri cei din plastic mia facut am platit in jur de 200.000lei acuma 2,5ani si mersi merge bine.
cand ajung a acasa am sa pun poze
La fel am avut,sa fisurat langa suportul de prindere.
Am incercat mai multe tipuri de lipici dar nici una nu a tinut,max cateva saptamani si era iarna(nu a ajuns motorul la temp de deschidere a termostatului) iar dupa aceea motorul se incalzea mai repede.
Am mers la unul care repara bari si tot feluri cei din plastic mia facut am platit in jur de 200.000lei acuma 2,5ani si mersi merge bine.
cand ajung a acasa am sa pun poze
Pipepex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- **
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
Acelasi lucru l-am patit eu anul trecut, si era o caldura de mureai. Am incercat sapte mii de produse pt a lipi. La temperatura de afara si la presiune din instalatie, este dificil sa reziste.
Cred ca ce-a mai buna metoda, (in afara celei de a lua alt radiator de la dezmembrari) este cea descrisa de @dancuciureanu. Daca as fi stiut-o economiseam 150 ron pe un radiator de la dezmembrari.
Parerea mea este ca te chinui degeaba cu lipiturile. Eu m-am chinuit doua luni sa gasesc un material bun sa tina.
Sunt si eu adeptul reparatiilor proprii si cu ajutorul forumistilor, dar daca nu faci treaba bine si calezi motorul, iti dai singur de lucru.
Cred ca ce-a mai buna metoda, (in afara celei de a lua alt radiator de la dezmembrari) este cea descrisa de @dancuciureanu. Daca as fi stiut-o economiseam 150 ron pe un radiator de la dezmembrari.
Parerea mea este ca te chinui degeaba cu lipiturile. Eu m-am chinuit doua luni sa gasesc un material bun sa tina.
Sunt si eu adeptul reparatiilor proprii si cu ajutorul forumistilor, dar daca nu faci treaba bine si calezi motorul, iti dai singur de lucru.