Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • chioreandan

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra din 94 cu motor ISUZU 1.7 TDI TC4EE
Problemele au inceput prin vibratii puernice in sasiu in momentul in care turatia ajungea in jur la 2500, acolo cand de obicei simteam sprintul de la turbo.
Acela a fost si un drum mai lung si am remarcat un consum mai ridicat - am bagat consumat motorina de vreo 800mii in loc de calculul meu de 500mii.
La drumurile urmatoare prin oras noaptea am remarcat un fum foarte puternic in spatele masinii, ata de puternic, incat la acceleratii puternice masinile din spate ramaneau in ceata si mai toate se fereau de norul de fum lasat.

Am cautat pe forum aici si inarmat cu o lista de ce sa fac/ verific am plecat la un unchi, mecanic - fara atelier.
El a verificat turbina, a desfacut furtunele si a incercat sa o opreasca din functionare blocand un furtun cu mana. N-a reusit si astfel a zis ca turbina are putere.
Cand am ajuns la mecanic uleiul care d eobicei era la maxim era la minim si masina nu mai scotea fum.
Zilele urmatoare am completat nivelul uleiului la maxim si de atunci tot umblu cu masina si tot asa sta. Nu mai consuma ulei, nu mai scoate fum.

Am si eu aceste intrebari:
Daca inainte scotea foarte mult fun, de ce acum nu mai scoate?
De ce nu mai am sprint-ul de turbo la 2500 de ture asa cum aveam inainte.

Nu am nici o problema cu pornirea masinii si motorul merge lin, fara sacadari, doar ca acum consuma mai mult.
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ce culoare avea fumul ?
iar de sprint creca nu mai ''intra'' turbina
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Se poate ca masina sa scoata mult fum si sa nu traga cum trebuie din cauza furtunelor de la turbo care se fisureaza. Fumul care zici tu ca il scoateai poate fi ulei depus pe evacuare. Daca mergi turat ceva timp se poate ca acesta sa fie scos afara. Vibratii puternice la sasiu pot fi suportii motorului. Consumul ridicat nu stiu de ce poate fi cauzat.
  • chioreandan

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa raspund la intrbare: fumul parea alb amestecat cu negru. La acel moment nu incepusem sa studiez forumurile si nu stiam ca exista si fum albastru.

Am cauta fisuri in furtunele de la turbo , insa nu am gasit si fara sa schimb vreun furtun acum am doar fum negru.

Singura modificare a fost ca am remarcat ca la ultima toba imi lisea teava, nu mai era. Tata a fost la un atelier si acolo i-au sudat o bucata de teava de ultima toba.

Vibratiile de care ziceam ca au aparut la 2500 de ture (exat atunci cand intra sprintul de turbo la motorul ISUZU TC4EE Euro2) la drumul de Cluj-Satu Mare nu mai apar acum. Si de atunci am inceput sa remarc ca nu mai am sprintul.

Mecanicul care a vazut masina mea a desfacut un furtun de la turbo si cu palam a incercat sa opreasca turbo-ul, dar nu a resit, deci mi-a zis ca turbo are putere.

Intrebarile mele sunt:
1. Aceasta metoda de a opri turbo astupand acel furtun cu palma este o metoda care sigur indica ca turbo merge bine? Sau mai bine zis, cum se determina ca turbo este stricat, daca nu suiera, nu vibreaza? Sprint-ul ce-l avea, da, nu-l mai are, dar mi se zice ca "putere are".

2. Se poate sa fii intrat ceva la turbo, ce a provocat acele vibratii, sa fii marit consumul de ulei care sa se fii pierdut prin turbo in esapament, iar acest turbo nefunctional sa fii marit consumul de motorina? Daca qasta ar fi, de ce acum nu mai consuma ulei si nu mai scoate fum?
  • chioreandan

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Problema e compresia la motor pe un cilindru, are 17. Ceilalti 3 cilindrii au 30.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR