Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buna ziua tuturor si felicitari pt acest forum pe care-l gasesc foarte util!
Azi m-a lasat balta un Astra C14NZ. Masina porneste tractata, merge dar daca o accelerez brusc da rateuri admisie si tinde sa se opreasca.
Motoarele nu-mi sunt tomai straine asa ca am verificat: bobina inductie, fise, cabluri la masa. totul pare ok. scanteie e..., asa ca am trecut la: pompa benzina, regulator presiune benzina, injector. am verificat prezenta unor coduri de eroare prin metoda cu "becul din bord" si-mi da doar 12, adica nimic anormal. IAC, MAP, TPS par toate ok. am avut in trecut probleme cu ele , asa ca le-am schimbat. nici sonda lambda nu e asa veche.
.....oricum dupa simptome pare ca amestecul e sarac. sa zicem ca la turatii joase totul e ok dar cand incerc sa fac o "repriza" ezita si face un brrrrr la admisie, dupa care eventual un rateu.
eu zic ca e injectorul (injectie monopunct), desi e ciudat sa se "duca" asa. aer fals? nu prea cred, ca atunci nu ar avea momente cand merge bine, chiar foarte bine.
orice sfat e binevenit si multumesc anticipat!
Ultima modificare făcută de Tomix la Sam 02 Feb, 2008 11:48 pm, modificat de 3 ori în total
Buna ziua tuturor si felicitari pt acest forum pe care-l gasesc foarte util!
Azi m-a lasat balta un Astra C14NZ. Masina porneste tractata, merge dar daca o accelerez brusc da rateuri admisie si tinde sa se opreasca.
Motoarele nu-mi sunt tomai straine asa ca am verificat: bobina inductie, fise, cabluri la masa. totul pare ok. scanteie e..., asa ca am trecut la: pompa benzina, regulator presiune benzina, injector. am verificat prezenta unor coduri de eroare prin metoda cu "becul din bord" si-mi da doar 12, adica nimic anormal. IAC, MAP, TPS par toate ok. am avut in trecut probleme cu ele , asa ca le-am schimbat. nici sonda lambda nu e asa veche.
.....oricum dupa simptome pare ca amestecul e sarac. sa zicem ca la turatii joase totul e ok dar cand incerc sa fac o "repriza" ezita si face un brrrrr la admisie, dupa care eventual un rateu.
eu zic ca e injectorul (injectie monopunct), desi e ciudat sa se "duca" asa. aer fals? nu prea cred, ca atunci nu ar avea momente cand merge bine, chiar foarte bine.
orice sfat e binevenit si multumesc anticipat!
Ultima modificare făcută de Tomix la Sam 02 Feb, 2008 11:48 pm, modificat de 3 ori în total
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
filtrul e aproape nou si mai am inca unul inaite de injector. ambele curate. masina o folosesc in Italia, deci cu benzina buna.
mai incerc sa vad azi partea de retur, poate sunt ceva probleme acolo. modul aprindere?
de pornit porneste foarte foarte greu, apoi merge normal, urca foarte bine in ture dar daca o accelerez brusc face brrrrr si moare. jetul injectoruluin pare ok, dar ca la ralanti am o pelicula de benzina ce se scurge pe peretii injectorului. e normal oare?
de mentionat ca motorul are peste 250.000Km. l-am refacut personal, nu consuma ulei deloc, ueiul nu se murdareste/inegreste deloc, nu consuma benzina. in afara orasului sunt undeva la 6%, iar in oras 7%.
pana acum nu mi-a creat probleme.
mai incerc sa vad azi partea de retur, poate sunt ceva probleme acolo. modul aprindere?
de pornit porneste foarte foarte greu, apoi merge normal, urca foarte bine in ture dar daca o accelerez brusc face brrrrr si moare. jetul injectoruluin pare ok, dar ca la ralanti am o pelicula de benzina ce se scurge pe peretii injectorului. e normal oare?
de mentionat ca motorul are peste 250.000Km. l-am refacut personal, nu consuma ulei deloc, ueiul nu se murdareste/inegreste deloc, nu consuma benzina. in afara orasului sunt undeva la 6%, iar in oras 7%.
pana acum nu mi-a creat probleme.
- alynutzu_cvm
- **
- 305 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Astra 2006 Z17DTR
- Iasi
alynutzu_cvm
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
salutare. vin de la garaj..... "reverificat" coduri eroare si totul ok. reverificat IAC, MAP, TPS cu voltmetrul. totul in parametrii. vericat iar pompa benzina, regulator pres. benzina + conducte tur/retur.
am trecut la aprindere si desi la prima verificare care-am facut-o cand m-a lasat in drum am avut scanteie, acum n-am scanteie la nici o bujie.
la fisa principala de la bobina de inductie am avut doar o singura scanteie foarte "anemica".
motorul nu porneste.
deci...... modul aprindere sau bobina, nu revin cu noutati.
in legatura cu consumul, mie nu mi-a consumat niciodata mult. nici la "blana" nu ia mult. acum am jenti pe 16 care mi-au omorat reprizele si asa slabute (60cp) si poate au crecut putin consumul dar nesemnificativ.
cu bujii de calitate + fise, lambda buna, ulei si filtrele la zi nu trebuie sa consume mult, daca dpdv mecanic motorul e ok.
am trecut la aprindere si desi la prima verificare care-am facut-o cand m-a lasat in drum am avut scanteie, acum n-am scanteie la nici o bujie.
la fisa principala de la bobina de inductie am avut doar o singura scanteie foarte "anemica".
motorul nu porneste.
deci...... modul aprindere sau bobina, nu revin cu noutati.
in legatura cu consumul, mie nu mi-a consumat niciodata mult. nici la "blana" nu ia mult. acum am jenti pe 16 care mi-au omorat reprizele si asa slabute (60cp) si poate au crecut putin consumul dar nesemnificativ.
cu bujii de calitate + fise, lambda buna, ulei si filtrele la zi nu trebuie sa consume mult, daca dpdv mecanic motorul e ok.
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- bogdanescu
- *
- 1 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 1992 c14nz
- Arges
bogdanescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
rastafarianul- Suspendat
- 511 mesaje
- din 07 Sep 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
rastafarianul- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
in primul rand va multumesc pt sfaturi. de curatat am curatat tot, sunt un maniac in privinta asta. toti senzorii masurati si testul cu agrafa facut. senzori in parametrii si fara coduri de eroare. becul din bord stins. pompa benzina + conducte, ok. regulator presiune benzina si injector ok (mai putin garniturile)
am schimbat modulul de aprindere si nici o aproape nici o schimbare
masina a pornit, daca o turez progresiv se tureaza bine si urca repede in ture, dar daca apas prusc pedala la fund intrerupe brusc. am umblat si la avans si nu am reusit sa "inlatur" chestia asta. am facut o tura cu masina si parca trage mult mai bine, dar repet daca accelerez brusc intrerupe.
in afara de asta temperatura urca si termocupla nu porneste. termostat nou. poate sa fie dus senzorul de temperatura? e singurul pe care nu l-am masurat si nu stiu exact cum se face, dar o sa dau un search. sunt doua nu? unul in gleriile de admisie si altul (pt termocupla) in radiator, nu?
nu stiu ce sa-i mai fac. pare ca e totusi din aprindere. se poate ca bobina de inductie sa fie "imbatranita" si sa dea o scanteie mai slaba?
ma mai gandesc acum si la aer fals pe la galeriile de admisie. am dat cu un spray pe deasupra lor dar n-am vazut sa traga lichidul.
am schimbat modulul de aprindere si nici o aproape nici o schimbare
masina a pornit, daca o turez progresiv se tureaza bine si urca repede in ture, dar daca apas prusc pedala la fund intrerupe brusc. am umblat si la avans si nu am reusit sa "inlatur" chestia asta. am facut o tura cu masina si parca trage mult mai bine, dar repet daca accelerez brusc intrerupe.
in afara de asta temperatura urca si termocupla nu porneste. termostat nou. poate sa fie dus senzorul de temperatura? e singurul pe care nu l-am masurat si nu stiu exact cum se face, dar o sa dau un search. sunt doua nu? unul in gleriile de admisie si altul (pt termocupla) in radiator, nu?
nu stiu ce sa-i mai fac. pare ca e totusi din aprindere. se poate ca bobina de inductie sa fie "imbatranita" si sa dea o scanteie mai slaba?
ma mai gandesc acum si la aer fals pe la galeriile de admisie. am dat cu un spray pe deasupra lor dar n-am vazut sa traga lichidul.
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat