Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  • mortu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sunt in cautarea unei masini mai vechi pe care intentionez sa o folosesc zilnic. Imi place designul masinilor facute in anii 30-40 si m-am oprit cu cautarea la un Opel Olympia.
Am gasit vreo 2 pe retromoibil.ro si unul in zona mea ( Cluj ).
Sunt interesat daca are cineva pe acest forum un olympia pana in 1940. Cat de greu se pot obtine piesele de schimb, eventual cat de greu sunt de realizat artizanal?
Orice alte detalii sunt binevenite.
Daca masina e radiata din circulatie mai poate fi ea inmatriculata?
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Exista doua variante de Opel Olympia interbelice , una fabricata intre 1935 si 1937 (Typ 13237 ) iar alta fabricata in continuare pana in 1940 (OL38).Prima serie pune probleme mai mari legate de elementele de caroserie si ornamente precum si interior. Piesele de schimb sunt practic inexistente insa sunt multe lucruri care se pot rezolva avand cunostintele necesare si conexiuni in diverse domenii.Uneori mai apare cate ceva si pe ebay...

Cateva argumente impotriva folosirii in traficul zilnic a unei astfel de masini:
-puterea motorului insuficienta (24-37CP)
-cutia de viteze nesincronizata (e nevoie de debreiere dubla)
-franele
-lipsa sistemelor de incalzire a habitaclului si a sistemelor de dezaburire
-uzura in conditiile lipsei de piese

Masinile pe care le gasesti in tara au cel putin doua mari dezavantaje , in primul rand faptul ca au tot soiul de modificari si o serie de componente lipsesc si in al doilea rand pretul care e mai mare decat pentru o masina cumparata din Germania de exemplu.
Daca masina e radiata in vederea casarii nu mai e nimic de facut.
  • mortu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatii.
Cu puterea motorului nu e problema ca un 80 la ora tot trebuie sa prinda.
Cu dubla debraiere ma descurc dar care-i problema cu franele?
Sigur nu au cat de cat ceva instalatie de incalzire? Asta ar fi o problema dar desi mi-ar place sa mentin masina cat mai aproape de original trebuie sa fie posibila montarea unui astfel de sistem pe ea.

Exista mai multe tipuri de radieri? Dau imediat o privire si pe mobile.de sa vad ce preturi au acolo. Acest model se califica automat ca si vehicul istoric si asta inseamna ca nu sunt taxe de prima inmatriculare si nici impozit pe masina nu?
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
1. Autovehiculul se califica drept autoturism istoric doar daca il pastrezi total original si in plus nu e folosit pentru utilizare zilnica ( intra pe www.retromobil.ro) ;
2. Tipul asta de autoturisme nu face fata traficului modern : ambuteiaje , accelerari puternice pentru a intra in banda de mers , franari de urgenta etc.
3. Daca intr-adevar vrei cu orice pret un asemenea autoturism il poti folosi drept hobby , in week-end , parade ,etc..

Sper ca sfatul meu sa te lumineze putin .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR