Stingray_
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Banuiala mea e ca motorul Daewoo 1.5 deriva din cel Opel 1.6, cursa pistonului e aceeasi, are aceleasi raport de compresie, diferenta de capacitate cilindrica fiind data de un alezaj mai mic cu 2.5mm al motorului Daewoo. De asemenea, dimensiunile si aspectul exterior sunt identice (pana si garniturile se potrivesc), sistemul de alimentare cu combustibil e asemanator, iar puterea maxima (75CP respectiv 83CP) e atinsa la aceeasi turatie.
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
un meserias mi-a spus ca GM a facut special pt daewoo acest motor de 1.5 MPI, motor si cutie de viteze produse initial in japonia apoi koreea si in final romania
motorul de 1.5 de la cielo e mai nervos decat la astra de1.6 din cate stiu io pt ca astra e monopunct nu multipunct injection, soft al calc de bord, IAc, etc
io am cielo si motorul meu trage mai tare decat mororul de pe vectra lui cumatamiu de1.8, de ce?
alt raport al cutiei de viteze?
motorul de 1.5 de la cielo e mai nervos decat la astra de1.6 din cate stiu io pt ca astra e monopunct nu multipunct injection, soft al calc de bord, IAc, etc
io am cielo si motorul meu trage mai tare decat mororul de pe vectra lui cumatamiu de1.8, de ce?
alt raport al cutiei de viteze?
- ytip
- **
- 116 mesaje
- din 09 Nov 2008
- Brasov
ytip
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Nu am deschis alt topic, considerand ca e ok si asta
Masina: Daewoo Cielo, 2004, Euro3, 1,5 SOHC tip motor A15 SMS.
Ex: Astra G hatch, 2002, 1.8, 16v,125 CP, Z18XE
Ex: Astra G hatch, 2002. 1,6, 16 v, 101 CP, Z16XE
Stie cineva ce tip de ECM are Cielo de mai sus? Ce mufa are? Unde se afla? Exista posibilitatea testului "agrafa"?
Intreb pentru ca, am inteles ca ar fi motorul asemanator cu Opel?
De altfel, toate componentele mecanice si electrice sunt marcate cu GM
Nu am deschis alt topic, considerand ca e ok si asta
Masina: Daewoo Cielo, 2004, Euro3, 1,5 SOHC tip motor A15 SMS.
Ex: Astra G hatch, 2002, 1.8, 16v,125 CP, Z18XE
Ex: Astra G hatch, 2002. 1,6, 16 v, 101 CP, Z16XE
Stie cineva ce tip de ECM are Cielo de mai sus? Ce mufa are? Unde se afla? Exista posibilitatea testului "agrafa"?
Intreb pentru ca, am inteles ca ar fi motorul asemanator cu Opel?
De altfel, toate componentele mecanice si electrice sunt marcate cu GM
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
- ytip
- **
- 116 mesaje
- din 09 Nov 2008
- Brasov
ytip
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mertinkeler
- **
- 101 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Bucuresti
mertinkeler
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat
La cielo ai ECM la piciorul drept al pasagerului, undeva jos se vede o "umflatura" patrata. Scoti capacelul de pe ea si ai sa vezi mufa de conectare la ECM, strapul se face intre pinii A si B, cei din coltul din dreapta sus al mufei. Se pune contactul, prima data apar de 3 ori semnalele 1 si 2, adica blink, pauza, blink blink, pauza mai mare, totul de 3 ori, asta semnifica faptul ca totul este in regula, dupa care apare codul de eroare gasit(daca exista unul stocat), acesta se repeta la infinit.
- ytip
- **
- 116 mesaje
- din 09 Nov 2008
- Brasov
ytip
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ytip
- **
- 116 mesaje
- din 09 Nov 2008
- Brasov
ytip
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare.
Cu toate ca e topicul mai vechi, este vorba tot despre un Cielo Exe, 2004, 1.5 SOHC, EURO 3.
Stiu ca motorul asta( A15SMS) are EGR si imi pare ca incep sa se simta simptomele clasice(63.000 km), asa ca vreau sa-l curat cat inca nu e prea tarziu.
Insa nu stiu sa-l localizez; ma puteti ajuta?
Banuiesc ca demontarea si curatarea lui se face ca in tutorialele de la OPEL, nu?
Multumesc anticipat.
Cu toate ca e topicul mai vechi, este vorba tot despre un Cielo Exe, 2004, 1.5 SOHC, EURO 3.
Stiu ca motorul asta( A15SMS) are EGR si imi pare ca incep sa se simta simptomele clasice(63.000 km), asa ca vreau sa-l curat cat inca nu e prea tarziu.
Insa nu stiu sa-l localizez; ma puteti ajuta?
Banuiesc ca demontarea si curatarea lui se face ca in tutorialele de la OPEL, nu?
Multumesc anticipat.
- tax90bul
- **
- 118 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Vectra 2003
- Valcea
tax90bul
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ytip
- **
- 116 mesaje
- din 09 Nov 2008
- Brasov
ytip
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare.
Cu toate ca e topicul mai vechi, este vorba tot despre un Cielo Exe, 2004, 1.5 SOHC, EURO 3.
Stiu ca motorul asta( A15SMS) are EGR si imi pare ca incep sa se simta simptomele clasice(63.000 km), asa ca vreau sa-l curat cat inca nu e prea tarziu.
Insa nu stiu sa-l localizez; ma puteti ajuta?
Banuiesc ca demontarea si curatarea lui se face ca in tutorialele de la OPEL, nu?
Multumesc anticipat.
Cu toate ca e topicul mai vechi, este vorba tot despre un Cielo Exe, 2004, 1.5 SOHC, EURO 3.
Stiu ca motorul asta( A15SMS) are EGR si imi pare ca incep sa se simta simptomele clasice(63.000 km), asa ca vreau sa-l curat cat inca nu e prea tarziu.
Insa nu stiu sa-l localizez; ma puteti ajuta?
Banuiesc ca demontarea si curatarea lui se face ca in tutorialele de la OPEL, nu?
Multumesc anticipat.
- octavian4
- **
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- octavian4
- **
- 145 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Zafira 2007 Z18XER
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
costica73
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 X16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2012
- Mesaj Privat