zergutzu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
zergutzu a scris:Vreau sa stiu daca exista calibra cu motor EURO 3, din fabrica? Ma gandeam la 96-97 cu motor ECOTEC.
Multumesc
Multumesc
Eu am pe cineva in Germania care are o calibra x20xev din 1997 cu euro 3. subliniez EURO 3, asta scrie in talon, nu D3, nu D4
Curiozitatea mea vine insa, aceeasi persoana a avut inainte de calibra un opel omega caravan, din 1998, motor identic x20xev ecotec, iar in talon era trecut EURO4. are cineva idee cum de acest motor este euro 4? nu vorbesc din auzite, am avut talonul in mana
stiu treaba asta cu euro 3 sigur, pt ca el a cumparat-o cu gandul la impozitul mic...diferentele de clasa de poluare se plateste cu bani grei in germania.
P.S. da un search, mai e o discutie pe undeva legata de calibra euro 3
numai bine
- IceDannyRo
- *
- 3 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Calibra 1994
- Bucuresti
IceDannyRo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am aruncat o privire pe Mobile.de si am dat un search la Calibre cu Euro 3. Au aparut cateva zeci, la care scrie in descriere Euro 3. Problema e ca nu se pomeneste la niciuna de motor Ecotec. Unele sunt din chiar 92 , 93, se fabricau atunci Calibre cu Euro 3? Sunt nedumerit.
Am introdus in search Ecotec dar n-am gasit decat o masina.
Rog pe cunascatori sa ma lamureasca.
Am aruncat o privire pe Mobile.de si am dat un search la Calibre cu Euro 3. Au aparut cateva zeci, la care scrie in descriere Euro 3. Problema e ca nu se pomeneste la niciuna de motor Ecotec. Unele sunt din chiar 92 , 93, se fabricau atunci Calibre cu Euro 3? Sunt nedumerit.
Am introdus in search Ecotec dar n-am gasit decat o masina.
Rog pe cunascatori sa ma lamureasca.
gabyygsm
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
Nu exista calibra cu motor euro 3 ! nici ecotecul nu este euro 3 .Ce spun nemtii ca sunt calibre cu motoare euro 3 sunt povesti . O fi, euro 3 la ei, pt ca normele de poluare sunt altele (chestie particulara). si francezi au ceva asemanator . euro 3 a intrat in vigoare in ianuarie 2000 in europa . si motoare euro 3 s-au facut incepand din 99 pe cand, calibra nu se mai fabrica . deci, sanse sa fie calibra cu motor euro 3 exista doar in cazul, in care s-a schimbat motorul si s-a pus un motor mai nou de 99 . Cine vrea sa se convinga , sa ceara un fax cu actele unei calibre de pe mobile.de unde neamtul zice ca este euro 3 si sa mearga la RAR sa faca o verificare . pun pariu pe ce vrea el, ca RAR-ul o sa-i zica ca este euro 2,in cel mai bun caz . Poate sa fie in acte trecut si "euro 15 " pt ca, RAR-ul verifica motorul care este pus de fabrica, pe masina, dupa serie si, daca motorul nu apare in baza lor ca "euro 15" , ei dau euro care e trecut in baza lor de date . Asta e prostia la noi , in fond "euro" reprezinta emisia de noxe in atmosfera . se pot reduce emisiile de noxe pe un motor mai vechi cu catalizatoare care pot sa faca un motor euro 2 , euro 3 . Asta cred ca fac si nemti , dar RAR-ul nu tine cont de asta .ei se uita doar daca acel motor este produs euro 3 nu-i intereseaza altceva (modificarile)...
European emission standards
http://en.wikipedia.org/wik...mission_standards
Normele auto germane D3 si D4 - echivalent EURO.
http://www.totalauto.ro/200...and-din-germania/
Concluzie :
Cine vrea sa cumpere o masina de dincolo , sa ceara un fax cu actele masinii si sa o verifice la RAR costa foarte putin si va scuteste de probleme ulterioare !
European emission standards
http://en.wikipedia.org/wik...mission_standards
Normele auto germane D3 si D4 - echivalent EURO.
http://www.totalauto.ro/200...and-din-germania/
Concluzie :
Cine vrea sa cumpere o masina de dincolo , sa ceara un fax cu actele masinii si sa o verifice la RAR costa foarte putin si va scuteste de probleme ulterioare !
- silvver bullett
- *
- 17 mesaje
- din 08 Oct 2007
- Calibra 1992 C20NE
- Bucuresti
silvver bullett
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2007
- Mesaj Privat
asa este are mare dreptate goddles sant calibre doatate cu motor ecotec doar la vers young si sant destul de greu de gasit insa vb lui godd degeaba o iei tu cu d3 din germania pt ca aici se schimba multe la r.a.r )..am vazut in germania cateva modele din 97..gutt. da asta traim in romania fratilor..
- silvver bullett
- *
- 17 mesaje
- din 08 Oct 2007
- Calibra 1992 C20NE
- Bucuresti
silvver bullett
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2007
- Mesaj Privat
aa si am uitat sa va mai spun un lucru...cei care dati search...pe mobile, nu va mai luati dupa ce sriu aia ca multe sant tepe la euro vb....scrie ca e euro 3 si vezi pe carte cand te duci d3....normele de d sunt ale lor si nu au treaba cu romania...vreti masina 100 % euro 3 fabricata : dar atentie la fabricat nu data de inmatriculare ) dupa 2000 inclusiv...vb sa fie pt romania euro 3 ca la ei o fi...de obicei d3 la nemti e euro 2 la noi...d4 euro 3..etc...bafta