bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Stie careva cum se regleaza pompa de ambreiaj? Care ar fi etapele si totodata modul in care se obtine reglajul optim?
Sau se face "dupa ureche"!
In ultimii aprox 5000 Km, adica nici 3 luni, am inlocuit pompa de ambreiaj si rulmentul de presiune de 2 ori.
Prima oara am ramas la un semafor fara ambreiaj, iar rulmentul l-am schimbat ca avea un "zornait" pe liber in relanti. Afacere de vreo 12 milioane.
A doua oara am ramas tot fara ambreiaj la o schimbare de viteze. Dus la service, inlocuit pompa, facut fo 5 pedale si...... bum, a scuipat rulmentul. Inlocuit piesele pe garantie.
Problema este alta. Este clar ca Tolomacii nu stiu sa faca reglajele, dar eu ce fac, la 3 luni mai bag 2 zile de service pentru aceeasi problema?
Mai adaug ca abia parasit service-ul, urcand un deal cu a 3-a si pedala de acceleratie la fund, motorul s-a turat in gol pana pe la 4500 de ture, fara sa ating ambreiajul, fara sa fie gheata sau ud pe jos, etc, dupa care a revenit si a inceput sa traga. Care e problema? Oare ambreiajul nu-si face treaba, sau mai inlocuiesc si discul si placa de presiune, eventual motorul cu totul.
Multam fain si astept un raspuns.
Sau se face "dupa ureche"!
In ultimii aprox 5000 Km, adica nici 3 luni, am inlocuit pompa de ambreiaj si rulmentul de presiune de 2 ori.
Prima oara am ramas la un semafor fara ambreiaj, iar rulmentul l-am schimbat ca avea un "zornait" pe liber in relanti. Afacere de vreo 12 milioane.
A doua oara am ramas tot fara ambreiaj la o schimbare de viteze. Dus la service, inlocuit pompa, facut fo 5 pedale si...... bum, a scuipat rulmentul. Inlocuit piesele pe garantie.
Problema este alta. Este clar ca Tolomacii nu stiu sa faca reglajele, dar eu ce fac, la 3 luni mai bag 2 zile de service pentru aceeasi problema?
Mai adaug ca abia parasit service-ul, urcand un deal cu a 3-a si pedala de acceleratie la fund, motorul s-a turat in gol pana pe la 4500 de ture, fara sa ating ambreiajul, fara sa fie gheata sau ud pe jos, etc, dupa care a revenit si a inceput sa traga. Care e problema? Oare ambreiajul nu-si face treaba, sau mai inlocuiesc si discul si placa de presiune, eventual motorul cu totul.
Multam fain si astept un raspuns.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Respectivul service unde ti-ai facut lucrarea nu ti-a dat garantie?
Verifica daca ai nivelul OK la lichidul de frana.
Din cate stiu si cred ca e la fel si la motorul tau... ambreiajul este hidraulic, nu prea ai ce regla la el. Functioneaza pe baza lichidului de frana.
De obicei cand schimbi ceva la ambreiaj... e bine sa schimbi tot "kitul" (rulment presiune, disc ambreiaj, placa presiune).
Verifica daca ai nivelul OK la lichidul de frana.
Din cate stiu si cred ca e la fel si la motorul tau... ambreiajul este hidraulic, nu prea ai ce regla la el. Functioneaza pe baza lichidului de frana.
De obicei cand schimbi ceva la ambreiaj... e bine sa schimbi tot "kitul" (rulment presiune, disc ambreiaj, placa presiune).
bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat