- tulceavideo
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Nov 2013
- Astra 1998 X14XE
- Tulcea
tulceavideo
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Sunt convins ca mai sunt deschise topicuri aici despre acest subiect insa pe scurt si rapid abordez o alta problema de care poate v-ati lovit.
De ceva ani am probleme cu caldura pe timpul iernii. Initial am schimbat vre-o 3 termostate care cu timpul ramaneau pe pozitia deschis si mereu inainte de vremea rece. Acum termostatul pe care il am Doamne ajuta inca ma mai tine.
Exclud aceasta cauza acum.
Merg mai departe pe sistemul de incalzire si am constatat urmatoarele dupa ce am mai desfacut de 2 ori partea de calorifer:
Partea de jos de sub calorifer, tavita pentru drenarea apei produsa de aerul conditionat nu mai etanseaza cum trebuie pe buretii aproape inexistenti ai radiatorului de caldura "calorifer" si drept urmare prin partea din spate (inspre compartimentul motor si habitaclu) iese are destul de mult si culmea e rece cu toate ca, cel putin in parte de inceput al caloriferului este calda.
Am mai observat o chestie. In momentul in care infart "butonul" de schimbare a aerului rece cu cel cald pentru interior, simt un mic joc la clapeta ceea ce ma face sa cred ca aceea nu se inchide corect si in concluzie spre fante circula si aer cald de la radiator dar si aer rece de afara ceea ce pe timp foarte rece aproape ca baga in interior aceeasi temepretura ca cea de afara.
INTREBARI!
daca dau jos caloriferul, pot ajunge, macar orbeste la acea clapeta sa ii montez burete pentru etansare, fara a mai fii nevoit sa desfac tot ansamblul de sub bord, ceea ce inseamna ca trebuie sa dau tot bordul jos?
Daca reusesc sa montez caloriferul cel nou cu tot cu buretii noi, va fi etans cum trebuie?
Este cineva din Constanta care m-ar putea ajuta fizic, sau cineva din tara care sa ma ajute virtual?
Voi face maine aceasta operatiune si sper sa imi iasa din prima si pe cat posibil voi face si un tutorial video pe care il voi posta si aici si la sectiunea tutoriale.
Multumesc!
De ceva ani am probleme cu caldura pe timpul iernii. Initial am schimbat vre-o 3 termostate care cu timpul ramaneau pe pozitia deschis si mereu inainte de vremea rece. Acum termostatul pe care il am Doamne ajuta inca ma mai tine.
Exclud aceasta cauza acum.
Merg mai departe pe sistemul de incalzire si am constatat urmatoarele dupa ce am mai desfacut de 2 ori partea de calorifer:
Partea de jos de sub calorifer, tavita pentru drenarea apei produsa de aerul conditionat nu mai etanseaza cum trebuie pe buretii aproape inexistenti ai radiatorului de caldura "calorifer" si drept urmare prin partea din spate (inspre compartimentul motor si habitaclu) iese are destul de mult si culmea e rece cu toate ca, cel putin in parte de inceput al caloriferului este calda.
Am mai observat o chestie. In momentul in care infart "butonul" de schimbare a aerului rece cu cel cald pentru interior, simt un mic joc la clapeta ceea ce ma face sa cred ca aceea nu se inchide corect si in concluzie spre fante circula si aer cald de la radiator dar si aer rece de afara ceea ce pe timp foarte rece aproape ca baga in interior aceeasi temepretura ca cea de afara.
INTREBARI!
daca dau jos caloriferul, pot ajunge, macar orbeste la acea clapeta sa ii montez burete pentru etansare, fara a mai fii nevoit sa desfac tot ansamblul de sub bord, ceea ce inseamna ca trebuie sa dau tot bordul jos?
Daca reusesc sa montez caloriferul cel nou cu tot cu buretii noi, va fi etans cum trebuie?
Este cineva din Constanta care m-ar putea ajuta fizic, sau cineva din tara care sa ma ajute virtual?
Voi face maine aceasta operatiune si sper sa imi iasa din prima si pe cat posibil voi face si un tutorial video pe care il voi posta si aici si la sectiunea tutoriale.
Multumesc!
- tulceavideo
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Nov 2013
- Astra 1998 X14XE
- Tulcea
tulceavideo
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat