Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • andibivolaru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2004 ecotec z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am un corsa c din 2004 la care mi-a crapat motorul. cand zic ca mi-a crapat, vorbesc la propriu, adica am o gaura cu diametrul de 14 cm in bloc
m-am interesat si toata lumea mi-a zis ca-i mai ieftin si mai elegant sa pun unul de pe alta masina avariata decat sa-l repar pe asta
problema e tipul motorului e relativ nou si nu se gaseste decat pe opel corsa si agila de dupa 2004
motorul e pe benzina de 998 cm cubi, ecotec z10xep
astept oferte sau idei noi
multumesc
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
salut . Doua chestiuni :

1. Cum ai reusit sa-l spargi ? mers fara ulei ? mers Iasi - Bucuresti si schimabt numai la 6000 ? Umblat in motor de catre un " specialist " si pus la loc in mod "profesional " ?
2. Iti pot aduce eu motor . Daca-mi dai date pe pm despre masina , VIN , tipul motorului care a " decedat " , cutie , etc . Iti aduc un motor second hand , de pe O Corsa sau Agila de la dealer din Germania si iti ofer si garantie la el . Numai sa fii hotarat . App chiulasa iti trebuie sau numai short block-ul . Banuiesc ca n-are nimic chiulasa si ca e spart numai blocul ..
  • andibivolaru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2004 ecotec z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
motorul a crapat fara sa-i fac nimic. de profesie sunt inginer si nu fac greseli de exploarare de tip gafa.
pe 2 septembrie 2007 am luat masina de la un bijnitar din arad si avea 30 000 km in bord. bineinteles ca nu m-am luat de pe bord si am verificat vizual habitaclul: pedalele nu erau uzate (nu se poate schimba cauciucul de pe ele ca-i turnat), pe tapiterie nu erau semne de uzura, mocheta nu era batatorita la pedalier, manerul interior la portiera soferului nu era uzat, idiogramele de pe comenzi la dezaburire, faruri, ac nu erau sterse, totul arata ca nou.
am dus-o la un service, in arad, i-am facut itp-ul, am pus-o pe un tester universal si mi-au zis aia ca din ce vad ei masina e in regula, atat ca nu pot vedea mare lucru pe tester. i-am dat banii bijnitarului si am venit cu masina la galati.
la galati am dus-o la tester la gold si platin si aia mi-au zis ca pe tester e ok si daca s-a umblat la kilometraj, s-a umbat asa de bine ca ei nu pot sa isi dea seama. mie mi se parea ca trepideaza un pic la relanti si ca imi da suturi in ambriaj cand plec de pe loc dar aia mi-au zis ca asa e mersul ei.
pana acum am avut un mercedes 123 ("cobra" cum ii zice lumea) pe motorina si m-am invatat sa conduc elegant, nu cu demaraje in tromba sau alte fitze de 2 lei
dupa ce am facut 7 500 km cu corsa, eram in viteza 5 cu 90km/h si deodata s-a simtit o bufnitura ca si cum as fi lovit ceva pe sosea iar dupa 10 sec s-a aprins check-ul la motor.am tras pe dreapta si am oprit. am vazut ulei pe sosea, am luat pe mana si am mirosit sa nu fie ulei de cutie si dupa ce m-am convins ca-i ulei de motor, am chemat un prieten sa ma traga la service, convins fiind ca am spart baia.
cand am ajuns la service, am vazut ca am o gaura in bloc, rotunda cu diametrul de vreo 10-15 cm, in capatul opus cutiei, la vro 5 cm deasupra baii de ulei, sub compresorul de ac. nu aveam cum sa luvesc cu nimic in locul ala si nici nu am vazut nimic pe sosea.
cred ca s-a rupt un prezon la capac la biela si a lovt cu capacul in bloc dar nu stiu sigur ca nu l-am desfacut sa vad ce-i in el
ma intreb daca astia de la opel imi fac o reducere ceva pentru defecte ascunse, chiar daca masina e iesita din garantie. dar oricum nu am ce sa fac ca ala nu mi-a dat carte service la ea.
serie sasiu (VIN): WOLO XCF0844352964
motorul e ECOTEC tip Z10XEP, de 998 cm cubi, pe benzina si e pe corsa si agila dupa 2004 incoace
daca gasesti, fa-mi un pret te rog
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai grija cand va fi desfacut sa pastrezi tot, surubul rupt, biela, etc. Din cate stiu exista o garantie pentru vicii asunse.
Acum ceva timp am patit si eu ceva asemanator in urma unei "balaceli", se pare ca a fost o biela fisurata si la intalnirea cu apa a cedat. Se vedea pe ruptura bielei ca fisura era veche.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR