Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • mareanV

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut,
sunt nou aici Smile si as dori sa ma ajutati cu o "problema".M-am hotarat sa-mi achizitionez un Opel Astra GTC.Oscilez intre doua versiuni de motrizare: 1,6 turbo si 1,9 CDTI 150cp.Ash dori sa primesc cat mai multe detalii referitoare la cele doua motoare. Orice parere este folositoare:) pt ca vreau sa fac alegerea corecta si sa nu regret nimic.Va multumesc mult!
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
1.6 turbo vs. 1.9 CDTI
Putere : 180 de CP la 5500 de ture / 150 de CP la 40000 de ture
Cuplu : 230 Nm la 1980-5500 ture / 320 Nm la 2000-2750 ture
Consum mixt : 6,5% / 5,8 %
Viteza max : 223 km/h / 210 km/h
Demaraj 0 -100 km/h : 8,2 sec. / 8,9 sec

Parerea mea : La banii pe care-i dai pe combustibil e aceeasi mancare de peste . Dieselache te baga in scaun cu un cuplu marfa , insa se plafoneaza in cateva secunde ca intra in zona rosie . Pe de alta parte asta-l face sa aiba si performante de varf mai scazute . Aproape 1 sec. la demaraj si 13 km/h la viteza maxima . Pe de alta parte motorina de la noi nu e stralucita , iar 15.000 de km pt filtrul de motorina e mult , ceea ce va duce la o atentuare si mai mare a performantelor decat cele date de fabrica .
Eu personal mi-as lua benzinarul , dar eu sunt subiectiv !
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca 1.6T merge cu CO95, as alege clar 1.6T. Daca nu, 1.9CDTI. La 1.6T ar mai fi o rezerva legata de fiabilitate, care inca nu a fost demonstrata in timp.
  • bodyaron

  • Mesaje scrise: 257
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sincer eu m am decis pt 1.6 T. Dar ca si tine astept parerp despre acest motor
  • Kmc0smin

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
motorul de 1.6 are putere dar nu are senzatia de diesel mai ales 1.9cdti de 150 ( pe care il am pe vectra). yo votez pt diesel
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ce inseamna senzatia de diesel? Vorbesti de momentul in care treci de 2000RPM si ai o senzatie de acceleratie fulminanta? E doar o senzatie, data de faptul ca treci de la o acceleratie joasa la una inalta. La 1.6T nu simti acel soc pentru ca puterea creste liniar de la 1000RPM pana la 5500RPM, pe cand la diesel creste liniar doar de la 2000RPM pana la 3000RPM. Pana in 2000 dieselul e melc. In realitate, 1.6T la 3500RPM are acceleratia mai mare decat 1.9cdti la 3000RPM.
  • Kmc0smin

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 tu de ce ti-ai luat 1.9cdti? ca vad cal critici
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu am criticat 1.9cdti. Am spus doar ca 1.6T e mai puternic si mai elegant. De asemenea, am explicat senzatia de diesel.

De ce nu mi-am luat 1.6T? Pentru ca fac peste 30mii km pe an, pentru ca e un pic mai scump si pentru ca pot face tuning la 200CP fara sa fiu nevoit sa trec la o cifra octanica mai mare. Oricum, la modul la care evolueaza pretul motorinei fata de cel al benzinei, probabil peste 4 ani ma voi intoarce la benzina. Daca ar fi sa fac din nou alegerea acum, cand benzina e mai ieftina cu 10% decat motorina si se preconizeaza ca va ajunge ca in UE unde e cu 17% mai ieftina, as luat 1.6T fara sa ma gandesc prea mult.
  • Kmc0smin

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
acm am inteles
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pentru ca el sofeaza mult probabil, si probabi lca daca nu l-ar interesa consumul si-ar lua 500 de cai pe benzina.

motorul de 150 + chip mi se pare o alternativa foarte buna pentru un motor puternic cu consum redus.
  • bodyaron

  • Mesaje scrise: 257
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
"fara sa fiu nevoit sa trec la o cifra octanica mai mare"- imi poti explica si mie ca nu am inteles ce ai vrut sa spui. Ms
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Adica unele motoare dupa resoftare au nevoie de combustibil cu cifra mai mare pentru ca altfel se comporta ciudat.
Si eu as alege 1.6t fara discutie. Este un motor mic, cu taxe mici si putere suficienta. Se putea si mai bine, ne-o demonstreaza cei de la VAG.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
bodyaron a scris:"fara sa fiu nevoit sa trec la o cifra octanica mai mare"- imi poti explica si mie ca nu am inteles ce ai vrut sa spui. Ms


la un motor pe benzina , dupa remapare , se pune obligatoriu numai benzina cu cifra octanica de minim 98 . Si cum in Romania absolut toate benzinariile au benzina buna ......
  • bodyaron

  • Mesaje scrise: 257
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
scuze de off....dar si la diesel este asa?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pai la diesel nu este asa . la benzina se produc detonatii cu masina remapata si cifra octanica mica !
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea, daca vrei o masina sport, ia-ti 1.6T. Nu degeaba toate marile sportive sunt benzinare. La diesel ai cuplul mai mare, consumul putin mai mic...si cam atat. In legatura cu senzatia de diesel...o sa fie o senzatie asemanatoare si aici, knd intra turbina, o senzatie mai discreta, dar totusi mai competenta. Cel mai bine vorbeste pe forum sa faci cate o tura cu fiecare dintre masini...asa te vei convinge ce vrei Smile
  • bodyaron

  • Mesaje scrise: 257
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Aveti idee daca cutia de pe 1.6T este aceeasi cu cea de pe corsaCDTI6MT?sau cel putin un pic modificata/adaptata
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cutiile de diesel sunt diferite totdeauna, gen nu e exclus sa fie aceeasi chestie, mai putin cateva pinioane.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
bodyaron a scris:Aveti idee daca cutia de pe 1.6T este aceeasi cu cea de pe corsaCDTI6MT?sau cel putin un pic modificata/adaptata

Daca te referi la Corsa D 1.7 CDTI 6MT, se pare ca da - este aceeasi cutie si aceleasi rapoarte (da, ciudat, motor diesel cu cutie scurta) - insa difera raportul final - 3.94 in loc de 3.35
E vorba de M32WR cu
1 - 3.818
2 - 2.158
3 - 1.475
4 - 1.067
5 - 0.875
6 - 0.744
R - 3.545
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ciudata treba!deci sa inteleg ca treapta a 5 de la cutiile F10,F13,F16(toate wr)sunt mai lungi in treapta a 5 decat cutia asta in treapta a 6?in treapta a 5 are raportul de 0.71.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR