mareanV
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut,
sunt nou aici si as dori sa ma ajutati cu o "problema".M-am hotarat sa-mi achizitionez un Opel Astra GTC.Oscilez intre doua versiuni de motrizare: 1,6 turbo si 1,9 CDTI 150cp.Ash dori sa primesc cat mai multe detalii referitoare la cele doua motoare. Orice parere este folositoare:) pt ca vreau sa fac alegerea corecta si sa nu regret nimic.Va multumesc mult!
sunt nou aici si as dori sa ma ajutati cu o "problema".M-am hotarat sa-mi achizitionez un Opel Astra GTC.Oscilez intre doua versiuni de motrizare: 1,6 turbo si 1,9 CDTI 150cp.Ash dori sa primesc cat mai multe detalii referitoare la cele doua motoare. Orice parere este folositoare:) pt ca vreau sa fac alegerea corecta si sa nu regret nimic.Va multumesc mult!
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
1.6 turbo vs. 1.9 CDTI
Putere : 180 de CP la 5500 de ture / 150 de CP la 40000 de ture
Cuplu : 230 Nm la 1980-5500 ture / 320 Nm la 2000-2750 ture
Consum mixt : 6,5% / 5,8 %
Viteza max : 223 km/h / 210 km/h
Demaraj 0 -100 km/h : 8,2 sec. / 8,9 sec
Parerea mea : La banii pe care-i dai pe combustibil e aceeasi mancare de peste . Dieselache te baga in scaun cu un cuplu marfa , insa se plafoneaza in cateva secunde ca intra in zona rosie . Pe de alta parte asta-l face sa aiba si performante de varf mai scazute . Aproape 1 sec. la demaraj si 13 km/h la viteza maxima . Pe de alta parte motorina de la noi nu e stralucita , iar 15.000 de km pt filtrul de motorina e mult , ceea ce va duce la o atentuare si mai mare a performantelor decat cele date de fabrica .
Eu personal mi-as lua benzinarul , dar eu sunt subiectiv !
Putere : 180 de CP la 5500 de ture / 150 de CP la 40000 de ture
Cuplu : 230 Nm la 1980-5500 ture / 320 Nm la 2000-2750 ture
Consum mixt : 6,5% / 5,8 %
Viteza max : 223 km/h / 210 km/h
Demaraj 0 -100 km/h : 8,2 sec. / 8,9 sec
Parerea mea : La banii pe care-i dai pe combustibil e aceeasi mancare de peste . Dieselache te baga in scaun cu un cuplu marfa , insa se plafoneaza in cateva secunde ca intra in zona rosie . Pe de alta parte asta-l face sa aiba si performante de varf mai scazute . Aproape 1 sec. la demaraj si 13 km/h la viteza maxima . Pe de alta parte motorina de la noi nu e stralucita , iar 15.000 de km pt filtrul de motorina e mult , ceea ce va duce la o atentuare si mai mare a performantelor decat cele date de fabrica .
Eu personal mi-as lua benzinarul , dar eu sunt subiectiv !
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- bodyaron
- **
- 257 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2008 Z16LET
- Bucuresti
bodyaron
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ce inseamna senzatia de diesel? Vorbesti de momentul in care treci de 2000RPM si ai o senzatie de acceleratie fulminanta? E doar o senzatie, data de faptul ca treci de la o acceleratie joasa la una inalta. La 1.6T nu simti acel soc pentru ca puterea creste liniar de la 1000RPM pana la 5500RPM, pe cand la diesel creste liniar doar de la 2000RPM pana la 3000RPM. Pana in 2000 dieselul e melc. In realitate, 1.6T la 3500RPM are acceleratia mai mare decat 1.9cdti la 3000RPM.
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu am criticat 1.9cdti. Am spus doar ca 1.6T e mai puternic si mai elegant. De asemenea, am explicat senzatia de diesel.
De ce nu mi-am luat 1.6T? Pentru ca fac peste 30mii km pe an, pentru ca e un pic mai scump si pentru ca pot face tuning la 200CP fara sa fiu nevoit sa trec la o cifra octanica mai mare. Oricum, la modul la care evolueaza pretul motorinei fata de cel al benzinei, probabil peste 4 ani ma voi intoarce la benzina. Daca ar fi sa fac din nou alegerea acum, cand benzina e mai ieftina cu 10% decat motorina si se preconizeaza ca va ajunge ca in UE unde e cu 17% mai ieftina, as luat 1.6T fara sa ma gandesc prea mult.
De ce nu mi-am luat 1.6T? Pentru ca fac peste 30mii km pe an, pentru ca e un pic mai scump si pentru ca pot face tuning la 200CP fara sa fiu nevoit sa trec la o cifra octanica mai mare. Oricum, la modul la care evolueaza pretul motorinei fata de cel al benzinei, probabil peste 4 ani ma voi intoarce la benzina. Daca ar fi sa fac din nou alegerea acum, cand benzina e mai ieftina cu 10% decat motorina si se preconizeaza ca va ajunge ca in UE unde e cu 17% mai ieftina, as luat 1.6T fara sa ma gandesc prea mult.
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- bodyaron
- **
- 257 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2008 Z16LET
- Bucuresti
bodyaron
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
bodyaron a scris:"fara sa fiu nevoit sa trec la o cifra octanica mai mare"- imi poti explica si mie ca nu am inteles ce ai vrut sa spui. Ms
la un motor pe benzina , dupa remapare , se pune obligatoriu numai benzina cu cifra octanica de minim 98 . Si cum in Romania absolut toate benzinariile au benzina buna ......
- bodyaron
- **
- 257 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2008 Z16LET
- Bucuresti
bodyaron
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
Parerea mea, daca vrei o masina sport, ia-ti 1.6T. Nu degeaba toate marile sportive sunt benzinare. La diesel ai cuplul mai mare, consumul putin mai mic...si cam atat. In legatura cu senzatia de diesel...o sa fie o senzatie asemanatoare si aici, knd intra turbina, o senzatie mai discreta, dar totusi mai competenta. Cel mai bine vorbeste pe forum sa faci cate o tura cu fiecare dintre masini...asa te vei convinge ce vrei
- bodyaron
- **
- 257 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2008 Z16LET
- Bucuresti
bodyaron
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
bodyaron a scris:Aveti idee daca cutia de pe 1.6T este aceeasi cu cea de pe corsaCDTI6MT?sau cel putin un pic modificata/adaptata
Daca te referi la Corsa D 1.7 CDTI 6MT, se pare ca da - este aceeasi cutie si aceleasi rapoarte (da, ciudat, motor diesel cu cutie scurta) - insa difera raportul final - 3.94 in loc de 3.35
E vorba de M32WR cu
1 - 3.818
2 - 2.158
3 - 1.475
4 - 1.067
5 - 0.875
6 - 0.744
R - 3.545
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat