- adi20_1979
- OP
- 5 mesaje
- din 04 Nov 2007
adi20_1979
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
am un opel astra din 93,c14nz, si am o problema cu ceva care tine de pompa de benzina. Totul merge frumos, pana cand se opreste motorul pur si simplu, si in momentul in care vreaus a pornesc motorul nu mi se aude bazaitul pompei de benzina. am masurat daca imi vine curent din releu in pompa, si imi vine pt o sec in momentul in care pun contactul, apoi se opreste, dar in aceea secunda nu porneste pompa. Daca o las ceva timp care paote varia de la 5 min la 2 zile:) isi revine singura.Am dus-o al uin service prima data, si mi-au spus ca a fost pompa blocata cu mizerie, dar peste 4-5 ore mi s-a intamplat din nou.
- jojo
- ***
- 944 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 944
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salve
Nu stiu daca este o solutie dar stiu ca e cea mai simpla, iti sugerez sa incerci sa schimbi pompa, cu una la fel si sa vezi daca se intampla la fel. In felul acesta vei sti daca este de la pompa. Cred ca e mai bine sa o iei prin eliminare, incepand cu eliminarea problemelor pe care le sti. Sper sa fi fost de ajutor.
Respecte
jojo
Nu stiu daca este o solutie dar stiu ca e cea mai simpla, iti sugerez sa incerci sa schimbi pompa, cu una la fel si sa vezi daca se intampla la fel. In felul acesta vei sti daca este de la pompa. Cred ca e mai bine sa o iei prin eliminare, incepand cu eliminarea problemelor pe care le sti. Sper sa fi fost de ajutor.
Respecte
jojo
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adi20_1979
- OP
- 5 mesaje
- din 04 Nov 2007
adi20_1979
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
azi ii fac testul cu agrafa, ca mi se aprinde beculetzul, si vad ce imi da.imi place chestia cu eliminarea, dar prefer sa inlocuiesc chestiile mai ieftine:), o sa vad releul, imi da curent dar pt o secunda si apoi se duce curentul.Ma gandeam la un contact imperfect in mufa de alimentare a pompei de benzina. sau de pe motoras.In cel mai rau caz i-as schimba motorasul de pe pompa cu altul.Nici nu vreau sa am gandesc cat este o pompa noua:). Am schimbat-o anul asta o data , si am luat-o second hand. a fost 2.5 milioane.
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Subscriu celor spuse de colegii de forum , problema similara cu a ta am avut si eu .
Am oprit masina, implicit si motorul(fiind singur in masina) ca aveam un pic nevoie de natura, cand am incercat sa pornesc masina nu a mai vrut in ruptul capului . Se dusese releul, l-am schimbat(30ron), la o scurta perioada dupa aceasta problema am avut 2 pasageri in spate, in momentul in care unul s-a miscat ceva mai tare mi s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca de loc . Am schimbat releul(aveam 2 de rezerva) dar nimic, curent venea la pompa de benzina. Am dus-o pe platforma la un service, se blocase pompa de benzina, dupa ce a fost un pic zguduita cu o cheie de 19 si-a revenit . Au pus doar pompa la loc, am pornit motorul, in acest timp un tip de la service imi punea si capacul acela de plastic/cauciuc care acopera la loc , cat s-a miscat el pe acolo motorul a inceput sa dea semne ca nu mai alimenteaza si a murit . Am incercat din nou sa-l pornim, nu mai pornea . Era un contact imperfect la mufa ce intra in pompa de benzina . De atunci toate sunt bune si frumoase, in sensul ca nu am mai avut probleme la alimentarea cu benzina .
Succes si tine-ne la curent !
Am oprit masina, implicit si motorul(fiind singur in masina) ca aveam un pic nevoie de natura, cand am incercat sa pornesc masina nu a mai vrut in ruptul capului . Se dusese releul, l-am schimbat(30ron), la o scurta perioada dupa aceasta problema am avut 2 pasageri in spate, in momentul in care unul s-a miscat ceva mai tare mi s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca de loc . Am schimbat releul(aveam 2 de rezerva) dar nimic, curent venea la pompa de benzina. Am dus-o pe platforma la un service, se blocase pompa de benzina, dupa ce a fost un pic zguduita cu o cheie de 19 si-a revenit . Au pus doar pompa la loc, am pornit motorul, in acest timp un tip de la service imi punea si capacul acela de plastic/cauciuc care acopera la loc , cat s-a miscat el pe acolo motorul a inceput sa dea semne ca nu mai alimenteaza si a murit . Am incercat din nou sa-l pornim, nu mai pornea . Era un contact imperfect la mufa ce intra in pompa de benzina . De atunci toate sunt bune si frumoase, in sensul ca nu am mai avut probleme la alimentarea cu benzina .
Succes si tine-ne la curent !
- adi20_1979
- OP
- 5 mesaje
- din 04 Nov 2007
adi20_1979
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
acum am demontat pompa de benzina si avea un contact aproape in aer, adik am tras putin de fir si a iesit, era firul care uneste motorasul de mufa, l-am lipit, si acum are zgomotul de cuplare mai puternic, sper sa fie asta, si din cate am vazut eu , trebuie sa dau jos rezervorul e plin mizerii, benzina noastra romaneasca:)
- adi20_1979
- OP
- 5 mesaje
- din 04 Nov 2007
adi20_1979
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
- irinel cocuz
- *
- 10 mesaje
- din 28 Apr 2008
- Vaslui
irinel cocuz
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
am un opel corsa 1.0, pompa de benzina functioneaza perfect in mers, insa la pornire ca sa inceapa sa pompeze benzina trebuie s-o lovesc de 2-3 ori. se afla sub bancheta din spate si nu-mi vine forte greu dar totusi m-am saturat de metoda asta. sunt sanse sa poata fi reparata? ca noua am inteles ca e destul de scumpa.
- adi20_1979
- OP
- 5 mesaje
- din 04 Nov 2007
adi20_1979
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
- diavolothekid
- *
- 36 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Vectra 1997 xI6xel
- Mehedinti
diavolothekid
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1997 xI6xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
- diavolothekid
- *
- 36 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Vectra 1997 xI6xel
- Mehedinti
diavolothekid
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1997 xI6xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
deovex
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
Si eu am avut o problema cu pompa,ramasesem fara benzina si dupa ce i-am bagat vreo 8 litri tot nu vroia sa porneasca.I-am deconectat mufa de la pompa si am mai incercat sa ii dau la automat ,dar nici o reactie.Am incercat pana mi-am descarcat bateria si apoi am luat curent de la alta masina,dar problema era aceeasi.Dupa ce am batut cu coada unui ciocan in capacul de la pompa si i-am dat curent de la alta masina problema s-a rezolvat si masina a pornit,un pic turata la inceput si apoi a mers normal.acum am aceeasi problema si am vazut ca pompa baga benzina dar nu porneste...sunt tare curios ce o mai avea si acum.
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Aurel_stylle
- *
- 2 mesaje
- din 05 Oct 2011
- Vectra 1995 X20XEV
- Bucuresti
Aurel_stylle
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
direx
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2012
- Mesaj Privat
simptome:
... am oprit la semafor, s-a oprit si motorul; s-a facut "verde" am dat la cheie si ... nu a mai pornit; noroc ca am fost primul (si viram la stanga), am impins-o pana la parcare si de acolo am luat-o remorcata;
depistare defect:
am citit pe club opel si asa am ajuns la pompa de benzina - era blocat rotorul (am bagat o surubelnita subtire pe stutul de absorbtie si am miscat putin, am alimentat-o direct de la baterie - atentie, mai tasneste putina benzina pe voi - am schimbat de cateva ori sensul de rotatie, prin schimbarea polaritatii); am pus-o pe masina, am facut cateva ture si a mers;
rezolvare:
la sfatul colegilor (si mai ales al celui de la auto) am laut alta pompa de la dezmembrari (80 ron) si vad ca merge fara probleme; am gasit si pompe noi, la magazin, la preturi de 90, 140, 250, 400 ron dar am preferat sa merg pe SH;
in imagine este pompa veche pe care am dezmembrat-o; ce am constatat la ea era faptul ca lamelele colectorului nu mai erau netede si prezentatu asperitati, care ar putea fi una din cauzele blocarii rotorului
... am oprit la semafor, s-a oprit si motorul; s-a facut "verde" am dat la cheie si ... nu a mai pornit; noroc ca am fost primul (si viram la stanga), am impins-o pana la parcare si de acolo am luat-o remorcata;
depistare defect:
am citit pe club opel si asa am ajuns la pompa de benzina - era blocat rotorul (am bagat o surubelnita subtire pe stutul de absorbtie si am miscat putin, am alimentat-o direct de la baterie - atentie, mai tasneste putina benzina pe voi - am schimbat de cateva ori sensul de rotatie, prin schimbarea polaritatii); am pus-o pe masina, am facut cateva ture si a mers;
rezolvare:
la sfatul colegilor (si mai ales al celui de la auto) am laut alta pompa de la dezmembrari (80 ron) si vad ca merge fara probleme; am gasit si pompe noi, la magazin, la preturi de 90, 140, 250, 400 ron dar am preferat sa merg pe SH;
in imagine este pompa veche pe care am dezmembrat-o; ce am constatat la ea era faptul ca lamelele colectorului nu mai erau netede si prezentatu asperitati, care ar putea fi una din cauzele blocarii rotorului
direx
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2012
- Mesaj Privat
HenryJohn
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut , am si eu o problema la masina Opel vectra b 16 16v z16xe. S-a oprit motorul in mers cand era turat :
1. Am verificat pompa de benzina de la reeleu (adica am pus pe direct de la reeleu) si functioneaza.
2. Am schimbat reeleu si tot la fel merge umpic si iar se opreste.
3. Am verificat daca vine curent la releeu si vine.
4. Primul cod a fost P0230
Va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa ai mai fac. Multumesc si imi cer scuze daca am postat gresit.
1. Am verificat pompa de benzina de la reeleu (adica am pus pe direct de la reeleu) si functioneaza.
2. Am schimbat reeleu si tot la fel merge umpic si iar se opreste.
3. Am verificat daca vine curent la releeu si vine.
4. Primul cod a fost P0230
Va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa ai mai fac. Multumesc si imi cer scuze daca am postat gresit.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat