Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • gabita_puya

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel astra G 2.0DTI. I-am schimbat uleiul si am verifcat nivelul dupa ce am mers cu el vreo 200km si am gasit nivelul din baie cu aprox. 1cm peste nivelul max admis. Uleiul este negru, nu are spuma in el si nu miroase a motorina. Un mecanic a zis sa mai scot din el pana ajunge la nivel si sa mai merg cu masina. Daca nivelul continua sa creasca inseamna ca am probleme. Ce ar putea avea? Please help!
Skip ads

  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
poate ai pus cu 1cm mai mult atunci cand l-ai schimbat
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ai verificat si nivelul antigelului din vasul de expansiune?
  • gabita_puya

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:ai verificat si nivelul antigelului din vasul de expansiune?


Da. Nivelul este bun. Sa nu imi bage motorina in baie. E nasol atunci Crying or Very sad
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
si eu cand am schimbat uleiul am bagat 5.5l cum scrie in carte,si cand am verificat nivelul(in aceiasi zi)era mult peste nivel,era cam 0.5 cm peste maxim,lam lasat asa stiu ca nu e bine sa fie peste dar... la papat si acum e ok.Poate nu sa scurs tot uleiul din motor cand am facut schimbul altfel nu imi explic de unde atata in plus.
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Daca puneti exact 5.5 litri de ulei la Y20DTH veti avea pe joja dupa citeva minute (peste 5) nivelul uleiului peste limita de sus a jojei. Asta deoarece uleiul vechi mai ramane pe ici pe colo prin motor insa fiind ulei curat este mai greu vizibil pe joja. Dupa ce merge un pic, uleiul se amesteca si apoi devine vizibil.
eu am avut aproape 1 cm peste nivelul maxim admis si am aspirat vreo 200 ml si am ajuns sub limita de max.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un schimb de ulei eficient, cel putin asa fac eu, dau drumul la ulei scot filtrul dimineata si seara cind mai este lumina pun buson/filtru si torn ulei. In acest fel curge aproape tot din motor. In 5-10 minute cit dureaza un schimb in service nu are timp sa se scurga tot si ramin 0,5-1L functie de motor.
La tine a ramas ulei de asta este peste nivel si e negru.
vazi pag 1 si 2 https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9001
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Este ideal ce a spus dancuciureanu, dar pentru cine nu are timp sa astepte atat de mult sa se scurga uleiul din motor si face schimbul rapid la un service, nu e nici o problema sa puna cu 0,5 l mai putin initial si completeaza apoi dupa ce uleiul nou se amesteca cu cel ramas.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Me & Astra a scris:Este ideal ce a spus dancuciureanu, dar pentru cine nu are timp sa astepte atat de mult sa se scurga uleiul din motor si face schimbul rapid la un service, nu e nici o problema sa puna cu 0,5 l mai putin initial si completeaza apoi dupa ce uleiul nou se amesteca cu cel ramas.


Gresit, pai ce fac ? Schimb uleiul sau fac cocktail ?
Duminica sau simbata dimineata in spatele blocului, parcare, curte etc. dai drumul si gata. Pui sub masina o cutie de carton cu 2 saci de gunoi si treaba se face singura. Crezi ca iti fura cineva uleiul ala sau bate vintul sa rastoarne "vasul" ? Chiar daca am nevoie de masina, merg cu cealalta si asta sta la scurs. Dupa un schimb corect facut uleiul e curat si 2000km. Nu are sens sa ramin cu ala ars, el face depuneri si imi coboara viscozitatea la cald a amestecului de ulei nou si uzat.
Esti comod atunci plateste ....
Daca te grabesti ramii cu minim 10% ulei uzat, in 10 minute sigur mai ai chiar 15% ulei uzat in motor. Am pus si poze la Agila....la noi intra 3L si daca nu lasi la scurs gasesti inca 400-500ml de ulei.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ma gandeam, pt cei care nu au posibilitatea de a astepta o zi intreaga...o curatare cu un "MotorFlush" ajuta la ceva? Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
"MotorFlush" poate desprinde coji din circuitul de ungere care ulerior imi blocheaza ungerea.
Se poate curata in timp si sigur prin folosire de ulei BUN (se schimba mai des la inceput) sau ulei special conceput pentru asa ceva :
http://www.mobil1.com/USA-E...leage_10W-40.aspx
http://www.mobil1.com/USA-E..._5000_10W-40.aspx
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
din manualul opel, "verificarea se va face numai cu masina stand orizontal si cu motorul oprit la temperatura de functionare. inainte de verificare se va astepta cel putin 5 minute pentru ca uleiul care se afla in circulatie sa se scurga inapoi in carter".
Deci dimineata e incorect sa se faca nivelul cu motorul rece, intotdeauna o sa fie peste nivel, cel putin in cazul meu, insa daca verificati dupa 5-10 min de stationare este ok.
Oarecum este destul de logic, uleiul trebuie sa fie la nivelul dorit de sorbul pompei iar acel nivel este cel mai corect la parametrii de functionare, nu dimineata cand este complet rece si absolut tot scurs in baie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Una este sa am dupa o noapte un nivel putin mai ridicat si alta e sa il am datorita uleiului vechi nescurs. Mai bine pun un 5% in plus dar sa fie curat !
  • gabita_puya

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
calfianu a scris:Daca puneti exact 5.5 litri de ulei la Y20DTH veti avea pe joja dupa citeva minute (peste 5) nivelul uleiului peste limita de sus a jojei. Asta deoarece uleiul vechi mai ramane pe ici pe colo prin motor insa fiind ulei curat este mai greu vizibil pe joja. Dupa ce merge un pic, uleiul se amesteca si apoi devine vizibil.
eu am avut aproape 1 cm peste nivelul maxim admis si am aspirat vreo 200 ml si am ajuns sub limita de max.


Gata am rezolvat "problema". Mecanicul a zis ca nivelul se verifica dupa ce uleiul se incalzeste, se opreste masina si se asteapta apox. 5 min. sa se scurga tot in baie. E cel mai bine atunci. Cand am verificat nivelul uleiul acesta era rece si cand scoteam joja aceasta se murdarea de ulei pana la 1 cm peste nivelul max. Ceea ce imi crea falsa impresie ca am mai mult ulei in baie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR