- teodorescu robert
- OP
- 7 mesaje
- din 16 Oct 2007
- Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Bucuresti
teodorescu robert
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am mai postat aceasta intrebare si inca nu am primit raspuns. Am avut un accident cu un Frontera de 2,8 L / '96 si vreau sa o "recarosez". Nu am de ales decat intre cele doua "surori" de generatie: modelul cu motor ISUZU de 2,8 L si cea cu motor Alfa Romeo (?) de 2,5 L. Caroseriile celor doaua variante banuiesc ca sunt compatibile si permit operatiunea de recarosare, in conditii legale.
Va rog sa ma sfatuiti, avand in vedere conditiile de mai sus, ce varianta sa aduc din afara? Care sunt punctele tari si cele slabe ale celor 2 variante, din punctul de vedere al motorizarii, al anului de fabricatie, fiabilitate motor si a ce mai considerati dvs. Mecanica celor doua variante este la fel (cutie de viteze, reductoare, diferentiale).
Astept raspunsul dvs cat de curand pentru a lua o hotarare.
Va multumesc
Robert
adresa: teorobert@gmail.com
Va rog sa ma sfatuiti, avand in vedere conditiile de mai sus, ce varianta sa aduc din afara? Care sunt punctele tari si cele slabe ale celor 2 variante, din punctul de vedere al motorizarii, al anului de fabricatie, fiabilitate motor si a ce mai considerati dvs. Mecanica celor doua variante este la fel (cutie de viteze, reductoare, diferentiale).
Astept raspunsul dvs cat de curand pentru a lua o hotarare.
Va multumesc
Robert
adresa: teorobert@gmail.com
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
teodorescu robert a scris:Am mai postat aceasta intrebare si inca nu am primit raspuns. Am avut un accident cu un Frontera de 2,8 L / '96 si vreau sa o "recarosez". Nu am de ales decat intre cele doua "surori" de generatie: modelul cu motor ISUZU de 2,8 L si cea cu motor Alfa Romeo (?) de 2,5 L. Caroseriile celor doaua variante banuiesc ca sunt compatibile si permit operatiunea de recarosare, in conditii legale.
Va rog sa ma sfatuiti, avand in vedere conditiile de mai sus, ce varianta sa aduc din afara? Care sunt punctele tari si cele slabe ale celor 2 variante, din punctul de vedere al motorizarii, al anului de fabricatie, fiabilitate motor si a ce mai considerati dvs. Mecanica celor doua variante este la fel (cutie de viteze, reductoare, diferentiale).
Astept raspunsul dvs cat de curand pentru a lua o hotarare.
Va multumesc
Robert
adresa: teorobert@gmail.com
Va rog sa ma sfatuiti, avand in vedere conditiile de mai sus, ce varianta sa aduc din afara? Care sunt punctele tari si cele slabe ale celor 2 variante, din punctul de vedere al motorizarii, al anului de fabricatie, fiabilitate motor si a ce mai considerati dvs. Mecanica celor doua variante este la fel (cutie de viteze, reductoare, diferentiale).
Astept raspunsul dvs cat de curand pentru a lua o hotarare.
Va multumesc
Robert
adresa: teorobert@gmail.com
nu stiu unde ai mai postat tu pana acu, pt ca nu ai decat un mesaj.....oricum
singura varianta este recarosarea,cu o masina cu aceleasi carecteristici tehnice....motor caroseriebla bla...
o cautare dupa (recarosare)este lucrul cel mai potrivit,s-a mai discutat pe aici si de aceea nu prea raspunde nimeni
iar,o vizita pe site-ul www.rarom.ro ,e sigurul si cel mai legal sa-ti raspunda....bafta si tine-ne la curent
- teodorescu robert
- OP
- 7 mesaje
- din 16 Oct 2007
- Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Bucuresti
teodorescu robert
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Am citit articolele despre subiectul recarosare si recunosc ca m-au ajutat. Firesc ca am citit si pe site-ul celor care vor da rezolutia finala, adica RAR-ul.
Nu stiu unde s-a "dus" prima chestionare despre subiectul motorizare....
Revin cu intrebarea despre acest subiect: pentru ce motorizare sa optez ? motor de 2,8 sau 2,5? Caracteristicile tehnice sunt apropiate: cel de 2,8 are 83 kW iar cel de 2,5 are 85 kW.
Care dintre ele ar fi mai fiabil, ce probleme tehnice au fiecare in parte (am citit ca cel de 2,8 ar avea "probleme"?), etc..... Care este mai indicat pentru a stii ce sa cumpar.... si de ce?!
Nu stiu unde s-a "dus" prima chestionare despre subiectul motorizare....
Revin cu intrebarea despre acest subiect: pentru ce motorizare sa optez ? motor de 2,8 sau 2,5? Caracteristicile tehnice sunt apropiate: cel de 2,8 are 83 kW iar cel de 2,5 are 85 kW.
Care dintre ele ar fi mai fiabil, ce probleme tehnice au fiecare in parte (am citit ca cel de 2,8 ar avea "probleme"?), etc..... Care este mai indicat pentru a stii ce sa cumpar.... si de ce?!
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- teodorescu robert
- OP
- 7 mesaje
- din 16 Oct 2007
- Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Bucuresti
teodorescu robert
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu cred ca pot folosi alt motor decat cele care sunt "oficiale" pentru modelul Frontera. Motorul propus de dvs nu il cunosc si nu stiu ce capabilitati are. Cel de 2,8 este intr-adevar ISUZU si pot spune ca am fost multumit de el. Dar mai exista si varianta mai evoluata, cea de 2,5 despre care nu stiu prea multe. Stiu doar ca a inlocuit motorul de 2,8 din cauza normei de poluare..... Euro1 la Euro 2.... Mai departe? Ei, asta as vrea sa aflu....
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
teodorescu robert a scris:Nu cred ca pot folosi alt motor decat cele care sunt "oficiale" pentru modelul Frontera. Motorul propus de dvs nu il cunosc si nu stiu ce capabilitati are. Cel de 2,8 este intr-adevar ISUZU si pot spune ca am fost multumit de el. Dar mai exista si varianta mai evoluata, cea de 2,5 despre care nu stiu prea multe. Stiu doar ca a inlocuit motorul de 2,8 din cauza normei de poluare..... Euro1 la Euro 2.... Mai departe? Ei, asta as vrea sa aflu....
eu nu am scris, ca motorul meu tc4ee1 e bun pt frontera , am scris ca, "am un motor de aceeasi marca,ISUZU"
mai stiu ca,primul motor diesel a fost un 2.3d,td,apoi 2.5td(bmw)si 2.8td care se pare ca,tot Isuzu este
din 2001 este dotata cu 2.2tdi(y22dtr)
- teodorescu robert
- OP
- 7 mesaje
- din 16 Oct 2007
- Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Bucuresti
teodorescu robert
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Da, am descifrat raspunsul in contextul intrebarii.... Inca nu am un raspuns la intrebarea mea, ma mai informez de pe net ca sa am o oarecare idee despre motorul VM 2,5 TDi, facut de VM Motori spA - Italia. Nici vorba de BMW.... Motorul de 2,5 BMW a echipat un alt model Opel.... nu off road.
Motorul VM 2,5 TD a echipat se pare cateva automobile off road: Cherokee, Land Rover, Crysler, Opel Frontera ... toate cu motor de 2,5 L.
Despre cele 2 motorizari vreau informatii.... Isuzu 2,8 si VM 2,5....
Motorul VM 2,5 TD a echipat se pare cateva automobile off road: Cherokee, Land Rover, Crysler, Opel Frontera ... toate cu motor de 2,5 L.
Despre cele 2 motorizari vreau informatii.... Isuzu 2,8 si VM 2,5....
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
teodorescu robert a scris: Motorul de 2,5 BMW a echipat un alt model Opel.... nu off road.
Motorul VM 2,5 TD a echipat se pare cateva automobile off road: Cherokee, Land Rover, Crysler, Opel Frontera ... toate cu motor de 2,5 L.
Despre cele 2 motorizari vreau informatii.... Isuzu 2,8 si VM 2,5....
Motorul VM 2,5 TD a echipat se pare cateva automobile off road: Cherokee, Land Rover, Crysler, Opel Frontera ... toate cu motor de 2,5 L.
Despre cele 2 motorizari vreau informatii.... Isuzu 2,8 si VM 2,5....
-mda ,e vorba de Omega...
-daca este acelasi motor care a echipat cherokee,grand cherokee,parca are 115cp,destul de fiabil,altceva nu mai stiu
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Eu propun calduros motorul VM de 2,5. Cu motorul de 2,8 Isuzu a avut nasul meu o Frontera noua la care a renuntat dupa 2 ani si 3 garnituri de chiulasa arse. Problema e ca s-ar putea sa coste prea mult-sa ma explic-daca masina e omologata cu motorul de 2,8, in cazul schimbarii tipului de motor s-ar putea ca cei de la RAR sa ceara testare dinamica si toata chestia poate sa duca la vreo 4000 RON (practic reomologarea masinii) asa ca pana la urma cel mai sigur ramane cel de 2,8.
- teodorescu robert
- OP
- 7 mesaje
- din 16 Oct 2007
- Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Bucuresti
teodorescu robert
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1998 2,5 l TDI - VM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfat. Care dintre reprezentantii RAR pot da rezolutia "testare dinamica" ? Cel care intocmeste dosarul, din teritoriu, sau cel de la sediul central care analizeaza dosarul?
Avand in vedere ca diferenta de putere dintre cele 2 motoare este de 2 kW (infim) , momentele maxime sunt atinse la turatii apropiate, mecanica - cutie de viteze, reductoare si diferentiale - este neschimbata indiferent de motorizare la acest model, sper sa nu fie nevoie de o astfel de rezolutie.... Dar cine stie....? Diferenta de volum/capacitate poate sa duca la o astfel de rezolutie?
Dupa ce am mai studiat pe net si forumuri internationale, am inceput sa gasesc din ce in ce mai multe argumente "pro" pentru motorul VM 2,5 TD..... nu spun ca cel de 2,8 este un motor prost.. nici vorba. Dar m-ar ajuta la taxe si impozite in primul rand aceasta schimbare....
Avand in vedere ca diferenta de putere dintre cele 2 motoare este de 2 kW (infim) , momentele maxime sunt atinse la turatii apropiate, mecanica - cutie de viteze, reductoare si diferentiale - este neschimbata indiferent de motorizare la acest model, sper sa nu fie nevoie de o astfel de rezolutie.... Dar cine stie....? Diferenta de volum/capacitate poate sa duca la o astfel de rezolutie?
Dupa ce am mai studiat pe net si forumuri internationale, am inceput sa gasesc din ce in ce mai multe argumente "pro" pentru motorul VM 2,5 TD..... nu spun ca cel de 2,8 este un motor prost.. nici vorba. Dar m-ar ajuta la taxe si impozite in primul rand aceasta schimbare....