tamtaru
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
- cristi25cond
- *
- 3 mesaje
- din 19 Dec 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
cristi25cond
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2011
- Mesaj Privat
- gogo_y17dt
- **
- 485 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
tamtaru
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
Puiu_2009
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2017 B20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
suspensie KONI reglabila si remapare EDS la 200cp fara EGR.Diferenta a fost enorma,dar a inceput sa infunde mai des filtrul de particule,drept pentru care am trecut la eliminarea acestuia.
La remaparea (facuta de maiandrei) se poate reveni oricand la softul initial,iar daca ai buton Sport,poti sa comuti pe oricare soft.In concluzie recomand remaparea cu un soft dedicat fata de un power box no name.
Motorul acesta a fost proiectat in birourile de studii ale FIAT si Alfa Romeo(a echipat Alfa156,159etc)si a fost folosit
si de SAAB9.3si9.4. deci este "CUORE SPORTIVO" la sasiu mai sunt destule de spus.
tamtaru
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
Puiu_2009
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2017 B20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
- cristi25cond
- *
- 3 mesaje
- din 19 Dec 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
cristi25cond
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2011
- Mesaj Privat
Mai degraba verifica la sectiunea publicitate si vezi EDS...
Daca nu-l taiai aveai surpriza ca v-a zbura...chiar este adevarat...crede cine vrea. Sarbatori fericite la toata lumea.
Este doar pentru cele cu pompa comuna , COMMON RAIL.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,436 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,436
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
tamtaru
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
- cristi25cond
- *
- 3 mesaje
- din 19 Dec 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
cristi25cond
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2011
- Mesaj Privat
Pret rezonabil 600 lei ?.....eu am dat 300 lei. Nu e bine sa ai putere mai multa cu un consum mai mic ?...Sarbatori fericite.
CrisGTS
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
tuning box-urile nu fac decat sa iti creasca presiunea in rampa si iti va injecta mai multa motorina (din cate m-am interesat, asta va scurta viata catalizatorului). nu se oboseste sa optimizeze nimic. remapu iti va mari presiunea in turbina plus alte optimizari etc.
cu dpf-ul nu am nici o problema dupa remap... regenerarile mi le face la 1000km. acum am saturatie 14% si regen facut acum 100km. daca va face probleme, il voi scoate. oricum, turbina va intra mult mai repede, fara un "dop" pe evacuare.
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Ai facut un calcul sa vezi in cat timp amortizezi investitia din scaderea de consum? Nu de alta dar cine creste puterea motorului o face pentru a merge mai repede nu pentru a economisi carburant.
Bine zis gabi cine vrea sa aiva puterea motorului mai mare o face pentru a merge mai ''sport'' nu sa faca economie de combustibil.