tayfoons
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
fpontos
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1996 X16Xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2011
- Mesaj Privat
ionutomega- Suspendat
- 66 mesaje
- din 18 Mar 2008
- Omega 1991 C20NE
- Bucuresti
ionutomega- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
Volan Total din bucuresti - desi nu sunt adeptul service-lor am fost la ei pentru o constatare la partea mecanica in special la partea fata deoarece auzeam o bataie infundata si nu am putut depista singur problema. Ajuns la service urca baiatul masina pe elevator si incepe constatarea dupa care da verdictul : pivotii. Zic ok, platesc constatarea 25 lei o nimica toata si plec.Imi comand pivotii ma apuc de treaba si ce sa vezi la unu din pivoti doar burduful rupt dar nici urma de alta uzura iesita din comun.Acum daca am cumparat pivotii si pe cei vechi deja ii demontasem nu avea rost sa-i pun inapoi, asa ca i-am pus pe cei noi si bineinteles ca bataia persista. Azi am chemat un prieten care se pricepe la mecanica mai putin ca mine si am inceput amandoi sa facem constatarea cum ne-am priceput si am depistat ca de fapt erau duse bieletele antiruliu. La service nu am ce reclamatie sa fac deoarece pe fisa lor nu scrie decat constatare dar la ce anume nu.
Imi cer scuze daca v-am plictisit va doresc sa aveti parte de cei mai buni mecanici.
Imi cer scuze daca v-am plictisit va doresc sa aveti parte de cei mai buni mecanici.
- costica_neagu36
- *
- 8 mesaje
- din 25 Feb 2011
- Bucuresti
costica_neagu36
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2011
- Mesaj Privat
cosmiarab
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2011
- Mesaj Privat
catalinho
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
C&I Service din Bucuresti: am ajuns acolo cu dauna de la Carpatica in urma unui nefericit accident. Mi-au inlocuit placutele de frana de pe spate cu unele roase pana la fier si desi m-am certat cu ei nu am rezolvat nimic. cand am luat masina parca fusese in cariera: era plina de un praf alb si la interior si la exterior intr-un strat destul de gros. mi-au dezumflat roata de rezerva si mi-au lasat-o asa. Si mare atentie: NU VOR SA DEA FACTURI PENTRU CA NU PLATESC TVA.
In concluzie mai bine sa nu ajungeti la ei ca sunt niste amatori si niste tepari.
In concluzie mai bine sa nu ajungeti la ei ca sunt niste amatori si niste tepari.
Kumetre- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
catalinho a scris:C&I Service din Bucuresti: am ajuns acolo cu dauna de la Carpatica in urma unui nefericit accident. Mi-au inlocuit placutele de frana de pe spate cu unele roase pana la fier si desi m-am certat cu ei nu am rezolvat nimic. cand am luat masina parca fusese in cariera: era plina de un praf alb si la interior si la exterior intr-un strat destul de gros. mi-au dezumflat roata de rezerva si mi-au lasat-o asa. Si mare atentie: NU VOR SA DEA FACTURI PENTRU CA NU PLATESC TVA.
In concluzie mai bine sa nu ajungeti la ei ca sunt niste amatori si niste tepari.
In concluzie mai bine sa nu ajungeti la ei ca sunt niste amatori si niste tepari.
Am si eu mare problema cu o dauna pe Carpatica si nu am gasit service sa lucreze cu eu ca decontare directa.
In afara de c&i astia mai stii si alt service ?care are decontare cu ei ?
Multumesc !
PS. Da repratia dupa accident cum au facut-o ?
- blakhawk20
- *
- 1 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Alba
blakhawk20
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alba
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
Detin un opel vectra 1.9 diesel . am probleme cu pornirea la rece si mersul in sarcina , am fost la service Ecomax reprezentanta opel cluj dar sant total incompetenti . copii angajati ca mecanici rad cu gura pana la urechi si in rest habar nu au ce sa faca pentru a remedia problemele . concluzie cine stie un mecanic bun pentru opel in cluj ?
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
blackhawk, foarte multa lume prin Cluj il lauda pe Adam, cica e tatic la Opel-uri. A Lucrat la Ecomax pe vremuri, apoi s-a lansat pe cont propriu. Il cauti pe aici, pe forum, tin minte ca ii apar si datele de contact (telefon, adresa), daca nu ai succes, pe google
De asemenea poti incerca la Opel West, la Oradea.
In plus, ai postat aiurea, este un topic despre service-urile din Cluj in sectiunea asta
De asemenea poti incerca la Opel West, la Oradea.
In plus, ai postat aiurea, este un topic despre service-urile din Cluj in sectiunea asta
catalinho
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
Kumetre:
Am o lista cu service-uri din Bucuresti care au decontare directa cu Carpatica. da-mi un email si ti-o trimit.
Totusi mare grija sa iti treaca tot ce e stricat pe nota de constatare de la Carpatica si mare grija cand o lasi in service.
De reparat au reparat destul de bine, dar doar ce era trecut pe lista desi m-au asigurat ca o sa faca si ei o reconstatare daca gasesc ceva, dar nu au facut pentru ca ii doare pe ei in cot de masina ta daca ii ramane ceva stramb sau lipsa.
Am o lista cu service-uri din Bucuresti care au decontare directa cu Carpatica. da-mi un email si ti-o trimit.
Totusi mare grija sa iti treaca tot ce e stricat pe nota de constatare de la Carpatica si mare grija cand o lasi in service.
De reparat au reparat destul de bine, dar doar ce era trecut pe lista desi m-au asigurat ca o sa faca si ei o reconstatare daca gasesc ceva, dar nu au facut pentru ca ii doare pe ei in cot de masina ta daca ii ramane ceva stramb sau lipsa.
Kumetre- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
Kumetre- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
iulian69
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
cine ma poate ajuta cu ceva informatii?in urma cu trei saptamani am avut un accident usor po b-dul tomis in constanta, am fost lovit de o tipa cu un C4 din spate.Am mers la agentul constator de la euroins tipa si-a recunoscut vina ,poze , hartogaraie. in nota de constatare :bara spate sparta ,ornamet nichelat indoit capota portbagaj usor infundata. Agentul constatator a zis ca dupa demontarea barii cu siguranta vor aparea si alte daune.ma intrebat daca raman la service-ul respectiv sau merg in alta parte , am luat hotararea( proasta)de a ramane la acel service. ca sa mearga treaba mai repede am bagat masina in atelier pentru demontare bara si reconstatare. au mai constatat aparatoare nori stanga sparta si intaritura bara spate deformata.am pierdut toata ziua acolo.
am plecat acasa cu masina urmand sa revin dupa ce vor procura piesele pentru reparatie.
am fost sunat in data de13 nov .pentu a merge pe 14 nov in service. am intrbat daca au tot ce trebuie pentru ca am un bolnav in familie pe care trbuie sa-l "plimb" pe ,a spitale si am mare nevoie de masina.am fost asigurat ca au toate piesele si lucrarea nu va dura mai mult de o saptamana am cazut de acord sa ajung in service marti 15. nov .am lasat masina acolo si am sunat aproape zilnic pentru a ma interesa de stadiul lucrarilor . dupa o saptamana sunt anuntat ca masina intra la echipat zic "cand as putea sa o ridic? intr-o zi -doua? " "Stiti dupa echipare trebuie sa asteptam acceptul de plata de la asigurator vreo 2zile,dar mai intai trebuie sa intocmim!....devizul!. " a urmat o cearta la telefon.
a doua zi revin(23 nov) cu un telefon pe la orele 15.00 pentru a afla ultimele vesti in speranta ca voi reusi sa-mi ridic masina vineri (25 nov) si SURPRIZAAA! "stiti domnule abia azi au sosit piesele pentru masina d-voastra " am simtit ca pica cerul pe mine iar cearta telefonica aproape 20 minute. la scurt timp dupa inchierea discutiei am fost sunat de un tip de la service care spunea ca el s-a ocupat de aprovizionarea pieselor si isi cere scuze de intarziere ca seful de atelier nu a stiut ca nu au sosit piesele.
asta ar fi aventura masinii mele in service in ultimele 2 saptamani.
acum as vrea sa stiu ce as putea face pentru a-mi recupera masina mai rapid.
service_ul nu este unul de la coltul strazii este service-ul unei reprezentante auto.
multumesc anticipat pentru ajutor.
am plecat acasa cu masina urmand sa revin dupa ce vor procura piesele pentru reparatie.
am fost sunat in data de13 nov .pentu a merge pe 14 nov in service. am intrbat daca au tot ce trebuie pentru ca am un bolnav in familie pe care trbuie sa-l "plimb" pe ,a spitale si am mare nevoie de masina.am fost asigurat ca au toate piesele si lucrarea nu va dura mai mult de o saptamana am cazut de acord sa ajung in service marti 15. nov .am lasat masina acolo si am sunat aproape zilnic pentru a ma interesa de stadiul lucrarilor . dupa o saptamana sunt anuntat ca masina intra la echipat zic "cand as putea sa o ridic? intr-o zi -doua? " "Stiti dupa echipare trebuie sa asteptam acceptul de plata de la asigurator vreo 2zile,dar mai intai trebuie sa intocmim!....devizul!. " a urmat o cearta la telefon.
a doua zi revin(23 nov) cu un telefon pe la orele 15.00 pentru a afla ultimele vesti in speranta ca voi reusi sa-mi ridic masina vineri (25 nov) si SURPRIZAAA! "stiti domnule abia azi au sosit piesele pentru masina d-voastra " am simtit ca pica cerul pe mine iar cearta telefonica aproape 20 minute. la scurt timp dupa inchierea discutiei am fost sunat de un tip de la service care spunea ca el s-a ocupat de aprovizionarea pieselor si isi cere scuze de intarziere ca seful de atelier nu a stiut ca nu au sosit piesele.
asta ar fi aventura masinii mele in service in ultimele 2 saptamani.
acum as vrea sa stiu ce as putea face pentru a-mi recupera masina mai rapid.
service_ul nu este unul de la coltul strazii este service-ul unei reprezentante auto.
multumesc anticipat pentru ajutor.
- luci_t
- **
- 254 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 2003 y17dt
- Alta tara
luci_t
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
HUN-AUTOSERV SRL (service afiliat Auto Check Center), loc Pericei, jud Salaj
Am schimbat distributia, uleiul si filtrele la ei. Distributia au pus-o aiurea ca de abia pornea masina; dupa ce am dus-o inapoi la ei au spus cadistributias e ok, poate de la injectie, dar e o problema care pe ei ii depaseste Culmea ca masina pornea usor dupa ce au verificat
Filtrul de polen nu l-au schimbat; dupa aprox 2000km am avut probleme cu AC si am verificat si filtrul de polen printre altele. Era atat de imbacsit incat parca avea namol....
Am schimbat distributia, uleiul si filtrele la ei. Distributia au pus-o aiurea ca de abia pornea masina; dupa ce am dus-o inapoi la ei au spus cadistributias e ok, poate de la injectie, dar e o problema care pe ei ii depaseste Culmea ca masina pornea usor dupa ce au verificat
Filtrul de polen nu l-au schimbat; dupa aprox 2000km am avut probleme cu AC si am verificat si filtrul de polen printre altele. Era atat de imbacsit incat parca avea namol....
- mirciulikas
- *
- 37 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
mirciulikas
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
Feriti-va de AutoA din Bucuresti (in incinta fostului Titan Group).
Am dat de ei acum cativa ani si fiind foarte aproape de mine, am cumparat mereu piese de la ei.
De curand si-au facut service si am fost de 3 ori la ei.
Prima oara pentru inlocuirea distributiei, prilej cu care le-am spus ca am niste probleme cu masina.
Dupa ce merg o bucata de drum cu turatie mare, cand incetinesc se opreste motorul.
Mi-au facut diagnoza, au verificat si mi-au spus ca e OK masina merge foarte bine.
Din pacate nu e asa , masina si acum se opreste in mers.
Zilele astea am fost sa imi repare un stergator (dreapta) care nu mai functioneaza.
Mi-au spus ca ansamblul ma costa 800 RON fara manopera.
In momentul in care l-am intrebat pe mecanic, daca se poate face si altfel sa nu ma coste atatia bani, a inceput sa-mi spuna ca la masina mea o oglinda e in jur de 1 milion, la a lui 10 milioane, astea sunt preturile ce sa facem ...
Am iesit imediat si nu ma mai intorc niciodata acolo...
PS: Pacat de patronul lor, e un baiat cu intentii bune, dar nu are cu cine - asta e parerea mea.
Am dat de ei acum cativa ani si fiind foarte aproape de mine, am cumparat mereu piese de la ei.
De curand si-au facut service si am fost de 3 ori la ei.
Prima oara pentru inlocuirea distributiei, prilej cu care le-am spus ca am niste probleme cu masina.
Dupa ce merg o bucata de drum cu turatie mare, cand incetinesc se opreste motorul.
Mi-au facut diagnoza, au verificat si mi-au spus ca e OK masina merge foarte bine.
Din pacate nu e asa , masina si acum se opreste in mers.
Zilele astea am fost sa imi repare un stergator (dreapta) care nu mai functioneaza.
Mi-au spus ca ansamblul ma costa 800 RON fara manopera.
In momentul in care l-am intrebat pe mecanic, daca se poate face si altfel sa nu ma coste atatia bani, a inceput sa-mi spuna ca la masina mea o oglinda e in jur de 1 milion, la a lui 10 milioane, astea sunt preturile ce sa facem ...
Am iesit imediat si nu ma mai intorc niciodata acolo...
PS: Pacat de patronul lor, e un baiat cu intentii bune, dar nu are cu cine - asta e parerea mea.
nunrg
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
Stiu ca nu prea s-a intamplat dar eu am patit-o cu EDS. Pentru simplul fapt ca nu sunt din Bucuresti, stau aici de 2 ani doar si nu cunosteam mai nimic si pe nimeni, a trebuit sa merg din auzite. Am fost la ei de nenumarate ori, am platit cu varf si indesat orice reparatie, mai ieftina sau mai scumpa. Problemele mi-au fost rezolvate la fel, mai mult sau mai putin. Acum cateva luni am schimbat si distributia la ei cu rectificare de chiuloasa, pentru ca in urma cu o saptamana sa-mi sara de la punct. Acum da-i si schimba o gramada de piese din interiorul motorului, care costa o caruta de bani (Astra G Coupe). Sa nu mai zic ca mi-au si tinut-o 2 saptamani pentru o lucrare de 5 zile, problema cu uleiul nu mi-a fost rezolvata decat partial si faptul ca mi-a sarit de la punct imi da batai de cap acum si circul pe jos datorita faptului ca unii oameni sunt neseriosi si ii doare in basca. Unde mai pun ca pentru un zgomot la un taler de la un amortizor, am schimbat bucsi, piulite, pivoti etc etc si eu stau si acum cu zgomotul la viraje.
Imi pare rau sa o spun, dar nu cred ca voi mai calca pe acolo. Cu parere de rau pentru Mihai care mi-a indurat toate telefoanele si ii multumesc pentru asta.
Imi pare rau sa o spun, dar nu cred ca voi mai calca pe acolo. Cu parere de rau pentru Mihai care mi-a indurat toate telefoanele si ii multumesc pentru asta.
- Neamtu Mihai
- *
- 1 mesaje
- din 23 Feb 2012
- Meriva 2003 Z16XE
- Suceava
Neamtu Mihai
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
EVITATI GOLD&PLATIN SUCEAVA
Posed OPEL-MERIVA 16V-2003 cumparat de mine din Germania in 2007, cu 33500 km la bord.In 2008 se aprindea beculetul
de la bord care indica probleme la catalizator. Merg la service autorizat(reprzentanta Opel GOLD&PLATIN Suceava),intra
la stand, unde accesul proprietarului este interzis. Dupa aproximativ15-20 minute de tester vine mecanicul si imi spune ca
e ars becul de la pozitie spate stinga si o gramadda de ,,S-AR PUTEA" bujii,coputer,etc.NIMIC CONCRET in afara facturii
de 70 RON pt.ca atat era manopera pe ora (mai putin de 1 ora nu se poate).In aceeasi zi am aflat de la o profesoara de
limba germana ca problema este la catalizator,pri traducerea catorva randuri din cartea tehnica.Am apelat la un alt service.Nu stiu cum sunt alte reprezentante GOLD&PLATIN in tara,dar nu va recomand Suceava.
Posed OPEL-MERIVA 16V-2003 cumparat de mine din Germania in 2007, cu 33500 km la bord.In 2008 se aprindea beculetul
de la bord care indica probleme la catalizator. Merg la service autorizat(reprzentanta Opel GOLD&PLATIN Suceava),intra
la stand, unde accesul proprietarului este interzis. Dupa aproximativ15-20 minute de tester vine mecanicul si imi spune ca
e ars becul de la pozitie spate stinga si o gramadda de ,,S-AR PUTEA" bujii,coputer,etc.NIMIC CONCRET in afara facturii
de 70 RON pt.ca atat era manopera pe ora (mai putin de 1 ora nu se poate).In aceeasi zi am aflat de la o profesoara de
limba germana ca problema este la catalizator,pri traducerea catorva randuri din cartea tehnica.Am apelat la un alt service.Nu stiu cum sunt alte reprezentante GOLD&PLATIN in tara,dar nu va recomand Suceava.
sorel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
Buna ziua! Am avut MARI probleme cu Radacini Motors bd. Timisoara.
Prima oara am fost ptr. revizie schimb ulei+filtre si placute de frana: dupa ce am ridicat masina, m-am grabit si nu am facut o "inspectie" am iesit pe bd. Timisoara iar la semafor cand am apasat frana pedala s-a dus pana la fund, am mai facut cateva pedale si m-am oprit in mijlocul intersectiei (aveam cam 40kmph). M-am intors si am cerut explicatii cum e posibil sa se intample asa ceva. Raspunsul a fost " la masinile astea nu se face aerisire" bun, bun nu se face dar dupa aprox. 1500 km masina tot nu frana, mi-au aruncat o fisa cu "eficienta la franare" pe care cica au facut-o cand mi-au schimbat placutele si a zis ca e ok (acum stau si ma intreb cum au facut ei "testele de franare" si a iesit ok daca instalatia nu era aerisita...). Placutele le-am schimbat dinou dupa 5000km.
A doua oara, m-am dus pentru o revizie, respectiv: schimb ulei+filtre, placute frana, kit accesorii si kit distributie.
Am fost chemat sa ridic masina si primul lucru care l-am observat a fost ca masina era parcata exact unde o lasasem, dar cu mai mult praf pe ea.
De data asta am facut o "inspectie" si am observat: cureaua de accesorii era aceeasi (coapta si cu dunga de uzura pe mijloc). Filtrul de aer era semi imbaxit, la pornire aveam acelasi scartait de la cureaua de accesorii. M-am dus imediat la receptie si sa reclam cele constatate. Mu!st@ de la receptie mi-a spus: sunteti mecanic? Eu am vazut negru in fata si am facut scandal (revizia m-a costat 3600 lei). Din pacate masina era pe PJ si nu am avut ce face cu OPC-ul. Mi-au spus ca singura cale de atac este sa-i dau in judecata...
De acum inainte dau banii din mana (sau nu) numai dupa ce vad ce mi-au facut.
Prima oara am fost ptr. revizie schimb ulei+filtre si placute de frana: dupa ce am ridicat masina, m-am grabit si nu am facut o "inspectie" am iesit pe bd. Timisoara iar la semafor cand am apasat frana pedala s-a dus pana la fund, am mai facut cateva pedale si m-am oprit in mijlocul intersectiei (aveam cam 40kmph). M-am intors si am cerut explicatii cum e posibil sa se intample asa ceva. Raspunsul a fost " la masinile astea nu se face aerisire" bun, bun nu se face dar dupa aprox. 1500 km masina tot nu frana, mi-au aruncat o fisa cu "eficienta la franare" pe care cica au facut-o cand mi-au schimbat placutele si a zis ca e ok (acum stau si ma intreb cum au facut ei "testele de franare" si a iesit ok daca instalatia nu era aerisita...). Placutele le-am schimbat dinou dupa 5000km.
A doua oara, m-am dus pentru o revizie, respectiv: schimb ulei+filtre, placute frana, kit accesorii si kit distributie.
Am fost chemat sa ridic masina si primul lucru care l-am observat a fost ca masina era parcata exact unde o lasasem, dar cu mai mult praf pe ea.
De data asta am facut o "inspectie" si am observat: cureaua de accesorii era aceeasi (coapta si cu dunga de uzura pe mijloc). Filtrul de aer era semi imbaxit, la pornire aveam acelasi scartait de la cureaua de accesorii. M-am dus imediat la receptie si sa reclam cele constatate. Mu!st@ de la receptie mi-a spus: sunteti mecanic? Eu am vazut negru in fata si am facut scandal (revizia m-a costat 3600 lei). Din pacate masina era pe PJ si nu am avut ce face cu OPC-ul. Mi-au spus ca singura cale de atac este sa-i dau in judecata...
De acum inainte dau banii din mana (sau nu) numai dupa ce vad ce mi-au facut.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ca PJ ca esti director, administrator, delegat sau ce o fi mai intai verifici deviz si factura, vezi masina dupa care semnezi. Treaba e clara si te vor evita ca esti dracu' pentru ei...cum sa fie 3600lei o revizie de doi bani, poate nu vad eu bine sau ai avut ceva la tastatura.
In general dar hai in cazul lui nunrg ... facut distributie si spalat motor complet ca era plin de 'smoala' (distributie varza, sorb infundat.....), dupa 5km iar bec ulei si inca 10km de motorul a clacat. A scapat cu supape intregi dar iar o zi de munca, sorb infundat, supape filtru etc. , era el de vina sau eu ? Am spalat tot ce era accesebil si inca nu era suficient, ulei negru in 15km ? Este vinovat proprietarul ca luat o teapa de masina cu ochii larg deschisi sau mecanicul ?
Sfat pentru toti, refuzati :
- masini cu probleme la depanare
- service care da din umeri si nu se chinuie sa fac tot ce este omenesc posibil
- clienti idioti care nu inteleg nimic
In general dar hai in cazul lui nunrg ... facut distributie si spalat motor complet ca era plin de 'smoala' (distributie varza, sorb infundat.....), dupa 5km iar bec ulei si inca 10km de motorul a clacat. A scapat cu supape intregi dar iar o zi de munca, sorb infundat, supape filtru etc. , era el de vina sau eu ? Am spalat tot ce era accesebil si inca nu era suficient, ulei negru in 15km ? Este vinovat proprietarul ca luat o teapa de masina cu ochii larg deschisi sau mecanicul ?
Sfat pentru toti, refuzati :
- masini cu probleme la depanare
- service care da din umeri si nu se chinuie sa fac tot ce este omenesc posibil
- clienti idioti care nu inteleg nimic