marianas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
M-am uitat la una alta si cand am scos bujiile am observat ca era o balta de ulei acolo, era ulei si pe capul fisei si cred ca si sub bujii, sau poate a curs dupa ce am scos bujiile ca nu prea am observat bine era seara. CE SA FIE? garnitura de la capacul de la chiuloasa, garnitura de la chiuloasa, segmenti terminati?
- precizez ca relantiul nu mai era perfect, avea trepidari si oscilatii plus ca motorul mai se oprea cateodata la relanti, si parca nici forta nu prea mai avea.
- dupa o mica curatenie asa cu o carpa si ceva absorbant incat sa pot pleca mai departe a inceput sa isi revina dar dupa o perioada ff scurta ... IDEM... iar ulei.
Astept un meserias sa isi dea cu parerea si poate chiar il contactez.
date: vectra A 2.0l 16v din 1995, cutie automata, 136 cp, motor ecotec.
si motorul seamana cu motor poza am gasit-o pe net.,
MENTIONEZ CA AM CITIT postul "ulei la bujii":
mihai21
Locatie: Bucuresti
Mesaj ulei la bujii! Vin 07 08, 2005 2:21 pm
am obs ca la bujii imi intra ulei....ce sa fie de vina?
alex_pescaru
Locatie: Constanta
Mesaj Vin 07 08, 2005 7:56 pm
Daca in urma unui test de compresie compresia pe fiecare din cilindrii este OK - deci eliminam segmentii - cel mai probabil s-au uzat simeringurile de la ghidurile de supapa.
Acestea sunt dintr-un cauciuc mai special care ar trebui sa reziste la variatii mari de temperatura, mai ales cele de la supapele de evacuare.
In timp, de la variatiile de caldura, ele devin rigide (casante) si apoi apar mici crapaturi in ele, permitand uleiului sa se insinueze pe langa ele (sa fie absorbit), mai ales in ciclul de aspiratie cand depresiunea in cilindrii este mare.
As dori ceva informatii suplimentare, credeti ca ar putea sa fie garnitura capacului de chiuloasa? si CAT ma va costa reparatia oricare ar fi ea?
marianas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
cip_ri
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1994 V6 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
marianas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,827 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,827
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Eu am schimbat 2 garnituri in 2 ani , una cand am luat masina si a doua vara asta , cam dupa 1 an jumate. pentru ca iar iesea ulei.
Ce am schimbat a fost de pluta apoi am pus de cauciuc si acuma e iar de pluta.
Nu va mai ingrijorati si schimbati garniturile alea imediat ce incpe sa musteasca pe langa ele, pentru ca nu sunt scumpe(20-40 lei)
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
marianas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- bogdan23
- **
- 131 mesaje
- din 06 Dec 2006
- Astra 1994 C14NZ
- Iasi
bogdan23
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Totusi, as vrea sa stiu cum se numeste chestia galbena. Mersi!
marianas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
Garnitura capacului de la culbutori care cea veche a fost "ajutata" cu silicon(rosu) si care era din cauciuc maleabil acum avea o oarecare retinere la flexibilitate- devenise "coapta" in termen popular. Asa dupa care furtunul de la epurator care si el era copt si garnitura busonului de umplere de la ulei. REZULTAT => nici o urma de ulei dupa sa zic 100-120km parcursi pana acum. Sper sa fie bine. apropo timpul de lucru aprx. 1 ora, mai mult mi-a luat sa curat siliconul care era in canturile capacului.
acum mai am o mica-mare problema cand franez de la 50-60km/h cam pana la 5-10 km/h turatia motorului ajunge undeva foarte jos aprox 500rot/min sau chiar mai putin dand senzatia ca moare motorul dupa care ori isi revine ori trebuie sa accelerez. stiti careva ceva despre asta?
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
marianas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
La turatii mari si mai ales pe timp de vara motorul se incalzeste foarte tare si garnitura de le capacul de chiuloasa(culbutori) este facuta dintrún cauciuc cu o rezistenta mai slaba la temperaturi mari si incepe sa nu mai fie chiar asa elastica ci se intareste si cu timpul devine si casanta.
Cumperi o garnitura noua si o inlocuiesti(sa nu iei SH ca nu faci nimic). incearca sa strangi suruburile din interior catre exterior in zig-zag ca sa nu faca "burta" garnitura. e si o schema pe net.
Am avut si eu problema asta de 2 ori si asta e unul din minusurile motoarelor X18XE, X20XE.
Uleiul pe capac e alta problema, poate fi si de la garnitura asta dar mai este si de la garnitura busonului de ulei.
succes.
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
marianas
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
- acasa sorin
- *
- 34 mesaje
- din 22 Jun 2013
- Vectra 1997
- Suceava
acasa sorin
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2013
- Mesaj Privat