Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A
  • Ionel Epure

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Intr-o dimineata am gasit bordul palpaind ca pomul de craciun si tacanind releele. Bateria era moarta. Am incarcat bateria si masina a pornit imediat. Am oprit motorul si cu un clampmetru de curent continuu am masurat un consum de 20 amperi cu motorul oprit si cheia scoasa din contact. Am banuit ca am vreo dioda in scurt in alternator. Azi am schimbat alternatorul si exact aceiasi poveste. Va rog cine a mai patit poate sa-mi spuna si mie cine consuma un curent asa de mare?


MODEL: Meriva 2005
MOTOR: Z13DT
  • Ionel Epure

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Azi de dimineata am pus clampmetru pe fiecare sarma ce am vazut-o. Si surpriza!. Prin firele care duceau la bujiile incandescente trecea cate 5 amperi prin fiecare. Deci releul electronic de bujii este in scurt si bujiile incandescente stau tot timpul alimentate. Azi il desfac cand ajung acasa sa vad ce are, probabil vreun tranzistor Mosfet scurtcircuitat. Deja am cumparat cateva bucati de 75 de amperi (IRF3205) sa fiu pregatit
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR