Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A
  • racerroro

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000 y16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
OPEL MERIVA, 1,7 CDTI, 2005
La rece dimineata porneste dar nu sta la relanti.. apoi la cald merge mai bine dar are mici fluctuatii parca nu ar lucra toate pistoanele si se aude parca un zgomot infundat.
Daca poate cineva sa dea un sfat... pe tester nu apare nici un cod de defect...
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
filtre!?
cu ce fel de motorina,alimentezi?
in turatie,cum se comporta/
  • racerroro

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000 y16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
in turatie se comporta bine..
filtrele sunt schimbate
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Cand zici ca nu sta la ralanti vrei sa zici ca are tendinta de a se opri ? Iar zgomotul infundat se aude doar cand motorul da sa se opreasca sau mereu ? Cam cate oscilatii (caderi te turatie) apar pe secunda ? Daca accelerezi in timpull acestor oscilatii se duce in turatie ? Dar in sarcina la rece, simti o lipsa de putere in acelasi ritm cu oscilatiile de turatie ? Am si eu o problema asemanatoare la o astra.
  • mihaelaanghel2003

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Anul trecut am cumparat un Opel Meriva 1.7 CDTI din 2004. Am fost la reprezentanta Cluj sa ii fac o verificare pentru a fi sigura ca nu are probleme, cei de la ServiceOpel au spus ca este OK, ma felicita ca am ales acest tip, sa am noroc de ea...., bla-bla, ........dar tinand cont ca are aproape 120.000 km imi recomanda sa ii fac revizia. Am facut o programare, am lasat 2100 RON ( schimb filtre, ulei, curea distributie, role, placute frana, etc.) si am crezut ca am o masinutza OK si nu voi avea probleme.......dar m-am inselat amarnic. Dupa revizie, am observat ca am un martor "avertizor motor" aprins la bord, scoate fum, are un zgomot la motor, motorul moare la rece la relanti - trebuie tinuta apasata pedala de acceleratie cam un minut-doua...... m-am intors in service, am intrebat cam cu jumatate de gura ( ca nu ma pricep si sa nu acuz daca nu stiu) daca de la distributie mi se trage si mi s-a spus putin ironic ca daca nu era bine pusa cureaua nu mergea de loc masina....au pus-o la tester, totul este OK, nu pot sa isi dea seama care este problema, dar mai fac ceva investigari. Dupa cateva ore bune de stat in service incep sa imi pierd rabdarea si il intreb din nou daca au gasit ceva...........din nou imi spune ca nu gasesc nimic dar PREVENTIV imi schimba un releu .... PREVENTIV? Ii spun ca am crezut ca fiind reprezentanta ma asteptam sa fie profesionisti. Oricum plec dezamagita din service, bineinteles problemele raman aceleasi. Cam dupa cateva zile masina nu mai vrea sa porneasca, mi se aprinde si martorul "baterie" si nu se intampla nimic cand intorc cheia in contact. Sotul schimba bateria, pune bateria de pe masina lui care merge Ok, dar nimic, acelasi rezultat. Sun la service, mi se spune ca sa aduc masina pe platforma, sa nu ma chinui sa o pornesc. Dupa cateva zile de stat in service ( am prins si un week-end ) mergem sa vedem ce se intampla. De data asta l-am luat si pe sotul cu mine. Din nou imi spune ca trebuie sa schimbe releu incarcare, releu bujii, sotul e foarte nervos, ii spune la tip ca a mai fost schimbat preventiv un releu si ca PREVENTIV se foloseste prezervativul si se conduce, nu se schimba relee la masini! Pana la urma inlocuiesc releul si punte diode, toate bujiile ( alti bani, alta distractie + platforma). Mi se spune ca problema legata de scoate fum, are un zgomot la motor, motorul moare la rece la relanti - trebuie tinuta apasata pedala de acceleratie cam un minut-doua au intalnit-o si la un alt meriva, problema e ca pompa de inalta presiune (de injectie) e defecta...mai bine zis nu stiu ce piesa nu functioneaza, dar la modelul asta de Meriva nu se vinde decat piesa intreaga, adica toata pompa, pompa care costa cam 6000 RON piesa, dar imi dau o reducere. El a vrut de la inceput sa ne spuna, bla-bla, dar a sperat sa nu fie de acolo problema. Plecam din service nervosi, suparati, singura modificare e ca nu se mai aprinde nici un martor la bord...... Nu ajungem acasa ( cam 3 km am parcurs) ca se aude o bubuitura si masina scoate un fum ingrojitor, nu trage motorul....... Bineinteles ne intoarcem in service nervosi....... Cum intram pe usa individul ranjeste catre noi: V-am spus eu ca pompa e de vina si ca o sa va intoarceti? Sotul nu se lasa si intra in service sa se convinga cu ochii lui ( nu lasa clientii sa intre in service din motive de siguranta). Dar, surpriza, de fapt domnii profesionisti nu au strans colierul furtun intercular (imi cer scuze daca gresesc, dar scriu exact cum scrie pe constatarile de la receptie service), iar furtunul a sarit in mers din locul lui. Individul nu a mai ranjit si a spus ca nu ne ia nici un ban pentru aceasta reparatie ca e greseala lor. Problema este ca s-au agravat simptomele : porneste foarte usor dar nu sta la relanti, iar acum ca e frig e din ce in ce mai rau......stau aproape 10 min in parcare si tot nu se incalzeste, daca nu accelerez moare motorul ..... cam dupa 5 km de mers se chinuie sa stea la relanti.....moare in curbe, in intersectii.......un calvar . Am fost si la un alt service: nu se vede nimic la test, ei mi-au spus ca posibil sa fie de la cureaua de distributie nepusa perfect, mi-au recomandat un aditiv care sa il pun in rezervor pentru curatat injectoare...dar inca nimic. Daca mai sunt si altii care au aceleasi probleme va rog ajutati-ma! Am fost din nou la reprezentanta...acum trebuie schimbata si pompa de injectie si rampa, dar nu sunt siguri, sa dau 8000 Ron pe presupuneri chiar nu vreau!
Va rog sa ma ajutati! Poate sunt si altii care au probleme asemanatoare. Spuneti-mi va rog care sunt simptomele unei pompe de injectie defecte, care sunt simptomele unei curele de distributie nepuse la punct? Va multumesc anticipat.
  • Drambales

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Daca e sa fie pompa in nici un caz sa nu te duci la reprezentanta pt ca ei nu se complica sa o desfaca si sa vada care e problema si se multumesc sa o schimbe cu totul...chiar daca asta costa de 10 ori mai mult...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
distributie nepusa la punct: moare motorul, are zgomot neregulat.
Du-te la un mester bun. Daca vrei reprezentanta, du-te la Oradea, la Opel West
  • mihaelaanghel2003

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
jE a scris:distributie nepusa la punct: moare motorul, are zgomot neregulat.
Du-te la un mester bun. Daca vrei reprezentanta, du-te la Oradea, la Opel West


Ultima data cand m-am intors in service ( cam acum o saptamana) am intrebat din nou daca distributia e cauza problemelor. Eram aproape hotarata sa-mi asum riscul verificarii punerii la punct a curelei de distributie, problema e ca daca ei desfac motorul, eu nefiind de specialitate si neavand acces in interiorul service-ului, ce garantie am ca recunosc? Au facut din nou teste, din nou totul este ok, nu da nici o eroare. Mi-au spus ca e o simpla curea si daca nu e pusa la punct nu merge deloc motorul. Masina dupa ce se incalzeste motorul, cam dupa 5-6 Km merge binisor, sau cel putin mergea, ca acum imi este frica sa ma pornesc la drum mai lung cu ea, mai mult prin oras si pe distante scurte.
Daca nu e cu suparare, unde il gasesc pe acel "mester bun" in Cluj sau in imprejurimi?
  • a.mihail

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema cu o Meriva 1,7 cdti. la rece nu sta la relanti. dupa ce se incalzeste motorul nu mai face figuri. momentan un mecanic mi-a spus sa pun aditiv pentru curatat injectoare in motorina. va tin la curent cu rezolvarea problemei.
  • bigbobo

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 Z17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
buna seara! daca nu ati rezolvat problema inca va du urmatorul sfat : gasiti un atelier de pompagii sau un mecanic care sa stie sa caute codurile de eroare in calculator! aceesi problema am avut-o si eu , masina 2004 , 70 mii la bord , la pornire 2,3 minute tinut pedala acceleratie la 1500 pina se incalzea. deasemeni oprirea motorului in mers ( citeodata) service Di bass , calculator ..nici un cod de eroare, masina perfecta! dupa multi nervi , dat jos injectoare si alte alea, am inceput sa banuisec ceva asa ca am mers la niste cunostiinte la un atelier de pompe si injectoare. problema unu : regulatorul de presiune din capul pompei ( comanda in italia 700 lei ) schimbat dar....nu numai el ci si ..un contact electric la supapa de presiune, gasit intamplator de un electrician destept care a cautat cu programul de la astra de 1.7 DTI nu cu programul de meriva! atentie ! simtomele sunt intradevar de pompa dar pompele denzo ( japonia ) cu care sunt echipate aceste motoare nu prea se strica , ceea ce va spun aia din service sunt basme !
sper sa rezolvati problema, multa bafta!
  • ionut ttt

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Meriva 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut sunt ionut si am si eu un opel meriva 1,7 cdti-2005. am probleme cand o pornesc pt ca nu sta la relanti decat dupa ce o tin un timp turata. dupa mai multe incercari de a o repara si f multi nervi pt. ca am fost pe la mai multe servisuri si am dat si injectoare jos si tot felul de testere mi s-a spus intr-un final la reprezentanta ca e de vine pompa de presiune mai exact regulatorul dar care nu vine separat pt. modelul acesta ci cu tot cu pompa si care e cam 6000lei. am citit ca un domn (bigbobo din bucuresti ) i-a dat cateva sfaturi unei doamne care avea aceleasi probleme si v-as ruga pe toti care a-ti intalnit asa ceva sa ma ajutati cu un sfat, m-ar interesa cum as putea comanda numai acel regulator din capul pompei, o adresa, un telefon orice. multumesc foarte mult.
  • bot

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut.sunt Vali,am aceiasi problema,vreau sa aflu cat mai multe
  • martynel

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica parametrii injectoarelor trebuie sa fie 2 pe plus 2 pe minus .Verificarea se poate face cu un tester mai destept .Cat despre reparat injectoare sunt niste baieti foarte priceputi in Buzau si binenteles mai multi in Bucuresti!
  • catalincatalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Sunt Catalin si am si eu aceeasi problema. Problema a aparut la vreo 2 luni de cand am adus masina in tara...
  • catalincatalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Sunt Catalin si am si eu aceeasi problema. Problema a aparut la vreo 2 luni de cand am adus masina in tara...
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
catalincatalin a scris:Salut! Sunt Catalin si am si eu aceeasi problema. Problema a aparut la vreo 2 luni de cand am adus masina in tara...

E clar!Se simte bine in Romania!Schimba filtru motorina, pompa de unde alimentezi, nu te zgarci la 15 bani/litru diferenta pret motorina EURO 5 (variante) si la un plin de combustibil, daca permite punga, pune un aditiv ( o singura data) pentru curatat injectoare, EGR etc.Daca deja ai facut toate acestea...cam tb. bani de service!
  • catalincatalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat filtrele, uleiul (Castrol 5 W 40 sau nu mai stiu cum se cheama - 4,5 l ... ), am pus motorina euro 5 (nu m-am uitat la pret). Astazi am luat aditiv pentru curatat injectoare, dar Very Happy am plinul facut. Cred ca o sa il pun inainte de a face urmatorul plin ca daca il pun acum ...
Multumesc! Mai astept sfaturi. Wink
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Dupa aditivare musai un drum de 200-300 km intins pentru ca motorul sa fie in regim normal de functionare mai mult timp.In oras nu poti pentru ca variatiile de turatie sunt dese!
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Alta varianta RELANTI meriva 1.7 CDTI 2004
AJUTOR! probleme
, daca nu cautati pe site Z17DTH (motor) si lecturati.
  • opelms

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal ....Acelea-si probleme la relanti,ce se poate face?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR