marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Serban Nicolae
- *
- 49 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Omega 1995 25dt
- Sibiu
Serban Nicolae
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Sibiu
- Masina: Omega 1995 25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
Problema asta a fost si la mine,a sarit de la punct de pe axul cu came iarna. am facut rost de pe Auto Data de planul cu distributia. Inteleg ca ai demontat numai chiuloasa,ar trebuii sa blochezi volanta la punct cu un dorn 8-12 jos sub electromotor pui lantul pe pompa si sus pe axul cu came ai nevoie de un calaret-piesa care intre pe ax,pozitionat dupa care stringi surubul pe ax-came. Daca ai umblat la altceva urmareste planul cu distributia-semnele. Daca e bine pusa la punct trebuie sa porneasca fara nimic pe ea si sa mearga rotund,poti aerisi conductele de motorina pompa-injectoare. Nu poti desface surubul fulie-vibrochen fara sa blochezi volanta,asa se incepe cu demontat s-au montat,eu mi-am facut distributia singur,a sarit de la punct si am pus distributia noua. Mi-au cerut multi bani si am facut distributia dupa plan ,succes.
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Problema asta a fost si la mine,a sarit de la punct de pe axul cu came iarna. am facut rost de pe Auto Data de planul cu distributia. Inteleg ca ai demontat numai chiuloasa,ar trebuii sa blochezi volanta la punct cu un dorn 8-12 jos sub electromotor pui lantul pe pompa si sus pe axul cu came ai nevoie de un calaret-piesa care intre pe ax,pozitionat dupa care stringi surubul pe ax-came. Daca ai umblat la altceva urmareste planul cu distributia-semnele. Daca e bine pusa la punct trebuie sa porneasca fara nimic pe ea si sa mearga rotund,poti aerisi conductele de motorina pompa-injectoare. Nu poti desface surubul fulie-vibrochen fara sa blochezi volanta,asa se incepe cu demontat s-au montat,eu mi-am facut distributia singur,a sarit de la punct si am pus distributia noua. Mi-au cerut multi bani si am facut distributia dupa plan ,succes.
pentru Serban Nicolae
...am si eu o rugaminte ,poti sa imi dai un numar de telefon sa vorbim mai multe
tel.meu este 0723188345
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
O intrebare totusi, daca sare lantul de distributie, motorul nu mai porneste? eu am 2.2 dti si e cam la fel. Si cum anume poate sari un lant? Intreb fiindca mie imi porneste cam greu desi i-am facut motorul, si ma duce gandul un pic la lant...
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
acest desen este de pe opel omega 2.5 td,cu motor de bmw,eu am desfacut motorul de am schimbat garnitura de chiuloasa, nu am desfacut lantul care vine de la vibrochen la pompa,doar cel de la pompa la axa cu came lam dat jos numai de pe axa cu came.A fost miscat lantul din greseala si astfel nu mai este la punct.Am pus totusi la punct lantul insa un semn nu cade exact acolo unde arata desenul,punctul de pe axul de la pompa din figura 15.Vreau sa stiu daca lantul de la pompa la vibrochen pot sa-l invart fara sa-l dau jos in asa fel incat semnul de pe ax sa cada asa cum arata in desenul 15.....
as vrea totusi sa ma sune cineva ca sa imi dea niste lamuriri...Serban Nicolae am vazut ca ai niste cunostinte ...ajutama..0723188345
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Asa ca nu are nici-o legatura cu pompa de injectie. Ca sa pui la punct pompa va trebui sa invarti vibrochenul pana poti sa bagi un surub de 8mm in volanta ca in fig 1 si daca ai si chiulasa jos, pistonul nr. 1 sa fie sus !
Dupa asta inchizi chiulasa ( iti propun sa inchizi pana la o forta de 120 N) . Cand ai terminat, montezi axul cu
came in asa fel ca in figura 15 ( in aceasta pozitie camele la pistonul 1 sa fie in sus )
Acum montezi acel calaret de reglare a avansului ca in fig 16 iar in partea dreapta a lui il sprijini pe un calibru
de 4,6 mm ca in fig 17 dupa care inchizi lantul.
In prealabil de inchiderea lantului mai trebuie sa calezi intinzatorul lui ca in fig 4 + 7 si neaparat sa montezi inapoi aparatoarea lui superioara .
Mai clar decat atat eu nu stiu sa vorbesc romaneste si nici cei ce m-au ajutat sa scriu asta !
Succes !
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
In figura 15 se vede, asa cum ai scris ,capul vibrochenului cu cele doua pinioane ale lanturilor.
Daca vei pune la punctul mort superior motorul si vei lega lantul la axul cu came asa cum am scris in postul precedent sunt sigur ca ca vei reusi sa-l pornesti. Pentru prima pornire iti propun sa ai pregatit un spray de
porniri diesele caci porneste greu prima data pana se aeriseste pompa si daca ii dau spray la galeria de absortie va incepe sa se invarta usor.
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
In figura 15 se vede, asa cum ai scris ,capul vibrochenului cu cele doua pinioane ale lanturilor.
Daca vei pune la punctul mort superior motorul si vei lega lantul la axul cu came asa cum am scris in postul precedent sunt sigur ca ca vei reusi sa-l pornesti. Pentru prima pornire iti propun sa ai pregatit un spray de
porniri diesele caci porneste greu prima data pana se aeriseste pompa si daca ii dau spray la galeria de absortie va incepe sa se invarta usor.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
In figura 15 se vede, asa cum ai scris ,capul vibrochenului cu cele doua pinioane ale lanturilor.
Daca vei pune la punctul mort superior motorul si vei lega lantul la axul cu came asa cum am scris in postul precedent sunt sigur ca ca vei reusi sa-l pornesti. Pentru prima pornire iti propun sa ai pregatit un spray de
porniri diesele caci porneste greu prima data pana se aeriseste pompa si daca ii dau spray la galeria de absortie va incepe sa se invarta usor.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Dar gresala mea nu este capitala caci am recomandat calarea motorului, asa cum estescris gresit de desenul nr.15 , pana ce pistonul 1 va fii sus!
Si dornul se va introduce in volanta . Asa ca nu-i inebuneala .
![Nu!](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Partea de sus dela camshafft este perfect asa cum am scris ! Si acel sprey il va ajuta mult pe Marin. Pana ce pompa de combustibil va umple instalatia si va iesi aerul vor fi necesare,cred, doua baterii . Dar cu spray pleaca imediat umplerea instalatie facandu-se dela sine. Singurul incovenient este ca va bate putin la plecare(va tacani).
Sper ca nici tu nu te-ai suparat de cele scrise. Doar Marin sa ne inteleaga ! Daca nu, sa pregateasac ceva ZAIBR si venim sa i-o pornim ! Ce zici ?
Mai am ceva Palade: Vad ca ai documentatie si poate ca a undeva ai vazut valorile OPTIMALE de reglare ale
motorului.
Sa fiu mai clar. De exe. avansul la pornire se da electronic din calculator. Sunt 15 trepte de avans.Daca te conectezi la TECH II iti citeste ca esti in treapta nr. 8 ( sa zicem ) de avans la pornire, ceiace inseamna ok caci esti de fapt intre cele 15 trepte exsistente . Dar nicaeri nu am gasit scris ca fabrica il regleaza la 12, sa spunem.Iar la reprezntanta imi arata ca are 100Kg de carti scrise si nu are timp sa le citeasca ! M-ai inteles ? Mai discutam.
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
La garaj cand ma duc eau cu mine un fotoliu in care sa ma asez cand imi comunica oferta de pret ! 😶
Incet, incet am inceput sa invat si astazi stiu cate ceva despre acest Opel
![Citeste Regulamentul!](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dar sa sti ceva curios. Nici in Franta ,Belgia sau Anglia nu stiu cine stie ce si nici mari destepti nu-s. Masina este desteapta si trebue sa stai cu picioarele in apa rece si sa inveti(sa citesti). Adevarul este ca mai toti mecanici au un nivel de scoala profesionala iar tehnologia masini cere min. un subinginer si sa mai stie si limba in care este scrisa documentatia de fabrica.
Dar asa ceva lipseste TOTAL.
In final Un PASTE INBELSUGAT! tuturor de pe acest site, CLUB OPEL
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat