- deleted-763
- OP
- 42 mesaje
- din 03 Mai 2005
deleted-763
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2005
- Mesaj Privat
Acum cateva zile i-am scos catalizatorul si toba intermediara la a mea calibra 8v ... unii zic ca masina acum consuma mai mult ca nu citeste Lambda bine gazele ca nu le mai retine altii zic ca ramane consumul normal ca nu se mai "chinuie" motorul sa evacueze gazele etc ...
Parerea voastra care e ?
PS:Oricum acum de cand le-am scos sincer fuge masina f bine
Parerea voastra care e ?
PS:Oricum acum de cand le-am scos sincer fuge masina f bine
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Pai...din cate stiu si eu nu are cum sa consume mai mult....pentru ca sonda lamba face raportul din tre benzina arsa si cea care mai este nevoie in cazul compresiei...adica in camera de ardere.....de acolo pana la evacuare e cale lunga, plus ca acel catalizator se gaseste parca in toba intermediara....
A doua chestie ar mai fi , ca acel catalizator opreste emisiile poluante a se raspandii in aer, subtierea ozonului , etc ...da oricum murim odata si-o data asa k... .......scotand catalizatorul evacuarea se face mai repede si mai bine...de aici si impresia "ca fuge"
Si ar mai fi o chestie foarte importanta...acel catalizator se duce dupa o vreme si de aceea e mai bine sa il scoti si sa il pui doar la reviziile periodice de la RAR.....in rest...numai bine
PS:s-a mai discutat odata despre asta dar nu mai tin minte topicul cum se numea....
A doua chestie ar mai fi , ca acel catalizator opreste emisiile poluante a se raspandii in aer, subtierea ozonului , etc ...da oricum murim odata si-o data asa k... .......scotand catalizatorul evacuarea se face mai repede si mai bine...de aici si impresia "ca fuge"
Si ar mai fi o chestie foarte importanta...acel catalizator se duce dupa o vreme si de aceea e mai bine sa il scoti si sa il pui doar la reviziile periodice de la RAR.....in rest...numai bine
PS:s-a mai discutat odata despre asta dar nu mai tin minte topicul cum se numea....
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
nu cred ca sonda lambda sa fie influentata de circulatia gazelor ci doar de compozitia lor. Practic sonda reactioneaza la prezenta oxigenului in gazele de esapament si nu vad cum o poate influenta usurinta cu care acestea circula prin sistemul de evacuare. Catalizatorul are rolul de a "rearde" aceste gaze inainte de a fi evacuate, diminuand astfel emisiile poluante. Normal ca fara el gazele sunt evacuate mai usor, dar ma indoiesc ca acest lucru se simte cu adevarat in trafic. Probabil la o liniuta eliminarea catalizatorului poate face diferenta, dar nu cred ca poti sa iti dai seama "cu ochiul liber".
In ce priveste diminuarea consumului sunt convins ca nu este semnificativa. Plus ca acum o forjezi putin mai tare...
PS: Scuze, scriam in acelasi timp cu florinike, s-ar putea ca unele parti sa se repete...
In ce priveste diminuarea consumului sunt convins ca nu este semnificativa. Plus ca acum o forjezi putin mai tare...
PS: Scuze, scriam in acelasi timp cu florinike, s-ar putea ca unele parti sa se repete...
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Exista mai multe cazuri:
- motoare catalizate relativ "vechi", derivate cel mai ades din variante cu injectie necatalizate. Prin eliminarea catalizatorului puterea cel mai adesea creste, consumul scade, dar nesemnificativ, pana la 500g/100.
- motoare relativ noi cu o singura sonda lambda. Puterea in general nu creste daca elimini catalizatorul, consumul variaza putin, la unele in sus, la unele in jos, de ordinul a 200g/100.
- motoare noi cu doua sonde lambda (unadupa catalizator...) la acestea nu se poate scoate catalizatorul decat daca gasesti metoda de a modifica parametrii calculatrului de injectie.
- motoare catalizate relativ "vechi", derivate cel mai ades din variante cu injectie necatalizate. Prin eliminarea catalizatorului puterea cel mai adesea creste, consumul scade, dar nesemnificativ, pana la 500g/100.
- motoare relativ noi cu o singura sonda lambda. Puterea in general nu creste daca elimini catalizatorul, consumul variaza putin, la unele in sus, la unele in jos, de ordinul a 200g/100.
- motoare noi cu doua sonde lambda (unadupa catalizator...) la acestea nu se poate scoate catalizatorul decat daca gasesti metoda de a modifica parametrii calculatrului de injectie.
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
sfi16v
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat