Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am un Rekord Caravan 2.0 E din 1983 care pornea "la sfert".
Ieri, dupã cca 1 km. s-a oprit motorul ºi nu a mai pornit. Insistând cu demarorul, la a treia tentativã nu s-a mai rozit motorul de loc. Demontând bujiile, am gãsit o grãmadã de benzinã în capul pistoanelor.
Întrucât sunt posesor de OPEL de douã sãptãmâni am nevoie de toate sfaturile pe care le puteþi da.
Menþionez cã maºina a stat nefolositã 2 ani, dupã spusele proprietarului.
Mulþumesc !
Skip ads

  • laurentiu19

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai sistem de alimentare cu carburator (anul 1983), verifica carburatorul sa nu scape benzina in galerie pe undeva, ca nu poti sa faci balta de benzina in capul pistoanelor decit, fie daca ai dat foarte multe sprituri ca sa pornesti, fie ai ceva la carburator. Scoate filtrul de pe carburator si verifica vizual. eventualele scurgeri. Mai verifica sa nu cumva sa ai plutitotul din camera de nivel a carburatorului spart sau blocat, si eventual cuiul poantou. Asta e parerea mea.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Verifica mufa de la sonda de temperatura (pe corpul termostatului) s-ar putea sa se fi oxidat.Lipsa de contact ineaca motorul odata cu incalzirea lui.

Cauza faptului ca nu mai da nici un semn de viata trebuie cautata la electromotor , probabil bobina sau periile.

ovidiucro a scris:Am un Rekord Caravan 2.0 E ...

@laurentiu19
E e injectie Wink
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Motorul este 2.0 E, are injecþie multipunct ºi am reuºit sã-i dau de capãt la inundaþia cu benzinã în capul pistoanelor înlocuind valva de retur de pe rampa de injecþie.
Acum porneºte iar la sfert, dar dupã cca. 2-3 minute de funcþionare, se opreºte.
Ca simptome, la oprire, se micºoreazã tot mai mult turaþia ºi se comportã ca ºi cum aº umbla la avans ºi ar "da înapoi" !?
Am schimbat filtrul de benzinã, de ulei, de aer, bujiile ºi fiºele de bujii.
Am curãþat injectoarele la Service.
Scânteile sunt puternice ºi regulate, benzinã vine foarte bine.
Din când în când, bujia 4 este umedã
Nu sunt sigur dacã la montarea la loc pe motor a rampei cu injectoare, a fost respectatã ordinea prizelor de comandã de pe injectoare.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca nu se respecta, nu mai pornea nimic Smile

erori n-ai nimic inregistrate?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4EST a scris:daca nu se respecta, nu mai pornea nimic Smile

erori n-ai nimic inregistrate?

*
Motorul este dintr-o epoca unde OBD nu exista Wink
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mai da si tu niste detalii , ce temperatura are motorul cand se opreste , daca se tureaza , daca scoate fum negru etc.

Ar fi interesant de stiut ce tip de injectie are motorul tau , exista doua tipuri pe 20E , L-Jetronic (injectoare gri) si LE-Jetronic (injectoare galbene).
Cele doua sisteme sunt destul de diferite si inclin sa cred ca e vorba de LE-Jetronic intrucat e mai complicat si mai predispus la probleme.

Atentie la valva de retur , exista 2 modele Exclamation
  • dalex21ro

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Scuze pt deranj!Am depistat,pe cand curatam si recalibram bujiile la al meu Cielo,sohc,ca pe una era benzina,dupa ce masina a stat mai mult de 24 de ore nepornita.E clar,injector pe duca.Am mai facut miscarea odata,dar a doua oara nu mai avea benzina pe el.In schimb,depunerile de carbon erau mai mari pe bujia in cauza,dacat pe celelalte.As putea sa indraznesc sa va intreb cam as mai putea merge cu el,ca sa strang un ban si sa iau unul nou?Mai duce 4-5.000 km?Care sunt semnele care arata ca cedeaza imediat,chair in mers?Acum nu scoate fum,nu merge inecata,nu porneste greu.Pare totul ok.Multumesc!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Periodic este recomandata verificarea injectoarelor pe stand,iar unul din parametrii este si etansarea ,adica dupa intreruperea actionarii electrice injectorul mai sta in presiune un anumit timp pentru verificarea eventualelor pierderi.Incearca totusi curatarea lor la ultrasunete si testare inainte si dupa operatiune injectoarele de pe Cielo se cam blocheaza adesea.Pretul pentru tot setul este in jur de 150 RON schimba filtru obligatoriu si vei vedea schimbarea in mersul motorului. Inlocuirea unui injector e bine sa o faci dupa ce-ai incercat celelalte metode de a-l aduce in parametrii,si din ce stiu eu sunt destul de rare cele imposibil de curatat. Nu incerca cu solutie,efectul este usor de ameliorare dar intareste depunerile existente pe tot sistemul de injectie si atunci problemele se vor agrava.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR