Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
salutare tuturor !

Am o problema delicata si nu resusesc sa-i dau de cap. Este vorba de geamul electric al soferului si problema a venit o data cu masina. Dupa descriere o sa incerc sa pun si cateva poze, dar ceva mai tarziu cand ajung acasa.

Situatie e in felul urmator: la Bertone, inchiderea portierei declanseaza mecanismul geamurilor electrice care se ridica inca aproximativ 2 cm in chederele de cauciuc. Asta pt ca masina nu are rama la geamuri, binenteles. La geamul din partea soferului principiul functioneaza... dar cursa geamului nu este completa, ca si cum s-ar bloca in ceva. Adica, in loc ca marginea geamului sa ajunga cu totul in chedere, ramane mai jos cu aproximativ 4-5 mm. Ceea ce face ca intre cheder si geam sa existe un spatiu (poti strecura unghia, deci maxim 1mm), cea ce duce la niste zgomote absolut deranjante la viteze de peste 140 km/h. De plouat nu ploua in masina, deci izolarea e buna, geamul vine chiar pe chederul de cauciua doar ca... nu urca pana sus.

Ce am facut pana acum. Am incercat sa inchid portiera din dreapta astfel incat sa o pot deschide dar cu geamul complet ridicat. Stiu, nu este o procedura indicata dar reusisem ocazional din greseala si am facut asta sa vad cat anume iese geamul din dreapta din portiera fata de cel din stanga. Diferenta este cea care am scris-o mai sus, cam jumatate de centimetru.

Am incercat sa scot si bateria, poate reusesc sa resetez geamurile - am gasit cateva discutii pe aici pe forum de unele probleme, dar nu ca a mea, si asta era una din solutii. Nu merge.

Alte idei? Sau recomandari de persoane/ateliere unde as putea sa-i fac ceva?

Multumesc anticipat !
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie uzura mare la macaraua geamului , la role, au s-a miscat "ceva" un pic si nu mai face o cursa completa.

Cred ca fara a da fata de usa jos si a te uita exact pe acolo nu scapi.
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
A da fata portierei jos nu e mare filosofie, ca am mai facut-o ca sa ung macaralele la celalalt Bertone. Problema este ca, odata fata data jos, acces prea mare la role si mecanismul in sine nu prea este... pt ca sub fata este tot metal, cu cateva fante prin care am reusit sa ung sinele prin care culiseaza geamul. Dar la rolele de care zici tu si parghiile efective nu prea ai cum sa ajungi... sau nu ma pricep eu. Daca stie cineva mai bine, apreciez orice explicatie detaliata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR