- overtaxer
- OP
- 260 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am avut "norocul" sa dau peste un mecanic priceput si cred ca mi-a stricat delcoul. Ce s-a intamplat: aveam capsula vacuumatica de pe delcou stricata si i-am zis sa mi-o schimbe, face treaba insa masina incepea sa stea la relanti uneori pe la 1500 ture, merg inapoi zice ca a remediat defectul si plec la un drum mai lung in afara de vreo 60 km. Cand aproape ajung la destinatie turometrul masinii incepe brusc sa sara ba la 2-3000 ture ba sub 1000 concomitent cu bruscari ale masinii de se uita lumea pe strada. Opresc undeva, si pornesc. Din nou aceeasi problema cu turometrul si un zgomot foarte urat al motorului. Desfac capota si ma uit pe acolo, observ ca pe delcou in locul unde este o mufa conector e prinsa cu un fel de silicon.Las masina acolo si a doua zi o pornesc intentia fiind de a ma intoarce acasa. Porneste frumos si merg cu ea fara probleme pana, surpriza-la intrarea in orasul de unde am plecat, unde la fel bruscari ale turometrului, lipsa de putere la apasarea acceleratiei. Deci aceeasi distanta parcursa in cele 2 zile cu aceeasi problema, deducand ca dupa un drum de aprox 60 km apare problema. De atunci si pana acum(5 zile) am facut doar drumuri prin oras, masina merge bine. Insa imi este frica sa mai ies din oras din cauza problemei. La mecanic nu ma mai duc ca poate il strica mai rau. E posibil sa fie pe moarte delcoul din cauza tampitului sau s-ar mai putea remedia? Mentionez ca e aprindere electronica. Va multumesc!
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
salut.tu ai probleme cu relantiul de multa vreme,
mai bine inveti singur sa-ti repari masina,eu
as da jos supapa paralela cu injectia ce vine de
la filtrul de aer si intra in injectie,dupa ce speli
pui o picatura de ulei,supapa lucreaz ca un
robinet,fiind comandata de ecu sa deschida si
sa inchida si poate fi blocata,nu ar fi rau sa
cureti si clapeta de acceleratie.
mai vorbim sa vad cum te descurci.
mai bine inveti singur sa-ti repari masina,eu
as da jos supapa paralela cu injectia ce vine de
la filtrul de aer si intra in injectie,dupa ce speli
pui o picatura de ulei,supapa lucreaz ca un
robinet,fiind comandata de ecu sa deschida si
sa inchida si poate fi blocata,nu ar fi rau sa
cureti si clapeta de acceleratie.
mai vorbim sa vad cum te descurci.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- overtaxer
- OP
- 260 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu cunosc tipul tau de motor.
delcourile de la 2.0 (c20ne) si 1.8 (c18nz) se potrivesc(nu poate fi reglata),cel de 1.6 (c16nz) nu mai se potriveste ca are incauntru un senzor hall ce masoara rotatia(poate fi reglata).
ma gandesc ca ii o injectie jectronic(L sau LE) care nu are in delcou senzor doar un simplu repartitor.
ar trebui sa verifici daca este doar repartitor si sa dai pe la dezmembrari sa vezi care dintre delcouri se potrivesc
delcourile de la 2.0 (c20ne) si 1.8 (c18nz) se potrivesc(nu poate fi reglata),cel de 1.6 (c16nz) nu mai se potriveste ca are incauntru un senzor hall ce masoara rotatia(poate fi reglata).
ma gandesc ca ii o injectie jectronic(L sau LE) care nu are in delcou senzor doar un simplu repartitor.
ar trebui sa verifici daca este doar repartitor si sa dai pe la dezmembrari sa vezi care dintre delcouri se potrivesc
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- overtaxer
- OP
- 260 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat
codul de la calculator nu il stiu, dar chestia e ca motorul merge perfect exact 60 km iar dup-aceea apare oscilatia aceea rapida a turometrului si masina da in nas. daca o pornesti imediat si o lasi asa pe liber observi acelasi lucru, in schimb daca o lasi pana a doua zi, porneste si merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, dar numai 60 km oare sa aiba influenta si noua capsula? acum regret amarnic ca nu am lasat masina asa, cu capsula sparta, nu ajungeam sigur la problemele astea.
- overtaxer
- OP
- 260 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat