blue
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1994 20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut...daca mai devreme am scris de un "moft" cu volanu` reglabil..acum scriu si de o problema...de ceva timp imi patineaza discul..si devine suparator cand incerci sa accelerezi si tu mai brusc..si scapa in gol..acum nu stiu ce sa fac...un kit complet de ambreiaj incepe de la 450 ron nou (nici nu stiu ce cutie am..desi am motor c20Ne ..cum ar trebui sa`mi dau seama ?) m`as oprii decat la disc . Cineva mi`a mai zis ca se potriveste la fix kitu` de la espero pe calibra 8v care ar fii mult mai ieftin ...deci...disc sau tot kitu` ? )
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
in mod particular, daca placa si rulmentul sunt ok schimbi doar discul ... dar in general sunt uzate si acestea , vezi doar dupa ce le dai jos , dar daca mergi cu ele asa sigur trebuie tot kitul ... Recomandat este tot kitul ... e ca si cand schimbi uleiul , schimbi si filtrul ..."Cineva mi`a mai zis ca se potriveste la fix kitu` de la espero" tot e bine ca nu ti-a recomandat kitul de dacie ... m-ai lasat masca nu stiu ce sa zic ... eu prefer sa pun originalul si sa nu fac ghiveci din masina ...
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Kitul de ambreiaj.
Varianta "doar discul" era valabila la dacii cand un disc tinea 40-50 K si oricum motorul nu tinea atat (ma refer strict la motoarele refacute si nu la cele noi). Kitul suporta o uzura de aproximativ 3 mm - sa zicem 2 mm din disc si 1 mm din placa de presiune - iar daca schimbi doar discul ai pierdut deja 1/3 din viata ambreiajului. Cum la tine nu e cazul sa desfaci masina dupa cateva zeci de mii de km, solutia ramane chitul de ambreiaj.
Varianta "doar discul" era valabila la dacii cand un disc tinea 40-50 K si oricum motorul nu tinea atat (ma refer strict la motoarele refacute si nu la cele noi). Kitul suporta o uzura de aproximativ 3 mm - sa zicem 2 mm din disc si 1 mm din placa de presiune - iar daca schimbi doar discul ai pierdut deja 1/3 din viata ambreiajului. Cum la tine nu e cazul sa desfaci masina dupa cateva zeci de mii de km, solutia ramane chitul de ambreiaj.
blue
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1994 20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
GODLESS a scris:in mod particular, daca placa si rulmentul sunt ok schimbi doar discul ... dar in general sunt uzate si acestea , vezi doar dupa ce le dai jos , dar daca mergi cu ele asa sigur trebuie tot kitul ... Recomandat este tot kitul ... e ca si cand schimbi uleiul , schimbi si filtrul ..."Cineva mi`a mai zis ca se potriveste la fix kitu` de la espero" tot e bine ca nu ti-a recomandat kitul de dacie ... m-ai lasat masca nu stiu ce sa zic ... eu prefer sa pun originalul si sa nu fac ghiveci din masina ...
stai linistit...era doar o parerea...nu am si facut asta daca am scris. Pana la urma masinile sunt foarte asemanatoare si atata timp cat espero foloseste un kit cu acelasi cod ca si calibra(nu am verificat asta inca) nu cred ca fac un ghiveci, numai ca de piese de daewoo fac rost mult mai repede si mai ieftin ..in final n`am ce sa fac decat sa cumpar kit`u ..multam
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
Stau foarte linistit . Dar atat timp cat nici intre calibre codurile nu sunt aceleasi la piese ,nu vad cum expero ar avea acelas cod de piese cu calibra ,mai mult daewoo a intrat in gasca GM in 2001 iar calibra a iesit din productie in 1998 , daca ziceai si tu vectra era mult mai pauzibil ...
Uite codurile de kituri de ambreaj de calibra dupa motorizari eceptand modelel VAUXHALL (volan pe dreapta)care si alea au alte coduri
C20NE KIT, CLUTCH -> R1020027
C20XE KIT, CLUTCH -> 90540806
X20XEV KIT, CLUTCH -> 90540810
C20LET KIT, CLUTCH -> 90540822
C25XE,X25XE KIT, CLUTCH -> 90540811
Uite codurile de kituri de ambreaj de calibra dupa motorizari eceptand modelel VAUXHALL (volan pe dreapta)care si alea au alte coduri
C20NE KIT, CLUTCH -> R1020027
C20XE KIT, CLUTCH -> 90540806
X20XEV KIT, CLUTCH -> 90540810
C20LET KIT, CLUTCH -> 90540822
C25XE,X25XE KIT, CLUTCH -> 90540811
blue
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1994 20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
o sa`mi fac si eu temele zilele astea....ma interesez mai bine..desi nu cred ca are vreo relevanta (oricum nu cred ca as fii incercat)...acum ramane nelamuriea cu cutia ...de unde aflu` ce tip e... ..ca din cate am inteles de la mai multi mecanici...masina mea ar fi avut un motor C20xe si nu stiu cum/ce a facut cu cutia
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
poate sunt offtopic, dar eu la vechea mea calibra tot timpul cand se strica ceva, reparam pe bucati, in speranta ca restul subansamblului mai tine. si in 90 % din cazuri, operatia necesita o a 2-a desfacere deoarece ulterior se strica din nou.
sincer sa fiu m-am lecuit de procedeul tipic romanesc "las' ca merge" "da ce'are domne", si la actuala masina am facut totul ca la carte, si sincer chiar se merita, poate iti lasa buzunarul mai usor, dar scapi de foarte multa bataie de cap, si chiar ai siguranta ca nu te va lasa in drum pe nicaieri.
sincer sa fiu m-am lecuit de procedeul tipic romanesc "las' ca merge" "da ce'are domne", si la actuala masina am facut totul ca la carte, si sincer chiar se merita, poate iti lasa buzunarul mai usor, dar scapi de foarte multa bataie de cap, si chiar ai siguranta ca nu te va lasa in drum pe nicaieri.
blue
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1994 20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
alex_t a scris:poate sunt offtopic, dar eu la vechea mea calibra tot timpul cand se strica ceva, reparam pe bucati, in speranta ca restul subansamblului mai tine. si in 90 % din cazuri, operatia necesita o a 2-a desfacere deoarece ulterior se strica din nou.
sincer sa fiu m-am lecuit de procedeul tipic romanesc "las' ca merge" "da ce'are domne", si la actuala masina am facut totul ca la carte, si sincer chiar se merita, poate iti lasa buzunarul mai usor, dar scapi de foarte multa bataie de cap, si chiar ai siguranta ca nu te va lasa in drum pe nicaieri.
sincer sa fiu m-am lecuit de procedeul tipic romanesc "las' ca merge" "da ce'are domne", si la actuala masina am facut totul ca la carte, si sincer chiar se merita, poate iti lasa buzunarul mai usor, dar scapi de foarte multa bataie de cap, si chiar ai siguranta ca nu te va lasa in drum pe nicaieri.
La fel sunt si eu...cand schimb ceva...schimb totu` nu pe bucati, pt ca exact cum zici si tu..nu o sa tina. Ma gandeam ca in cazu asta se poate uza decat discul de ambreiaj...la ralanti nu am acele batai ale rulmentului de presiune...totu e in regula..decat ca patineaza :-< , pe aici pe forum nu am vazut pe nimeni sa vanda...
- silvver bullett
- *
- 17 mesaje
- din 08 Oct 2007
- Calibra 1992 C20NE
- Bucuresti
silvver bullett
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2007
- Mesaj Privat
am si o intrebare ca tot e vb de ambreiaj godless zi si mie pls de la ce poate sa fie pedala, e ff tare nu patineaza trage de rupe masina da am facut febra la picior cand merg in aglomeratie ff mare si se supraincalzeste motorul are niste simptome de nu prea mai trage...dar am patit-o si la o vectra b 70.000 km adusa din germania si ma gandesc ca e normal...da nu e normal faza cu pedala. Ce e rulmentul de presiune? ms
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Lamelele elastice de la placa de presiune decalite , si cablul de ambreiaj prost.
Asa era la mine inainte de schimb.dupa schimbarea kitului de ambreaiaj si a cablului mergea usor, dar dupa cum a dovedit timpul , trebuia sa mearga si mai usor. deoarece dupa aprox 4 luni s-a rupt cablul de ambreiaj.(producator Febi)
Acuma am cablu de ambreaiaj producator Pimax si pot sa spun ca aproape nu e diferenta intre o masina cu ambreiaj servo si a mea fara.
Asa era la mine inainte de schimb.dupa schimbarea kitului de ambreaiaj si a cablului mergea usor, dar dupa cum a dovedit timpul , trebuia sa mearga si mai usor. deoarece dupa aprox 4 luni s-a rupt cablul de ambreiaj.(producator Febi)
Acuma am cablu de ambreaiaj producator Pimax si pot sa spun ca aproape nu e diferenta intre o masina cu ambreiaj servo si a mea fara.
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- silvver bullett
- *
- 17 mesaje
- din 08 Oct 2007
- Calibra 1992 C20NE
- Bucuresti
silvver bullett
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2007
- Mesaj Privat
HELP..fratilor vreau o mana de ajutor...ma lasa ambreiajul....si vreau urgent sa-l schimb...toto pls..spune-mi un magazin in bucuresti mai bun la pret sa-mi cumpar tot chitul...motor c20ne..ti-am scris ca acum o luna mi-se intarise pedala acum nu mai trage delok si sta sa se rupa cablu ..cat de tare e....
- silvver bullett
- *
- 17 mesaje
- din 08 Oct 2007
- Calibra 1992 C20NE
- Bucuresti
silvver bullett
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2007
- Mesaj Privat
blue
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1994 20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- silvver bullett
- *
- 17 mesaje
- din 08 Oct 2007
- Calibra 1992 C20NE
- Bucuresti
silvver bullett
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2007
- Mesaj Privat
parerea mea este sa schimbi chitul complect de ambreiaj ..mie nu-mi patina...dar aveam pedala foarte tare..l-am schimbat acum 3 sapt si merge superbine...nu e bine sa stai sa ajungi in statiul sa-ti patineze...la mine era rulmentul bun..dar discul cam dus...asa ca pregateste-te sa schibi chitul...a inca ceva poate sa fie soarele decalibrat :(la asta se gandesc putini 0.
- Cypher
- **
- 317 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
Cypher
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
salut,ca sa nu mai deschid alt thread.Am si eu o problema cu ambreajul cred ca este. In treapta intaia ca sa bag trebuie sa trag spre a doua si dupa aceea sa bag intra intaia,practic sa aliniez,ambreajul este foarte moale si prinde cam sus fata de inainte.
Cam cat costa un kit de ambreaj pentru masina din semnatura,fara manopera.
Cam cat costa un kit de ambreaj pentru masina din semnatura,fara manopera.
- KlubbHead
- **
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
ford_opel_altgradauto- Suspendat
- 1 mesaje
- din 22 Jan 2009
- Astra 2005
- Bucuresti
ford_opel_altgradauto- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2009
- Mesaj Privat
GODLESS a scris:Stau foarte linistit . Dar atat timp cat nici intre calibre codurile nu sunt aceleasi la piese ,nu vad cum expero ar avea acelas cod de piese cu calibra ,mai mult daewoo a intrat in gasca GM in 2001 iar calibra a iesit din productie in 1998 , daca ziceai si tu vectra era mult mai pauzibil ...
Uite codurile de kituri de ambreaj de calibra dupa motorizari eceptand modelel VAUXHALL (volan pe dreapta)care si alea au alte coduri
C20NE KIT, CLUTCH -> R1020027
C20XE KIT, CLUTCH -> 90540806
X20XEV KIT, CLUTCH -> 90540810
C20LET KIT, CLUTCH -> 90540822
C25XE,X25XE KIT, CLUTCH -> 90540811
Uite codurile de kituri de ambreaj de calibra dupa motorizari eceptand modelel VAUXHALL (volan pe dreapta)care si alea au alte coduri
C20NE KIT, CLUTCH -> R1020027
C20XE KIT, CLUTCH -> 90540806
X20XEV KIT, CLUTCH -> 90540810
C20LET KIT, CLUTCH -> 90540822
C25XE,X25XE KIT, CLUTCH -> 90540811
Pe viitor nu mai da coduri de VAUXHALL
cum ar fi asta : C20NE KIT, CLUTCH -> R1020027