vladgrz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
In plus fata de asta....mi se opreste motorul din cand in cand, numai in mers, sau cateodata "incearca" sa se opreasca dar probabil socul electronic nu ii permite si se tureaza automat. Am fost cu ea la Opel in Italia si au verificat o si au spus ca nu este nimic in neregula.
Trebuie schimbata si toba de mijloc. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, preturi etc.
Va multumesc.
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,414 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,414
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
auzi la el... ca relanti-ul trebuie sa stea la 1000 rpm la 16v..... Atunci, prin analogie, la 8v la cat tre sa stea? la 500? dar la un motor in 8 cilindri... 32 valve.. o sa stea la 2000? si la tir-uri? ar trebuis a stea undeva la 3000?
Relantiul normal trebuie sa fie ~750 (plus minus 100.. 100 si ceva). Daca iti sta la 1000, atunci ai o buba. Esti din Bucuresti,, fugi la polivalenta, ca joia de la 18:00 se intruneste trupa.
vladgrz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat