- vercingetorix
- OP
- 23 mesaje
- din 25 Sep 2007
vercingetorix
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
salutare la toata lumea !
am si eu o taina legata de masinile Opel Astra Caravan 2.0 diesel
se poate achizitiona din Romania modelul cu motor de 2.0 diesel?
si mai ales de unde?
ca la dealerii din Bucuresti dibas, gtt si erebus nu gasesti decit cu motor diesel 1.7 cdti
nu prea sunt fanul distributiei pe curea si de accea caut neaparat motor diesel cu distributie pe lant
mai am si varianta sh , dar cind le vad fetzele ''dealerilor" de la Autovit, ma umplu de entuziasm
si inca ceva...modelul Astra Caravan 2.0 diesel are frane pe tambur sau pe disc?
multam anticipat tuturor !
am si eu o taina legata de masinile Opel Astra Caravan 2.0 diesel
se poate achizitiona din Romania modelul cu motor de 2.0 diesel?
si mai ales de unde?
ca la dealerii din Bucuresti dibas, gtt si erebus nu gasesti decit cu motor diesel 1.7 cdti
nu prea sunt fanul distributiei pe curea si de accea caut neaparat motor diesel cu distributie pe lant
mai am si varianta sh , dar cind le vad fetzele ''dealerilor" de la Autovit, ma umplu de entuziasm
si inca ceva...modelul Astra Caravan 2.0 diesel are frane pe tambur sau pe disc?
multam anticipat tuturor !
- xflo
- **
- 128 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Timis
xflo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
Din cate stiu, nu se mai fabrica de cativa ani, deci nu mai poti sa-ti iei una noua.
Daca nu-ti plac fetele dealerilor de pe Autovit (parere la care subscriu si io), poti sa gasesti masinuta SH pe mobile.de sau autoscout24.de
Cat despre franele spate, io stiu ca TOATE Astra cu Y20DTH au discuri pe spate, indiferent de caroserie.
Daca nu-ti plac fetele dealerilor de pe Autovit (parere la care subscriu si io), poti sa gasesti masinuta SH pe mobile.de sau autoscout24.de
Cat despre franele spate, io stiu ca TOATE Astra cu Y20DTH au discuri pe spate, indiferent de caroserie.
maflorin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Senior_Cor73z
- **
- 56 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bihor
Senior_Cor73z
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Eu am 2 Astra G Caravan 2.0 DTI 16v si am frane cu discuri pe spate(la amandoua).Versiunea cu motor de 2 litri e bestiala...un motor cum rareori gasesti.
Vezi si tu cu masinile astea...e loz in plic...sa zicem ca iti gasesti una in Germania...dar nu stii ce cumperi....garantie nu primesti la ele.Si mai e taxa asta de prima inmatriculare care e vreo 1800 euro la varianta de 2 litri din 2001-2004.
Ar fi indicat sa-ti cumperi una de la un cunoscut...sa o cunosti cat de cat.
Eu am avut de vanzare una dintre ele...dar nu o mai vand.M-am atasat foarte tare de ea.
Bafta la cumparare!
Sigur nu o sa regreti ca ai optat pentru Astra 2.0 Caravan.
Vezi si tu cu masinile astea...e loz in plic...sa zicem ca iti gasesti una in Germania...dar nu stii ce cumperi....garantie nu primesti la ele.Si mai e taxa asta de prima inmatriculare care e vreo 1800 euro la varianta de 2 litri din 2001-2004.
Ar fi indicat sa-ti cumperi una de la un cunoscut...sa o cunosti cat de cat.
Eu am avut de vanzare una dintre ele...dar nu o mai vand.M-am atasat foarte tare de ea.
Bafta la cumparare!
Sigur nu o sa regreti ca ai optat pentru Astra 2.0 Caravan.
arroyo
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
- vercingetorix
- OP
- 23 mesaje
- din 25 Sep 2007
vercingetorix
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
mda...va multumesc pentru oferte
ca o concluzie...se gasesc masini la circa 7000-8000 de euro obosite gata...cu 130-140.000 km la bord...care cred ca sunt si manarite nitel la kilometraj, asa, sa nu-si iasa baietii din mana...atat pe autovit cat si pe mobile.de sau autoscout.de
constructorul recomanda schimbarea integrala a distributiei la 150.000 km...deci no comment
ca sa nu mai vorbim de segmenti, pistoane, cuzineti...si alte chestii care se mai misca prin motor
sincer, fara suparare, nu cred ca se merita la banii astia...
fara sa vrei te gandesti la un Logan nou la banii astia...e adevarat ca nu se compara marcile, dar totusi...masina noua e masina noua !
va multumesc tuturor de sfaturi/oferte...daca imi iau masina sh cred ca va fi un Mercedes Cobra w123 240 D caruia ii pica motorul dupa 500.000 km !
sa traiti bine...
ca o concluzie...se gasesc masini la circa 7000-8000 de euro obosite gata...cu 130-140.000 km la bord...care cred ca sunt si manarite nitel la kilometraj, asa, sa nu-si iasa baietii din mana...atat pe autovit cat si pe mobile.de sau autoscout.de
constructorul recomanda schimbarea integrala a distributiei la 150.000 km...deci no comment
ca sa nu mai vorbim de segmenti, pistoane, cuzineti...si alte chestii care se mai misca prin motor
sincer, fara suparare, nu cred ca se merita la banii astia...
fara sa vrei te gandesti la un Logan nou la banii astia...e adevarat ca nu se compara marcile, dar totusi...masina noua e masina noua !
va multumesc tuturor de sfaturi/oferte...daca imi iau masina sh cred ca va fi un Mercedes Cobra w123 240 D caruia ii pica motorul dupa 500.000 km !
sa traiti bine...
- xflo
- **
- 128 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Timis
xflo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
vercingetorix, cred ca te inseli. Eu unul nu vreau sa-ti vand nimic, si nici nu cunosc vreun vanzator de Opel, deci n-am nici un interes.
Asa ca, dezinteresat, iti spun: parerea mea este ca Opelu meu Astra G diesel 2.0, din 2000, cu 185000km, e mai OK decat un Logan nou. E mai OK in sensul ca:
1. e mai ieftin: pe un Logan diesel cu ABS, A/C, geamuri electrice, radio-CD cu comenzi pe volan, 4 airbag, oglinzi incalzite, etc dai pe la 10.000euro (asta Daca se fabrica Logan cu atitea)
2. intretinerea costa mai putin: eu am bagat 2000ron in el, intr-un an de zile; cred ca reviziile obligatorii la un Logan (daca vrei sa nu pierzi garantia) + diversele nimicuri ce tre' sa le schimbi, costa mai mult
3. confortul e mai bun: plasticaraie mai de calitate, ergonomia interiorului lasa mult de dorit la Logan, greierasi la chedere (eu inca n-am niciunul), etc
si 4, argumentul final: Astra G e mai "faina" dpdv estetic decat un Logan -- vezi poza din garajul meu
Eu sincer ma astept ca motorul meu sa tina 500.000km fara probleme majore (segmentare sau mai stiu io ce). Apoi, La Y20DTH transmisia e pe lant, nu ai ce sa schimbi; poate cureaua de accesorii, da' aia banuiesc ca se schimba la orice masina.
Apoi, argumentul "masina noua e masina noua" eu il consider superfluu; probabil ca a fost inventat de vreun dealer auto. O masina noua e o investitie foarte proasta, cand ai cumparat-o deja i-a scazut cu 10% valoarea, iar dupa un an de folosire pierzi 20% din ea. O masina SH se devalorizeaza mai greu. Ma rog, din punctul asta de vedere cea mai buna masina e masina de servici....
Si daca tot am chef de povesti, sa-mi aduc singur un contraargument: o masina SH e destul de "loterie", daca nu esti in domeniu. Adica e usor sa iei teapa, tepari sunt destui, si e greu sa gasesti o masina "cinstita", la pretul corect.
Na, si gata. Sper sa-ti fie de folos parerile mele.
LE: am uitat un maruntis: Astra G are o stea in plus la testele EuroNCAP. Nu-i mult, da' poate insemna diferenta dintre viata si moarte.
Asa ca, dezinteresat, iti spun: parerea mea este ca Opelu meu Astra G diesel 2.0, din 2000, cu 185000km, e mai OK decat un Logan nou. E mai OK in sensul ca:
1. e mai ieftin: pe un Logan diesel cu ABS, A/C, geamuri electrice, radio-CD cu comenzi pe volan, 4 airbag, oglinzi incalzite, etc dai pe la 10.000euro (asta Daca se fabrica Logan cu atitea)
2. intretinerea costa mai putin: eu am bagat 2000ron in el, intr-un an de zile; cred ca reviziile obligatorii la un Logan (daca vrei sa nu pierzi garantia) + diversele nimicuri ce tre' sa le schimbi, costa mai mult
3. confortul e mai bun: plasticaraie mai de calitate, ergonomia interiorului lasa mult de dorit la Logan, greierasi la chedere (eu inca n-am niciunul), etc
si 4, argumentul final: Astra G e mai "faina" dpdv estetic decat un Logan -- vezi poza din garajul meu
Eu sincer ma astept ca motorul meu sa tina 500.000km fara probleme majore (segmentare sau mai stiu io ce). Apoi, La Y20DTH transmisia e pe lant, nu ai ce sa schimbi; poate cureaua de accesorii, da' aia banuiesc ca se schimba la orice masina.
Apoi, argumentul "masina noua e masina noua" eu il consider superfluu; probabil ca a fost inventat de vreun dealer auto. O masina noua e o investitie foarte proasta, cand ai cumparat-o deja i-a scazut cu 10% valoarea, iar dupa un an de folosire pierzi 20% din ea. O masina SH se devalorizeaza mai greu. Ma rog, din punctul asta de vedere cea mai buna masina e masina de servici....
Si daca tot am chef de povesti, sa-mi aduc singur un contraargument: o masina SH e destul de "loterie", daca nu esti in domeniu. Adica e usor sa iei teapa, tepari sunt destui, si e greu sa gasesti o masina "cinstita", la pretul corect.
Na, si gata. Sper sa-ti fie de folos parerile mele.
LE: am uitat un maruntis: Astra G are o stea in plus la testele EuroNCAP. Nu-i mult, da' poate insemna diferenta dintre viata si moarte.
- Senior_Cor73z
- **
- 56 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bihor
Senior_Cor73z
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Imi place XFLO.Acu cred ca l'ai lamurit pe om.
Si eu sunt de aceasi parere.Am vazut multe accidente in care erau implicate Logan-uri ...sincer erau foarte sifonate.
Ba chiar un Astra G cu un Logan..La Astra era crapat spoilerul iar la Logan era pur si simplu indoita tabla,spart radiatorul,indoita janta.
Ce mai vorbim noi...nici nu merita comparatia intre Dacia si Opel...ma rog Logan cu Astra.
Si apropo de masini noi...am un prieten care si-a luat o Astra G 1.4 twinport (noua nouta) si deja a avut probleme la cutia de viteze,motor.
Eu am O Astra G 2.0 DTI de un an si nu am investit in ea decat 2 cauciucuri(4 mil) si cate un filtru din fiecare:aer,polen,ulei,motorina.Atat.
Deci,ar fi bine sa te mai gandesti mai profund asupra notiunii de "masina noua".
Si eu sunt de aceasi parere.Am vazut multe accidente in care erau implicate Logan-uri ...sincer erau foarte sifonate.
Ba chiar un Astra G cu un Logan..La Astra era crapat spoilerul iar la Logan era pur si simplu indoita tabla,spart radiatorul,indoita janta.
Ce mai vorbim noi...nici nu merita comparatia intre Dacia si Opel...ma rog Logan cu Astra.
Si apropo de masini noi...am un prieten care si-a luat o Astra G 1.4 twinport (noua nouta) si deja a avut probleme la cutia de viteze,motor.
Eu am O Astra G 2.0 DTI de un an si nu am investit in ea decat 2 cauciucuri(4 mil) si cate un filtru din fiecare:aer,polen,ulei,motorina.Atat.
Deci,ar fi bine sa te mai gandesti mai profund asupra notiunii de "masina noua".
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
la CDTI se mai intimpla valva de pe rampa comuna,1.7dti vesnicul calculator,la y20dth pompa de injectie cu reparatii inca spre sau peste 1000euro sau chiar arbore cotit rupt
parerea mea e ca daca va place designu de g4... go for it;altfel,ne vedem joi..
chiar conteaza o curea care tine 'doar' 150000km? inca nu am auzit de curele rupte la 1.7dti..
adev e ca am un amic cu un g4 negru si saptaminal il loveste cite unul,asa ca..aveti grija la culoare/lumini
parerea mea e ca daca va place designu de g4... go for it;altfel,ne vedem joi..
chiar conteaza o curea care tine 'doar' 150000km? inca nu am auzit de curele rupte la 1.7dti..
adev e ca am un amic cu un g4 negru si saptaminal il loveste cite unul,asa ca..aveti grija la culoare/lumini
nicocioc
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
Xflo a dat un raspuns competent si corect. Nu compari un opel chiar si la 150.000 km cu un Logan nou. Fara suparare nu sunt adeptul masinilor noi, din magazin. De ce? ca dupa ce ai iesit cu ea din magazin ai pierdut cel putin 20% din valoarea de cumparare, asta ca sa nu mai spun de taxe obligatorii, revizii obligatorii, etc. Un SH e mai rodat, motor mai lasat, rulaj, dar cu conditia sa fi atent ce cumperi. Vorba aia "nu orice cartof ajunge star".Eu am un Caravan 2.0 DTL din 2000 cu 150.000Km reali si merge impecabil. Distributie lant, frane pe disc ventilate si fata si spate, Euro3, genti in 5 prezoane, etc. modelul Elegance. Singura problema pe care o are ca trebuie sa-i schimb catalizatorul sau sa-l curat (habar n-am) in rest in 4 ani daca am bagat 3000 ron in ea. Pe proiectoare, oglinzi,cauciucuri, genti, incarcat intalatie de freon, schimbat vreo 3 becuri la bord, bucsile pe spate, amortizoare pe fata si cam atat. In rest recomand tipul de masina
- vercingetorix
- OP
- 23 mesaje
- din 25 Sep 2007
vercingetorix
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
ma simt dator cu unele precizari...
intamplator, de meserie sunt inginer mecanic cu specializarea motoare termice
asa ca am pretentia ca nu vorbesc din auzite, ci pe chestii tehnice
un motor termic, fie el si diesel, avand un rulaj de 150.000 km prezinta un grad de uzura al organelor de masini aflate in miscare(pistoane, segmenti, cuzineti, etc) de 65-70% pe ansamblu
asta inseamna ca durata de buna functionare scade dramatic in urmatorii 3-4 ani
cind se ajunge la un grad de uzura de 75-85% deja ne interesam de programul "rabla"...
costul reparatiilor si al intretinerii creste as zice dramatic, ca sa nu mai spun ca orice interventie nu se face la colt de strada, ca la batrana Dacie, ci la un service bun de Opel unde programarile sunt ca la dentist
preturile sunt cam de 16 euro fara TVA ora de service(in medie!) iar manopera este normata in functie de tipul de operatiune...
oricum, suntem jumuliti de bani la greu, de multe total nejustificat, in raport de importanta defectului
raman la parerea ca este mai rentabil un Logan la 8500 de euro nou decit un Opel Astra tot de 8500 de euro cu 150.000 km la bord...fie ei si reali !
am zis !
intamplator, de meserie sunt inginer mecanic cu specializarea motoare termice
asa ca am pretentia ca nu vorbesc din auzite, ci pe chestii tehnice
un motor termic, fie el si diesel, avand un rulaj de 150.000 km prezinta un grad de uzura al organelor de masini aflate in miscare(pistoane, segmenti, cuzineti, etc) de 65-70% pe ansamblu
asta inseamna ca durata de buna functionare scade dramatic in urmatorii 3-4 ani
cind se ajunge la un grad de uzura de 75-85% deja ne interesam de programul "rabla"...
costul reparatiilor si al intretinerii creste as zice dramatic, ca sa nu mai spun ca orice interventie nu se face la colt de strada, ca la batrana Dacie, ci la un service bun de Opel unde programarile sunt ca la dentist
preturile sunt cam de 16 euro fara TVA ora de service(in medie!) iar manopera este normata in functie de tipul de operatiune...
oricum, suntem jumuliti de bani la greu, de multe total nejustificat, in raport de importanta defectului
raman la parerea ca este mai rentabil un Logan la 8500 de euro nou decit un Opel Astra tot de 8500 de euro cu 150.000 km la bord...fie ei si reali !
am zis !
- xflo
- **
- 128 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Timis
xflo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
vercingetorix, la urma urmei e parerea ta, si e dreptul tau sa-ti cumperi orice vrei tu pe banii tai
Cred ca discutia asta, ca orice discutie, are scopul de a informa oamenii, pentru ca alegerea pe care o fac sa fie cat mai documentata.
Oricare ar fi optiunile tale, eu sper ca vei reveni aici ca sa ne zici si noua parerile tale si la 10000km, si la 50000km, si la 150000km, si la masina urmatoare
Multa bafta!
Cred ca discutia asta, ca orice discutie, are scopul de a informa oamenii, pentru ca alegerea pe care o fac sa fie cat mai documentata.
Oricare ar fi optiunile tale, eu sper ca vei reveni aici ca sa ne zici si noua parerile tale si la 10000km, si la 50000km, si la 150000km, si la masina urmatoare
Multa bafta!