inovac
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema cu Frontera 2.0 benzina.Am mers cu ea astazi cam doi km,dupa care sa oprit motorul si nu a vrut sa mai porneasca sub nici o forma.Cand actionez pornirea,porneste pentru cateva secunde,dupa care se opreste ca si cum nu ar avea suficient carburant.Mi-a zis un vecin ca ar putea fi pompa de benzina defecta.Am verificat si filtrul de benzina de sub sasiu daca nu este infundat,dar nu era.Stie cineva ce ar putea sa fie? Mentionez ca Frontera este din 1993.
Am si eu o problema cu Frontera 2.0 benzina.Am mers cu ea astazi cam doi km,dupa care sa oprit motorul si nu a vrut sa mai porneasca sub nici o forma.Cand actionez pornirea,porneste pentru cateva secunde,dupa care se opreste ca si cum nu ar avea suficient carburant.Mi-a zis un vecin ca ar putea fi pompa de benzina defecta.Am verificat si filtrul de benzina de sub sasiu daca nu este infundat,dar nu era.Stie cineva ce ar putea sa fie? Mentionez ca Frontera este din 1993.
- ratan bogdan
- *
- 8 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Frontera 1998
- Brasov
ratan bogdan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina: Frontera 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
sar putea sa aiba acelas sistem ca la vectra de 2l . In acest caz are un senzor care citeste miscarea arborelui. Acesta este undeva in bloc in partea din fata a motorului, unde este distributia, undeva sub alternator(partea cu bujiile) . Nu este prea usor de gasit, dar cu rabdare il gasesti. Este prins intr-un surum de 6 si are un fir cu mufa care duce undeva spre debitmetru. Toate astea sunt valabile pt vectra cu motor de 2l , 116 cai putere, cu injectie multipunct. Pt a proba senzorul trebuie sa il dai jos, il conectezi la un aparat de masura, si misti un obiect metalic prin dreptul lui(partea care intra in motor) ,daca iti indica ceva valori nu este el vinovat, iar daca nu ........ incearca cu el. Eu am avut succes. Iti urez si tie succes.
inovac
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am cautat astazi sa gasesc acel senzor,dar din pacate nu am dat de el.Nu stiu daca motorul meu are asa ceva,fiind din 2003.
Raman in continuare sa caut la pompa de benzina daca nu cumva este defecta,dar nu prea stiu cum si mai ales pe unde se poate lua jos.
Multumesc oricum pentru indicatii.iar daca cineva a mai avut aceasta problema,il rog sa-mi spuna si mie cum a rezolvat-o.
Raman in continuare sa caut la pompa de benzina daca nu cumva este defecta,dar nu prea stiu cum si mai ales pe unde se poate lua jos.
Multumesc oricum pentru indicatii.iar daca cineva a mai avut aceasta problema,il rog sa-mi spuna si mie cum a rezolvat-o.
- ratan bogdan
- *
- 8 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Frontera 1998
- Brasov
ratan bogdan
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina: Frontera 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
pompa este posibil sa fie in rezervor. Daca nu ai loc de vizitare a rezervorului dic cabina, atunci chiar este o problema pt ca tre sa il dai jos. eu am rez altfel: am taiat cu flexul caroseria in dreptul locului de vizitare, si bucata care am taiat-o am prins-o cu suruburi inapoi. bafta. P.S dar pompa se aude cind pui contactul?
inovac
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
Pompa este desupra rezervorului,dar nu am loc de vizitare din cabina.Cand pun contactul pompa nu se aude.Azi am dat jos bujiile si le-am curatat,le-am incalzit la aragaz(mai putin una pe care nu am putut sa o desfac),am dat la cheie si motorul a pornit,dar cand am luat piciorul de pe acceleratie sa oprit din nou.Am mai incercat a doua oara fara sa iau piciorul de pe acceleratie si atunci mergea,dar cand acceleram mai tare,iar dadea sa se opreasca.Daca tin accelerat atunci merge cumva cu intreruperi,dar nu se accelereaza cand trebuie.Am mers putin cu ea sa vad daca trage dar cand accelerez in loc sa se tureze motorul,scade turatia si vrea sa se opreasca.Daca o las sa mearga la relanti , atunci merge,dar se aude un huruit la pompa de benzina.Se poate sa nu mearga pompa de benzina?Poate ca are ceva mizerie in rezervor si nu poate sa bage destula presiune la injectoare?
Daca stie cineva care ar putea fi problema,il rog sa ma ajute!
Daca stie cineva care ar putea fi problema,il rog sa ma ajute!
- Tazman
- **
- 254 mesaje
- din 28 Mai 2008
- Frontera 1997 X20SE
- Alba
Tazman
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 1997 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Daca zici ca se aude zgomot ciudat de la pompa, eu zic sa vezi ce e cu ea. Din cate stiu eu faptul ca scade turatia motorului este un semn de alimentare insuficienta cu combustibil.
Am avut o problema asemanatoare acuma 8-9 ani cu un Rekord de 2,0. Initial masina a avut carburator dublu, eu am incercat cu unul simplu de 1,4. Masina mergea, insa la accelerari bruste nu tinea ritmul si motorul dadea sa moara.
Am avut o problema asemanatoare acuma 8-9 ani cu un Rekord de 2,0. Initial masina a avut carburator dublu, eu am incercat cu unul simplu de 1,4. Masina mergea, insa la accelerari bruste nu tinea ritmul si motorul dadea sa moara.
- narcisnedelcu
- **
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
inovac
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
Astazi am rezolvat problema,am schimbat pompa de benzina fiindca nu baga destula presiune,iar acum motorul merge struna.
Am avut ceva dificultati cu accesul la pompa,pentru ca a trebuit sa decupez cu flexul loc de vizitare,ca sa nu trebuiasca sa dau jos scutul si rezervorul.Multumesc tuturor pentru indicatii!
Am avut ceva dificultati cu accesul la pompa,pentru ca a trebuit sa decupez cu flexul loc de vizitare,ca sa nu trebuiasca sa dau jos scutul si rezervorul.Multumesc tuturor pentru indicatii!
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
inovac
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut! Am un frontera de 2.0l pe care nu l-am pornit de vreo 3 saptamani. Cand am incercat sa il pornesc nu a mai vrut asa ca am incercat cam tot ce am stiut: am verivicat acel releu de langa far sa nu fie oxidat, am verificat daca vine benzina si nu venea asa ca am dat jos pompa dar surpriza daca o leg pe direct merge. Am observat ca dupa ce dezactivez imobilizatorul martorul galben incepe sa palpie sa fie ceva legat de imobilizator?
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
- narcisnedelcu
- **
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
astazi am reluat investigatiile in legatura cu problema mea. am verificat daca vine tensiune la releu si vine pe un fir tot timpul si pe unul (negru cu albastru) cand pui contactul. Am pus si un alt releu dar nici un rezultat. Am vazut ca in spatele vasului de expoansiune este o mufa mare in care se face si conexiunea firelor care merg la pompa. stie cineva cum desfac aceasta mufa? poate acolo este problema
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salutare.
Dupa multe incercari si investigatii facute de persoane "calificate" a pornit masina. Culmea e ca nu am putut gasi o explicatie foarte clara dar cu siguranta de vina a fost imobilizatorul caci nu vena nici curent la pompa de benzina si nici nu dadea scanteie. Dupa ce am lasat contactul pus vreo 10 min. am observat ca martorul galben de pe bord nu mai palpaia si am dat chieie si a pornit. Sincer nu stiu ce sa cred dar sper ca voi reusi sa dezactivez (probabil din calculator) acel imobilizator.
Pe curand!
Dupa multe incercari si investigatii facute de persoane "calificate" a pornit masina. Culmea e ca nu am putut gasi o explicatie foarte clara dar cu siguranta de vina a fost imobilizatorul caci nu vena nici curent la pompa de benzina si nici nu dadea scanteie. Dupa ce am lasat contactul pus vreo 10 min. am observat ca martorul galben de pe bord nu mai palpaia si am dat chieie si a pornit. Sincer nu stiu ce sa cred dar sper ca voi reusi sa dezactivez (probabil din calculator) acel imobilizator.
Pe curand!
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
Buna
revin cu problema referitoare la imobilizatorul de pe frontera mea care mai imi face probleme in sensul ca uneori in timp ce merg pur si simplu motorul mi se opreste si cand am vrut sa pornesc becul galben imi palpia ca si cum nu am dezactivat imobilizatorul. am gasit pe cineva care spune ca ar putea sa il dezactiveze dar costa 300euro. Mi se pare putin cam mult si sincer nu stiu ce sa fac.
revin cu problema referitoare la imobilizatorul de pe frontera mea care mai imi face probleme in sensul ca uneori in timp ce merg pur si simplu motorul mi se opreste si cand am vrut sa pornesc becul galben imi palpia ca si cum nu am dezactivat imobilizatorul. am gasit pe cineva care spune ca ar putea sa il dezactiveze dar costa 300euro. Mi se pare putin cam mult si sincer nu stiu ce sa fac.
angelorus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
andu55
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Frontera 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2007
- Mesaj Privat
gligan a scris:Buna
revin cu problema referitoare la imobilizatorul de pe frontera mea care mai imi face probleme in sensul ca uneori in timp ce merg pur si simplu motorul mi se opreste si cand am vrut sa pornesc becul galben imi palpia ca si cum nu am dezactivat imobilizatorul. am gasit pe cineva care spune ca ar putea sa il dezactiveze dar costa 300euro. Mi se pare putin cam mult si sincer nu stiu ce sa fac.
revin cu problema referitoare la imobilizatorul de pe frontera mea care mai imi face probleme in sensul ca uneori in timp ce merg pur si simplu motorul mi se opreste si cand am vrut sa pornesc becul galben imi palpia ca si cum nu am dezactivat imobilizatorul. am gasit pe cineva care spune ca ar putea sa il dezactiveze dar costa 300euro. Mi se pare putin cam mult si sincer nu stiu ce sa fac.
trebuie schimbat "imobilizatorul " dar trebuie sa schimbi si cheia !
imobilizatorul e cel mic
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat