- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
am scos lichidul din vasul vechi, am obturat furtunele, am scos vasul vechi, am scos senzorul din el.
am montat senzorul pe vasul nou, am pus mufa, am conectat furtunele, am completat cu antigel pana la nivel.
totul e ok...dar:
imi spune "check coolent level" (am resetat calc, tot imi spune), nivelul e ok.
cand pornesc masina se aude un fel de galgait in bord 😊.
trebuie facuta aerisirea la instalatie de racire sau isi face singura aerisirea ?
ce dracu sa aiba ca ma exaspereaza "check coolent level"....o am si pe aia cu "check oil level" de juma de an si de asemenea nivelul e ok, atatea probleme cu senzorii astia 😊.
merci anticipat de raspuns...
- mctoto
- ****
- 1,827 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,827
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
si la mine cand am schimbat radiatorul din interior a galgait vreo 3 km si apoi s-a linsitit ,am mers cu ea pana a ajuns temp pe la 90-100 apoi l-am lasat sa se raceasca si am completat pana al semn.
sigur ajunge senzorul la nivelul de lichid?
sau poate e blocat .
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat