catalin1
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1994 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut, am facut un test cu agrafa si mi-au reiesit urmatoarele coduri 21, 31 si 73.
Din ce-am citit ar fi legat de debitmetru si senzorul de la arborele cotit.
A mai patit cineva asa? Ca simptome dupa ce pornesc masina, are o ezitare cand dau sa accelerez, in partea joasa de turatii ( de la relanti, pana pe la vreo 2000 de ture, dupa care parca isi da drumu), iar la relanti are o mica intrerupere, vibratie.
73 Air Flow Sensor (AFS) Low voltage
31 Engine RPM signal (crankshaft sensor) No signal
21 Throttle position sensor High voltage
Din ce-am citit ar fi legat de debitmetru si senzorul de la arborele cotit.
A mai patit cineva asa? Ca simptome dupa ce pornesc masina, are o ezitare cand dau sa accelerez, in partea joasa de turatii ( de la relanti, pana pe la vreo 2000 de ture, dupa care parca isi da drumu), iar la relanti are o mica intrerupere, vibratie.
73 Air Flow Sensor (AFS) Low voltage
31 Engine RPM signal (crankshaft sensor) No signal
21 Throttle position sensor High voltage
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut. Codul 31 iti apare atunci cand faci testul cu masina oprita, deci nu e nici o problema. Daca aveai o problema la crankshaft senzor, masina nu iti pornea. Incearca sa dai jos clapeta de acceleratie si sa o cureti calumea si asa e posibil sa-ti dispara eroarea 21, sau in celalalt caz, senzorul de pe clapeta e busit. In legatura cu debitmetrul de aer nu stiu ce sa-ti zic, am renuntat la 20ne cu vreo 5 ani in urma.
catalin1
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1994 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat