Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutari! In primul rand am vrut sa stie si altii ceea ce am schimbat eu in rezolvarea problemei descrise in titlu, pentru ca sa nu ajungeti si voi prin "service"-uri sau "reprezentante" si sa fiti PACALITI sau indusi in eroare. Incercati urmatoarele tratamente si remedii in ordinea data de mine:
- curatare compartiment filtru aer si inlocuirea filtrului aferent
- curatare compartimente filtru combustibil si inlocuirea filtrului aferent;
- incercati pe cat posibil sa nu circulati cu combustibil putin in rezeror: va trage aer;
- iarna: completarea in rezervor cu aditivi speciali (respectati instructiunile producatorului!);
- verificarea si inlocuirea la nevoie a bujiilor;
- verificarea instalatiei electrice, alternatorului, bateriei (curatarea bornelor, verificarea tensiunii la pornire/rece/in sarcina maxima si la relanti), etc;
- verificarea curelei de distributie (daca sunt pori, striatii, e moale/larga se va inlocui);
- verificarea etanseitatii traseului circuitului de vacuum (sa nu traga aer din exterior);
- verificarea etanseitatii traseului instalatiei de alimentare cu compustibil (sa nu prinda aer);
- resetarea erorilor stocate in calculatorul masinii in SERVICE;
- verificati si curatati / inlocuiti debitmetrul de aer- filmul (ATENTIE MARE- e sofisticata treaba: doar cu carburol/alcool etilic);
- verificarea etanseitatii furtunaselor de retur de la injectoare (daca e cazul-diesel)
- curatarea valvei E.G.R. (valva de recirculare a gazelor esapate- nearse) cu carburol;
- inlocuirea DUPA CAZ (mergeti la mai multi "mecanici" BUNI nu...bagatori de seama; cam la 150.000 km se inlocuiesc) a semeringurilor/garniturilor/o-ringurilor de la injectoare (doar atunci cand trage aer fals pe la injectoare);
- voi mai competa pe parcurs sau las pe altii sa mai completeze dar in ordinea logica.

P.S.: Daca nu sunteti deacord cu mine in privinta remediilor sau a ordinii lor, va rog expuneti-va!
Skip ads

  • shjnock

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X17TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu vreau sa fac reclama dar eu am facut ce zici u mai sus si intradevar si-a revenit un pic dar la sfatul unui mecanic am folosit o solutie nu stiu daca pot sa ii pun numele aici si credema ca sa simtit diferenta , am folosit aceeasi solutie si pe o solenza cu motor de 1.4 si de la 130 viteza ce o atingeam cu greu(din cauza a nu stiu ce , ca nus mare mecanic ) sarea la 170 km/h si credema ca nu e vrajeala poti sa o iei cum vrei dar de atunci respectivu mecanic e cel mai bun prieten al meu
  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@secarianu - toate sfaturile tale sunt cu caracter general dar sunt ok - pentru fiecare defectiune in parte exista o singura solutie, plus ca e recomandat ca in momentul in care ai o defectiune sa pui masina pe tester ca sa nu o iei pe bajbaite.

@shjnock - nu vreau sa fiu rautacios cu tine dar solutii minune sa stii ca nu exista (daca te referi la curatare injectoare/injector). Deasemenea imi este foarte greu sa cred ca solenza 1.4 mpi prinde 170 (gandeste-te ca majoritatea dintre noi am condus asa ceva si stim ce NU poate)
  • shjnock

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X17TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
imi pare rau ca nam o poza dar credema ca o zolenza buna ajunge la 180km/h fara nici o modificare, oricum daca esti dispus sa incerci cauta-ma si ai sa vezi k nu mananc gogosi
  • Ciufy22

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
legat de solenza are si maikmea una 1.4 mpi si stiu ca ajunge si la 170...cei drept sincer ii dardaia fundu:) dar a ajuns....in rest era ok...simteam doar ca ii fuge spatele...dar la 140 ajunge fara dubii si se comporta frumos
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Solenza .. hmmm ... nu mai vreau sa aud de masina de genul asta ... de ce? Cand iti era lumea mai draga te si trezeai cu pobleme ... asa ca mai bine cu Opalica ... Smile

Bafta
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
va recomand cu caldura www.daciaclub.ro pentru continuarea discutiei !
  • keopsss

  • Mesaje scrise: 1,507
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumim frumos pt tutorial si pt ca ne-ai spus aceste chichite.Sanatate
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
completez:
- curatarea colectorului de admisie si partii cu clapeti (vezi topic ul lui frf bogdan)
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Chestionar

CREDETI CA V-AU FOST DE FOLOS INDICATIILE?
DA 94%
NU 3%
N-AI NICIO TREABA CU MECANICA (POATE)! 1%
54 voturi

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR