id_paco
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- zellot
- **
- 174 mesaje
- din 05 Jan 2010
- Corsa 2007 1.3 CDTI 75 CP
- Dambovita
zellot
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2007 1.3 CDTI 75 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
id_paco
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Si eu am avut aceeasi problema cu ulei la intercooler pe partea soferului. |Era o gramada, incat si intercoolerul era obturat de praf imbibat cu ulei..Am dat jos, spalat cu apa calda si detergent, uscat cu foen-ul si pus la loc, cu un pic de banda scotch pe margini..Pana acum pare sa mearga ok..
PS: si la Skoda e la fel..deci e cam normal.
PS: si la Skoda e la fel..deci e cam normal.
cergutza
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
ciukanu14
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2012
- Mesaj Privat
id_paco a scris:Diesel.cica furtunul ala e 500ron
salut hai sa-ti dau un sfat pritenesc, iti iei un subler de la cineva sau cumperi unu, iti masori diametru de la furtun pe exterior si te duci la orice magazin de TUNING si iti cumperi acel furtun pentru intercoler cu 80 de lei maxim,
eu nu am treaba cu OPEL-ul, am un logan care a avut aceasi problema cu furtunul de la intercooler si cu furtunul de la turbina, m-am dus frumos la un magazin de tunnig si mi-am cuparat toate furtunele de la ei si nu m-a costat mai mult de 300 lei si le am de silicon (furtunul se numeste SAMCO), crede-ma ca la ce stil de condus am eu cu orice masina, nici un furtun nu rezista mai mult de un an (cele originale) ...
Este un sfat, daca preferi original este decizia ta
ciukanu14
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2012
- Mesaj Privat
cergutza a scris:Si la mine e la fel , am fost la un service si au zis cei de acolo ca e normal la disel uri , datorita turatiilor joase in oras...
Acelui mecanic ii sugerez sa mai faca o data scoala de mecanica si sa afle daca merita sa fie mecanic sau nu, un furtun nu curge cand mergi usor cu masina, acel furtun curge ori ca are un por, ori ca este prea forjata masina.
multumesc,
have fun!
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Omule..fara suparare..am 3 masini cu aceeasi chestie: ulei la intercoooler.
De ce?.
Pai si loganul 1,5dci curge- am strans cu un colier si nu mai da.
Si 1,9 TDI PD 105cp curge- si e motor nou pe Skoda..si ala are ulei pe intercooler si nu curge ca astia au fost mai seriosi si nu scapa pe la oringuri
Si Corsa D alergata prin DE vreo 200.000km care curge efectiv..Dar asta e. Se aduna vapori de ulei pe tubulatura si garniturile sunt varza..Boala lor. Mai sterg mai curat dar asa face toate!
De ce?.
Pai si loganul 1,5dci curge- am strans cu un colier si nu mai da.
Si 1,9 TDI PD 105cp curge- si e motor nou pe Skoda..si ala are ulei pe intercooler si nu curge ca astia au fost mai seriosi si nu scapa pe la oringuri
Si Corsa D alergata prin DE vreo 200.000km care curge efectiv..Dar asta e. Se aduna vapori de ulei pe tubulatura si garniturile sunt varza..Boala lor. Mai sterg mai curat dar asa face toate!
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
salutare! reinvii discutia...am dat bara jos deoarece am avut un mic eveniment nefericit si am vazut pe bara o pata iar in partea soferului,cred ca acolo este iesirea la intercooler murdar de ulei,am spalat si este ok deocamdata. imi poate spune si mie cineva de la ce este acea pata? de la condus mai agresiv sau de la subturat in oras? multumesc
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mie mi-a aparut problema dupa aproximativ 142.000 de KM. L-am schimbat, pe original vine tot ansamblul de dupa intercooler pana la clapeta de aceleratie, si costa 800 RON. Sper sa ma mai duca inca atat.
Trebuie sa fiti siguri ca sunt doar vapori de ulei, si nu cantitate mare de ulei, intercoolerul la mine era curat in interior, nu avea ulei. Din cate stiu eu, daca este ulei in intercooler sunt probleme cu turbina.
Mecanicul a spus ca furtunul dupa intercooler cam pica la majoritatea masinilor dupa un anumit nr de km.
Aerul impins de turbina se raceste prin intercooler, vaporii sunt mai multi, se depun pe semeringul din interiorul furtunului, si acel semering se umfla in timp si nu ma etanseaza corect. La modelul meu de motor (A13DTR) furntunul nu este prins ferm, fixat cu vreo clema pe intercooler, este tinut doar de o siguranta pe gura intercoolerului, etansarea o face doar semeringul. Cred ca nr de kilometri dus de furtun este mai mare sau mai mic in functie de modul in care e condusa masina.
Trebuie sa fiti siguri ca sunt doar vapori de ulei, si nu cantitate mare de ulei, intercoolerul la mine era curat in interior, nu avea ulei. Din cate stiu eu, daca este ulei in intercooler sunt probleme cu turbina.
Mecanicul a spus ca furtunul dupa intercooler cam pica la majoritatea masinilor dupa un anumit nr de km.
Aerul impins de turbina se raceste prin intercooler, vaporii sunt mai multi, se depun pe semeringul din interiorul furtunului, si acel semering se umfla in timp si nu ma etanseaza corect. La modelul meu de motor (A13DTR) furntunul nu este prins ferm, fixat cu vreo clema pe intercooler, este tinut doar de o siguranta pe gura intercoolerului, etansarea o face doar semeringul. Cred ca nr de kilometri dus de furtun este mai mare sau mai mic in functie de modul in care e condusa masina.
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat