- drestea
- OP
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut, si bine v-am gasit.
Dupa ce am citit destule chestii interesante pe forum, am decis in cele din urma sa ma si inscriu . Si totodata vin cu o intrebare, o nelamurire la care as avea nevoie de sfatul cunoscatorilor, deoarece pana acum n-am avut vreun opel, acum insa am gasit unul la un pret destul de supect... Ca sa dau detalii, e vb de un Opel Omega 2300 td, din '88, break, la 1300 euro. Inca nu l-am vazut, azi dupa masa o sa merg sa-l vad. Voi ce spuneti...? E ciudat, sau asta sa fie pretul ?!
Diseara o sa mai postez impresii. Poate, pana atunci imi dati vreo indicatie pretioasa
Dupa ce am citit destule chestii interesante pe forum, am decis in cele din urma sa ma si inscriu . Si totodata vin cu o intrebare, o nelamurire la care as avea nevoie de sfatul cunoscatorilor, deoarece pana acum n-am avut vreun opel, acum insa am gasit unul la un pret destul de supect... Ca sa dau detalii, e vb de un Opel Omega 2300 td, din '88, break, la 1300 euro. Inca nu l-am vazut, azi dupa masa o sa merg sa-l vad. Voi ce spuneti...? E ciudat, sau asta sa fie pretul ?!
Diseara o sa mai postez impresii. Poate, pana atunci imi dati vreo indicatie pretioasa
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut..hai sa iti raspund eu ca am fost in situatia ta in 2004.
Masina ( Omega '88 caravan, motor C20NE) am luat-o de la un prieten de familie care a folosit-o intensiv la drumuri prin tara ca masina de carat usi de garaj automate ( cu asta se ocupa) insa si ca masina personala. Cand am luat-o avea acul kilometrajului blocat pe la 150 000km..si asa a ramas si acum insa banuiesc ca avea mult mai mult de atat. Am folosit-o in 2004 pana in vara lui 2005 cand a intrat in reparatii capitale. Am un super mester ( tata) care a desfacut-o complet si i-a facut tinichigeria centimetru cu centimetru atat coaja exterioara : aripi, praguri cat mai ales partea interioara si aici ma refer la lonjeroane. Asteapta-te sa fie facute praf si pulbere ale mele erau intr-un hal ca te mirai ca nu cade motorul pe jos. Mare atentie mai ales la alea de pe spate ca acolo e foarte-foarte dificil de intrat, de reparat. Tata a reusit sa le refaca facand o gaura in tabla din partea de jos a banchetei si apoi a acoperit-o cu tabla.
Eu am motorul pe benzina..m-a costat un motor 4.5 mil lei de la o ruda de-a noastra insa diesel sunt mai scumpe. Tata are un kadett si l-a costat un diesel de 1.7 10 sau 12 mil acum 3 ani. Presupunand ca ai pe cineva care sa iti faca tabla pe ea ( crede-ma oricat de bine ar fi intretinuta in 19 ani se duce) o sa mai bagi bani in tot felul de consumabile si alte piese mici dar scumpe.
Exemple recente ce am bagat eu in ultimele 4-5 saptamani
- 2 cauciucuri 1.8 mil/bucata
- pompa benzina 3.75 mil lei
- bujii 600 000
- broasca inchidere portbagaj - sa vezi show cand ti se blocheaza usa de la portbagaj cu un dulap de 2X1X0.5 m in ea...nu ai loc sa ajungi la usa prin ea..e criminal ..
mai din lunile trecute..ce imi aduc aminte: placute frana noi, toate tobele ( are 3) niste piese ciudate ca niste tije cu nuci/capete de metal i ( cred ca sunt de directie ceva) , filtrul de aer ( s-a dovedit gresita achizitia , dar e ieftin) aveam o problema ca nu tragea motorul si de fapt era pompa de benzina.
Acum ca ma gandesc imi vin multe in minte. Termocupla pt sistemul de racire..baterie..presuri.. ( da, nu avea presuri) , portbagaj pt partea superioara ( astea sunt niste tije practic , sunt ieftine)
Cam asta ar fi..concluzia mea dupa 3 ani de proprietar de Omega:
- una mai veche ( OmegaA ) daca nu a fost refacuta recent bagi in ea minim 1500 euro..asa la prima strigare.
- daca vrei sa ai o masina foarte spatioasa pe care sa te poti baza..fa-o. Pregateste sa iti vina de cateva ori sa pui flexul pe ea.
PS: vezi ca e drog mare de tot daca incepe sa te prinda pasiunea..ca idee tocmai am achizitionat una bucata omega B . Sunt curios in asta ce si mai ales CAT mai bag.
Succes !
Masina ( Omega '88 caravan, motor C20NE) am luat-o de la un prieten de familie care a folosit-o intensiv la drumuri prin tara ca masina de carat usi de garaj automate ( cu asta se ocupa) insa si ca masina personala. Cand am luat-o avea acul kilometrajului blocat pe la 150 000km..si asa a ramas si acum insa banuiesc ca avea mult mai mult de atat. Am folosit-o in 2004 pana in vara lui 2005 cand a intrat in reparatii capitale. Am un super mester ( tata) care a desfacut-o complet si i-a facut tinichigeria centimetru cu centimetru atat coaja exterioara : aripi, praguri cat mai ales partea interioara si aici ma refer la lonjeroane. Asteapta-te sa fie facute praf si pulbere ale mele erau intr-un hal ca te mirai ca nu cade motorul pe jos. Mare atentie mai ales la alea de pe spate ca acolo e foarte-foarte dificil de intrat, de reparat. Tata a reusit sa le refaca facand o gaura in tabla din partea de jos a banchetei si apoi a acoperit-o cu tabla.
Eu am motorul pe benzina..m-a costat un motor 4.5 mil lei de la o ruda de-a noastra insa diesel sunt mai scumpe. Tata are un kadett si l-a costat un diesel de 1.7 10 sau 12 mil acum 3 ani. Presupunand ca ai pe cineva care sa iti faca tabla pe ea ( crede-ma oricat de bine ar fi intretinuta in 19 ani se duce) o sa mai bagi bani in tot felul de consumabile si alte piese mici dar scumpe.
Exemple recente ce am bagat eu in ultimele 4-5 saptamani
- 2 cauciucuri 1.8 mil/bucata
- pompa benzina 3.75 mil lei
- bujii 600 000
- broasca inchidere portbagaj - sa vezi show cand ti se blocheaza usa de la portbagaj cu un dulap de 2X1X0.5 m in ea...nu ai loc sa ajungi la usa prin ea..e criminal ..
mai din lunile trecute..ce imi aduc aminte: placute frana noi, toate tobele ( are 3) niste piese ciudate ca niste tije cu nuci/capete de metal i ( cred ca sunt de directie ceva) , filtrul de aer ( s-a dovedit gresita achizitia , dar e ieftin) aveam o problema ca nu tragea motorul si de fapt era pompa de benzina.
Acum ca ma gandesc imi vin multe in minte. Termocupla pt sistemul de racire..baterie..presuri.. ( da, nu avea presuri) , portbagaj pt partea superioara ( astea sunt niste tije practic , sunt ieftine)
Cam asta ar fi..concluzia mea dupa 3 ani de proprietar de Omega:
- una mai veche ( OmegaA ) daca nu a fost refacuta recent bagi in ea minim 1500 euro..asa la prima strigare.
- daca vrei sa ai o masina foarte spatioasa pe care sa te poti baza..fa-o. Pregateste sa iti vina de cateva ori sa pui flexul pe ea.
PS: vezi ca e drog mare de tot daca incepe sa te prinda pasiunea..ca idee tocmai am achizitionat una bucata omega B . Sunt curios in asta ce si mai ales CAT mai bag.
Succes !
- drestea
- OP
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Da, dureros de adevarat tot ce mi-ai spus... dar tare de tot partea cu dulapul din portbagaj , dar ca sa revin la subiect, dupa ce am vazut masina mi-am dat seama de ce e la pretul asta... cum ai spus, tablaria e cam dusa, e cam forjata masina si nu mi se pare prea e rentabila investitia. Mai bine mai astept, mai pun ceva bani deoparte si ma orientez spre un Omega B de fabricatie ceva mai recent, eventual sa merg dupa unul dincolo, dar tot Omega va fi .
S-auzim de bine
Da, dureros de adevarat tot ce mi-ai spus... dar tare de tot partea cu dulapul din portbagaj , dar ca sa revin la subiect, dupa ce am vazut masina mi-am dat seama de ce e la pretul asta... cum ai spus, tablaria e cam dusa, e cam forjata masina si nu mi se pare prea e rentabila investitia. Mai bine mai astept, mai pun ceva bani deoparte si ma orientez spre un Omega B de fabricatie ceva mai recent, eventual sa merg dupa unul dincolo, dar tot Omega va fi .
S-auzim de bine
Cristake
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
omega B cam de la 5.000 Euro in sus gasesti ceva mai de calitate.
sub pretul asta sunt obosite rau.
pe la 7.000 Euro sunt bune iar la 10.000 sunt "Marfa".
dar obrazul subtire cu cheltuiala se tine.
chiar daca sunt destul de vechi (incepind cu 94) masinile au inca o linie moderna. iar cele din 2003 (ultimele, arata inca foarte bine)
cu piesele este o problema ca sunt cam rare la S.H. iar noi sunt cam scumpe pt ca Omega este masina clasa lux.
asa ca trage singur concluziile.
sub pretul asta sunt obosite rau.
pe la 7.000 Euro sunt bune iar la 10.000 sunt "Marfa".
dar obrazul subtire cu cheltuiala se tine.
chiar daca sunt destul de vechi (incepind cu 94) masinile au inca o linie moderna. iar cele din 2003 (ultimele, arata inca foarte bine)
cu piesele este o problema ca sunt cam rare la S.H. iar noi sunt cam scumpe pt ca Omega este masina clasa lux.
asa ca trage singur concluziile.