Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare ! Vreau sa fac ceva la masina si intreb mai intai cunoscatorii in legatura cu sfaturi, pareri, indrumari. Pe C20NE-ul meu vreau sa-i schimb complet evacuare, incepand de la galerie pana in spate. Vreau sa-i fac toata evacuare din teava inox. Ce parere aveti? Care ar trebui sa fie diametrul tevii? Pentru o performanta mai mare(acceleratie mai buna sau viteza mai mare) cum ar trebui facuti serpisorii; ii fac dupa cei vechi sau petru performanta au alta constructie? Astept parerile voastre !
Skip ads

  • Andrei_1987

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pt serpi recomand cei de c20xe cu flansele de la c20ne,iar diametrul evacuarii 60mm.o seara buna
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pentru serpisori, te referi sa-i fac dupa modelul de pe c20xe nu? iar diametrul sa fie de 60mm; eu m-am fost gandit la diametrul de 63. Mai astept sfaturi, indrumari.
Multumesc Andrei_1987
  • Andrei_1987

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut, pentru motorul tau diam de 63 mi se pare km mare , nush,,acum gusturile nu se discuta.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de gusturi. Ma intereseaza sa dea randament (degeaba ii pun filtru de aer sport daca nu am prize pe capota; ca exemplu). Si referitor la ceea ce ai zis tu cu serpisorii, sa-i fac dupa modelul de c20xe?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sau ii pui direct pe cei de pe c20xe
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat de bine se pupa cei de XE. Daca vin la fix, merg montati, iar in continuarea lor merge o teava de 60mm maxim! La motorul tau si aia mi se pare mare, dar in fine. Daca ai gasi ceva la 57-58 mm ar fi si mai bine, insa nu mai putin de atat.
Sunt 2 variante de serpi daca vrei custom.
1 - Varianta 4-1, adica varianta pentru cuplu la turatie joasa. Din evacuare ies 4 tevi si au aceeasi lungime. Se unesc in acelasi loc si apoi continua cu restul...
2 - Varianta 4-2-1, adica varianta de pe C20XE. Acestia sunt conceputi pentru cuplu la turatii mari. Se unesc 2 cate 2 si apoi intr-una singura.
Fiecare are dezavantaje si avantaje. Depinde ce iti doresti sa faca motorul in continuare. Oricum se vor schimba lucrurile, oricare ar fi alegerea ta. Spor la treaba! Succes!
  • Andrei_1987

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
raman la ideea sa-ti iei serpi de c20xe si sa folosesti flansa de la c20ne, altfel nu se pupa.o zi buna
  • DaBOtta

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Calibra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
flanse cu serpii de XE si diametrul pe 60mm. Ii exact ce trebuie. Iar la faza cu filtrul sport + prizele de aer , come one Very Happy
  • plopy
  • Suspendat
  • 65 mesaje
  • din 01 Nov 2011
  • Calibra 1991 c20ne
  • Constanta
  • plopy

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cea mai buna alegere este serpi de C20XE,,,cu flanse debitate laser pentru C20NE,,,si cu diametrul la evacuare pana la final de 60mm!
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca intereseaza pe cineva discutia, poate sa ramana deschis, daca nu, rog moderatorii sa inchida topicul. Tin sa multumesc colegilor pentru ajutor si pentru sfaturi, insa am renuntat la proiect odata cu schimbarea masinii. Imi place mult mai mult acuma originalul decat tuning Smile
  • Andrei_1987

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pentru ce masina ai optat ? ms
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Andrei_1987 a scris:pentru ce masina ai optat ? ms
am ramas tot pe calibra doar ca am avansat putin...de la c20ne la x20xev. este totul pe original,fara tobe,lupe,triple sau mai stiu eu ce....si parca imi place mai mult....
  • Andrei_1987

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
este bn , sa te bucuri de ea si sa facetzi milioane de km impreuna!
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult...am tot zis ca vin cu poze dar e cam urat afara iar masina arata groaznic de la sarea care se pune pe sosea si nici nu prea as vrea sa o spal la temperaturile care sunt acuma...dar voi face asa cum e masina...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR