- Andrei_gsi
- OP
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
La Kadett E GSI 2.0 16V 150 CP:
- discuri de frana dubluventilate;
- furtune frana insertie metalica OMP;
- suspensii amortizoare Bilstein urmeaza Koni arcuri Eibach -3cm;
- regulator de presiune benzina;
- filtru de aer Simota;
- kitt rigidizare caroserie OMP;
- evacuare directa Inox Borla;
- jante 17 inch echipate cu 215/45/R17;
- pleoape capota;
- am scos butucul cu cheie de pe portiere;
- flanasa bord Astra F;
- bord LCD Vectra 4x4;
- volan Raid;
- maneta schimbator Sparco;
- alarma Viper;
- motor C20LET plus cutie in 6 trepte;
- sonorizare decenta care include MP3 statie+...
- discuri de frana dubluventilate;
- furtune frana insertie metalica OMP;
- suspensii amortizoare Bilstein urmeaza Koni arcuri Eibach -3cm;
- regulator de presiune benzina;
- filtru de aer Simota;
- kitt rigidizare caroserie OMP;
- evacuare directa Inox Borla;
- jante 17 inch echipate cu 215/45/R17;
- pleoape capota;
- am scos butucul cu cheie de pe portiere;
- flanasa bord Astra F;
- bord LCD Vectra 4x4;
- volan Raid;
- maneta schimbator Sparco;
- alarma Viper;
- motor C20LET plus cutie in 6 trepte;
- sonorizare decenta care include MP3 statie+...
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- evacuare directa Inox Borla;
cat tea costat evacuarea completa?
si de unde lai comandat?
Lai modificat sau sunt facute si pt opel?
Trebuie sami schimb toata linia de evacuare(in afara de toba finala ca ii noua) si vreau sa vad care ii mai rentabil.
As prefera inoxul cai mai fiabil,dar sa vad la pret daca nu ma omoara
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
kadett 13 nb '86 in3 usi
-capota trasa peste faruri (pleoape)
-evazata la aripile din spate
-haionul "indreptat" la fostul loc al numarului de inmatriculare
-evacuare modificata (am eliminat toba intermediara)
- BBS 15 cu cauciucuri 205/50r15
- spoilere modificate discret
-curatata de embleme si alte scrisuri si dungi de cauciuc
deocamdata atit, dar inca nu e complet proiectul
-capota trasa peste faruri (pleoape)
-evazata la aripile din spate
-haionul "indreptat" la fostul loc al numarului de inmatriculare
-evacuare modificata (am eliminat toba intermediara)
- BBS 15 cu cauciucuri 205/50r15
- spoilere modificate discret
-curatata de embleme si alte scrisuri si dungi de cauciuc
deocamdata atit, dar inca nu e complet proiectul
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- OP
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu nu am avut probleme, drept ca i-am spus dinainte, si am dat o "bericica" drept multumire, pe o parte a trebuit sa pun rotile de 13, pt ca in poza digitala care o fac astia de la itp se vede ca nu e dimensiunea din talon, am dus cu mine rotile, le-am montat si dupa itp le-am demontat si le-am pus inapoi pe cele de 15. La itp e important sa ai franele bune, directia si pe cat posibil sa nu ai parbrizul crepat, si bineinteles sa functioneze farurile, stopurile, deci ceea ce tine de siguranta, in rest nu prea se leaga ei de viata ta
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
acum ceva luni ( cam 3 ) mi=am luat un kadett cabrio ...
stare ... cam nasoala ... dar la 1000 de euro ce sa iei ...
oricum mie mi-a convenit pretul ...
proiectul care il am este foarte amplu ( investitie de 6000 de euro cel putin )
fiind lovita in spate logic am inceput cu tinichigeria ...
a trebuit sa schimb si pasajele spate , pragurile ( boala la kadett , ruginesc cel mai rpd )
am modificat partea din spate a masinii ... adica ... locul unde vine roata de rezerva l-am exclus ... am sudat tabla de 1 cu striatii pt rezistenta si dedesuptul masinii am atasat cu cos de rezerva metalic la care sa ai acces pe dedesuptul masinii ... asta am facut-o pt ca kadett-ul cabrio are un portbagaj f mic ... si cu o instalatie audio after market chiar nu mai aveai accces la rezerva ...
mai departe ... am modificat si evacuarea ... la mijlocul masinii am pus o toba borla de inox din care am plecat din ea cu doua tevi de 60 pana in spate cu o dulba evacuare ... arata bine ... si mareste si performantele motorului ... ce sa mai zic de sunet ... o placere ...
cam atat am reusit sa fac pana acum ... insa mai am o gramada ...
kit tuning ( bara fata , bara spate , praguri , eleron , capota ) din fibra
interior modificat complet , scaune , elemente de plastic , bordul , mocheta , etc ...
instalatie audio after market de aprox 2000 de watti
si multe altele ...
cu acordul adminilor acestui site ( de nota 10 fara sa va laud ) as vrea sa continui subiectul si sa va tin la curent cu ce modificari am mai adus masini...
multumesc
stare ... cam nasoala ... dar la 1000 de euro ce sa iei ...
oricum mie mi-a convenit pretul ...
proiectul care il am este foarte amplu ( investitie de 6000 de euro cel putin )
fiind lovita in spate logic am inceput cu tinichigeria ...
a trebuit sa schimb si pasajele spate , pragurile ( boala la kadett , ruginesc cel mai rpd )
am modificat partea din spate a masinii ... adica ... locul unde vine roata de rezerva l-am exclus ... am sudat tabla de 1 cu striatii pt rezistenta si dedesuptul masinii am atasat cu cos de rezerva metalic la care sa ai acces pe dedesuptul masinii ... asta am facut-o pt ca kadett-ul cabrio are un portbagaj f mic ... si cu o instalatie audio after market chiar nu mai aveai accces la rezerva ...
mai departe ... am modificat si evacuarea ... la mijlocul masinii am pus o toba borla de inox din care am plecat din ea cu doua tevi de 60 pana in spate cu o dulba evacuare ... arata bine ... si mareste si performantele motorului ... ce sa mai zic de sunet ... o placere ...
cam atat am reusit sa fac pana acum ... insa mai am o gramada ...
kit tuning ( bara fata , bara spate , praguri , eleron , capota ) din fibra
interior modificat complet , scaune , elemente de plastic , bordul , mocheta , etc ...
instalatie audio after market de aprox 2000 de watti
si multe altele ...
cu acordul adminilor acestui site ( de nota 10 fara sa va laud ) as vrea sa continui subiectul si sa va tin la curent cu ce modificari am mai adus masini...
multumesc
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat
vyruz334
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2005
- Mesaj Privat