Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cam plictisitor pe aici, m-am gandit ca este un subiect bun sa il dezbatem. Cam ce modificari a-tzi facut la mashina , ce a-tzi adus in plus fatza de stock si ce noutatzi a-tzi mai gasit in materie de tuning pentru kadett.
Skip ads

  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Care stie firme care face elemente tuning din fibra kadett sa posteze aici.
Am cautat azi toata ziua pe net un eleron kadett gsi..si nik Sad
Care ati mai modificat cate ceva pe la masina va rog sa postati..cred ca ne-ar ajuta pe toti...(body kitt,tobe sport,jante,amortizoare sport)
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La Kadett E GSI 2.0 16V 150 CP:
- discuri de frana dubluventilate;
- furtune frana insertie metalica OMP;
- suspensii amortizoare Bilstein urmeaza Koni arcuri Eibach -3cm;
- regulator de presiune benzina;
- filtru de aer Simota;
- kitt rigidizare caroserie OMP;
- evacuare directa Inox Borla;
- jante 17 inch echipate cu 215/45/R17;
- pleoape capota;
- am scos butucul cu cheie de pe portiere;
- flanasa bord Astra F;
- bord LCD Vectra 4x4;
- volan Raid;
- maneta schimbator Sparco;
- alarma Viper;
- motor C20LET plus cutie in 6 trepte;
- sonorizare decenta care include MP3 statie+...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:La Kadett E GSI 2.0 16V 150 CP:
- am scos butucul cu cheie de pe portiere;


si pe mine mar interesa sal scot ca asa si nul folosesc ca am alarma si inchidere centrala.
cu ce ai astupat locasul ramas?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
asta s-a intamplat inainte de revopsire, am cositorit o bucata de tabla pe interior iar la ext chit...
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:...urmeaza Koni arcuri Eibach -3cm;
...


De ce vorbesti de parca ai mai avea-o!? Rolling Eyes Sau o mai ai!?
Apropo de asta, de curand am aflat ca avem o cunostinta comuna. Un tip care te-a ajutat cu turbina...? Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu te supara dar spre deosebire de tine sunt on topic in masina respectiva am investit mult, acum apartine celui mai bun prieten al meu se alfa la mine in garaj de cateva luni bune...
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
!? Am zis eu ca esti offtopic!? Shocked
Ma refeream la modul in care ai spus-o si credeam ca printr-o minune chiar o mai ai. Ma rog...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
de aceea am scris "nu te supara" iar ca dovada am sa te plimb cu ea sa-ti faci o parere Smile
chiar mi-as fi dorit sa fi putut sa o pastrez dar mai stii...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
- evacuare directa Inox Borla;


cat tea costat evacuarea completa?
si de unde lai comandat?
Lai modificat sau sunt facute si pt opel?

Trebuie sami schimb toata linia de evacuare(in afara de toba finala ca ii noua) si vreau sa vad care ii mai rentabil.
As prefera inoxul cai mai fiabil,dar sa vad la pret daca nu ma omoara Smile
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Evacuare completa insemnand de la iesirea din chiulasa alti "serpi" alte tobe, racord flexibil, traseu de legatura... la mine investitia se justifica in vederea uppgrade-ului motorizarii C20LET ca pret ar trebui sa mergi pana acolo sa vorbesti cu ei
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
kadett 13 nb '86 in3 usi
-capota trasa peste faruri (pleoape)
-evazata la aripile din spate
-haionul "indreptat" la fostul loc al numarului de inmatriculare
-evacuare modificata (am eliminat toba intermediara)
- BBS 15 cu cauciucuri 205/50r15
- spoilere modificate discret
-curatata de embleme si alte scrisuri si dungi de cauciuc
deocamdata atit, dar inca nu e complet proiectul
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@roBERT nu asta am vrut sa am vrut sa spun....doar teava de evacuare de dupa sonda lambda(galeria de evacuare) si pana in spate fara toba finala(ca imi este noua).azi am cumparat cel mijlociu(de la catalizator pana la toba finala) Bosal 145ron am dat pe el.sper ca il voi monta mine.

mersi oricum
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cine stie unde pot gasi un banc de reglare a carburatoarelor si am inteles ca se pot face modificari la carburator pentru a mari puterea , a auzit cineva de acest lucru ? daca da unde pot face modificarea ?
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
'Suller Istvan'
Daca schimbi toba intermediara si pui teava de inox,nu o sa fie probleme la ITP?
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am avut probleme, drept ca i-am spus dinainte, si am dat o "bericica" drept multumire, pe o parte a trebuit sa pun rotile de 13, pt ca in poza digitala care o fac astia de la itp se vede ca nu e dimensiunea din talon, am dus cu mine rotile, le-am montat si dupa itp le-am demontat si le-am pus inapoi pe cele de 15. La itp e important sa ai franele bune, directia si pe cat posibil sa nu ai parbrizul crepat, si bineinteles sa functioneze farurile, stopurile, deci ceea ce tine de siguranta, in rest nu prea se leaga ei de viata ta
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Eu veau sa merg mai mult pe partea de design...motoru trage destul de bine asa cum e sthoc si fiind de 1.3 prefer sa nu investesc in modificari la motor.
Vreau sa pun cat de curand folie imitatie carbon pe capota,... a mai pus cineva ,merita investitia?
  • vyruz334

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2005

  • Mesaj Privat
acum ceva luni ( cam 3 ) mi=am luat un kadett cabrio ...
stare ... cam nasoala ... dar la 1000 de euro ce sa iei ...
oricum mie mi-a convenit pretul ...
proiectul care il am este foarte amplu ( investitie de 6000 de euro cel putin )
fiind lovita in spate logic am inceput cu tinichigeria ...
a trebuit sa schimb si pasajele spate , pragurile ( boala la kadett , ruginesc cel mai rpd )
am modificat partea din spate a masinii ... adica ... locul unde vine roata de rezerva l-am exclus ... am sudat tabla de 1 cu striatii pt rezistenta si dedesuptul masinii am atasat cu cos de rezerva metalic la care sa ai acces pe dedesuptul masinii ... asta am facut-o pt ca kadett-ul cabrio are un portbagaj f mic ... si cu o instalatie audio after market chiar nu mai aveai accces la rezerva ...
mai departe ... am modificat si evacuarea ... la mijlocul masinii am pus o toba borla de inox din care am plecat din ea cu doua tevi de 60 pana in spate cu o dulba evacuare ... arata bine ... si mareste si performantele motorului ... ce sa mai zic de sunet ... o placere ...
cam atat am reusit sa fac pana acum ... insa mai am o gramada ...
kit tuning ( bara fata , bara spate , praguri , eleron , capota ) din fibra
interior modificat complet , scaune , elemente de plastic , bordul , mocheta , etc ...
instalatie audio after market de aprox 2000 de watti
si multe altele ...
cu acordul adminilor acestui site ( de nota 10 fara sa va laud ) as vrea sa continui subiectul si sa va tin la curent cu ce modificari am mai adus masini...
multumesc
  • vyruz334

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2005

  • Mesaj Privat
in legatura cu niste roti ...
cam ce marime maxima ar incape pe un kadett cabrio fara sa aduci modificari ale caroseriei ...
daca stie cineva va rog sa imi spuneti si detalii privind marimea jentii si a cauciurilor...
  • vyruz334

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2005

  • Mesaj Privat
daca se poate sa postez niste numere de telefoane si situ-ri pt tuning atat exterior cat si interior ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR