- aditza198233
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Oct 2008
- Astra 2005 z13dth
- Galati
aditza198233
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2008
- Mesaj Privat
Dupa ce am adus masina din germania m-am hoatarat sa-i schimb tot(ulei, filtru ulei, filtru motorina,filtru aer si filtru habitaclu).Masina mergea perfect.Dupa 1 luna am observat ca dupa o pauza de aprox 12 ore nu pornea la prima cheie. Daca o lasam cu botul in jos cam 30 secunde pornea fara probleme. De 2 zile nu mai porneste la prima cheie nici cu botul in jos.Restul pornirilor de la a 2 a cheie sunt normale, pana fac o pauza de 10-12 ore. Amai patit cineva asa ceva? Astept sfaturi...Va multumesc
Dorin.Opel- Suspendat
- 89 mesaje
- din 19 Oct 2008
- Alta tara
Dorin.Opel- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
Incearca sa verifici:
1. Nivelul de incarcare al bateriei (atat voltaj dar mai ales amperaj)
2. Oringurile de la filtrul de combustibil si cele de pe tevile care intra in carcasa filtrului.
3. Sa nu fie furtunasele de la combustibil (vezi si cele de retur) afectate de timp si pe acolo sa "prinda" aer....
1. Nivelul de incarcare al bateriei (atat voltaj dar mai ales amperaj)
2. Oringurile de la filtrul de combustibil si cele de pe tevile care intra in carcasa filtrului.
3. Sa nu fie furtunasele de la combustibil (vezi si cele de retur) afectate de timp si pe acolo sa "prinda" aer....
- aditza198233
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Oct 2008
- Astra 2005 z13dth
- Galati
aditza198233
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2008
- Mesaj Privat
Dorin.Opel a scris:Incearca sa verifici:
1. Nivelul de incarcare al bateriei (atat voltaj dar mai ales amperaj)
2. Oringurile de la filtrul de combustibil si cele de pe tevile care intra in carcasa filtrului.
3. Sa nu fie furtunasele de la combustibil (vezi si cele de retur) afectate de timp si pe acolo sa "prinda" aer....
1. Nivelul de incarcare al bateriei (atat voltaj dar mai ales amperaj)
2. Oringurile de la filtrul de combustibil si cele de pe tevile care intra in carcasa filtrului.
3. Sa nu fie furtunasele de la combustibil (vezi si cele de retur) afectate de timp si pe acolo sa "prinda" aer....
merci pentru ajutor am sa verific si am sa revin cu amanunte.Furtunasele de combustibil m-am uitat la ele, arata bine, nu sunt chiar furtunase...sunt dintr-un material plastic cu insertie de aluminiu...din cate am inteles, deci nu prea au cum sa crape, oricum ar trebui sa vad o urma de motorina, ceva nu?Oricum am sa ma uit mai atent la carcasa filtrului si mai ales la baterie.asta nu am verificat-o, ptr.ca invarte destul de bine.am sa ma duc sa o verific sa vad cum se prezinta.Am fost la gold&platin galati si mi-au zis ca e volanta?din cate stiu eu volanta nu se manifesta dupa cum am povestit mai sus.La un alt service, un alt mecanic imi zice ca e posibil sa fie vreun injector care sa nu tina motorina in varf? M-am saturat! Iti multumesc pentru sfaturi Dorin.Am sa te tin la curent.
- aditza198233
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Oct 2008
- Astra 2005 z13dth
- Galati
aditza198233
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2008
- Mesaj Privat
"Dupa ce am adus masina din germania m-am hoatarat sa-i schimb tot(ulei, filtru ulei, filtru motorina,filtru aer si filtru habitaclu).Masina mergea perfect.Dupa 1 luna am observat ca dupa o pauza de aprox 12 ore nu pornea la prima cheie. Daca o lasam cu botul in jos cam 30 secunde pornea fara probleme. De 2 zile nu mai porneste la prima cheie nici cu botul in jos.Restul pornirilor de la a 2 a cheie sunt normale, pana fac o pauza de 10-12 ore. Amai patit cineva asa ceva? Astept sfaturi...Va multumesc Sad"
Fratilor, nu am crezut ca e asa de proasta motorina pe la noi! Toata problema s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina! M-am speriat si eu cand am vazut in ce hal arata...puteai sa raschetezi parafina de pe el! Ma mir ca mai pornea! Filtrul du pa cum am zis l-am schimbat dupa ce am venit cu masina din Germania(desigur ca l-am schimbat degeaba ca era curat), si am facut 7000 km cu el. Deci trebuie schimbat mai repede...poate pe la 5000 sau 4000?
Fratilor, nu am crezut ca e asa de proasta motorina pe la noi! Toata problema s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina! M-am speriat si eu cand am vazut in ce hal arata...puteai sa raschetezi parafina de pe el! Ma mir ca mai pornea! Filtrul du pa cum am zis l-am schimbat dupa ce am venit cu masina din Germania(desigur ca l-am schimbat degeaba ca era curat), si am facut 7000 km cu el. Deci trebuie schimbat mai repede...poate pe la 5000 sau 4000?
Dorin.Opel- Suspendat
- 89 mesaje
- din 19 Oct 2008
- Alta tara
Dorin.Opel- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- aditza198233
- OP
- 4 mesaje
- din 26 Oct 2008
- Astra 2005 z13dth
- Galati
aditza198233
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2008
- Mesaj Privat
trans30
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
bogdanga
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
baieti eu am motor pe benzina - 2200 cmc - si am aceeasi problema: dimineata, in 90% din cazuri imi porneste abia la a 2 - a cheie.
mentionez ca am schimbat toate filtrele si bujiile si ... nimic.
FILTRU AER C24128 - 60 RON; FILTRU ULEI HU6912X - 30 RON; FILTRU POLEN CU4151 - 40 RON; FILTRU BENZINA WH512 - 50 RON; ULEI 5L SAE 5W40 CASTROL MAGNATEC - 200 RON; BUJII Z222 - 120 RON
Am vazut pe forum ca mai sunt ceva probleme cu furtunasele de retur combustibil. Ma voi uita dupa ele maine dimineata.
mentionez ca am schimbat toate filtrele si bujiile si ... nimic.
FILTRU AER C24128 - 60 RON; FILTRU ULEI HU6912X - 30 RON; FILTRU POLEN CU4151 - 40 RON; FILTRU BENZINA WH512 - 50 RON; ULEI 5L SAE 5W40 CASTROL MAGNATEC - 200 RON; BUJII Z222 - 120 RON
Am vazut pe forum ca mai sunt ceva probleme cu furtunasele de retur combustibil. Ma voi uita dupa ele maine dimineata.
bogdanga
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- raduovidiu
- *
- 43 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Timis
raduovidiu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
trans30
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
bogdanga
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
bogdanga
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
nu este nici o diferenta... in afara ca benzina 98 se arde muuult mai repede. La drum intins pot sa spun ca trage o idee mai bine insa... la cei 150 caluti chiar nu am nevoie. Va recomand sa folositi benzina efix de la rompetrol. Nu am avut niciodata probleme.
Voi merge la service cand mai am niste timp disponibil si voi analiza situatia. Este posibil sa fie ceva de la aprindere ori pe partea de alimentare... sa nu fie presiunea suficient de mare.
Voi merge la service cand mai am niste timp disponibil si voi analiza situatia. Este posibil sa fie ceva de la aprindere ori pe partea de alimentare... sa nu fie presiunea suficient de mare.
eidic
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
aditza198233 a scris:Dupa ce am adus masina din germania m-am hoatarat sa-i schimb tot(ulei, filtru ulei, filtru motorina,filtru aer si filtru habitaclu).Masina mergea perfect.Dupa 1 luna am observat ca dupa o pauza de aprox 12 ore nu pornea la prima cheie. Daca o lasam cu botul in jos cam 30 secunde pornea fara probleme. De 2 zile nu mai porneste la prima cheie nici cu botul in jos.Restul pornirilor de la a 2 a cheie sunt normale, pana fac o pauza de 10-12 ore. Amai patit cineva asa ceva? Astept sfaturi...Va multumesc
nu te mai stresa cu bujii si furtune si motorina.....problema (in acest caz descris de tine) este elecromotorul. tot ce trebuie sa faci este sa suni la reprezentatul opel din orasul tau si intrebi de rechemarea la opel astra h z13dth fabricat intre 2004-6. la 3 ani dupa fabricatie baietii inteligenti de la opel mama si'au dat seama ca electromotorul nu invarte destul de rapid dupa uzare(dupa un interval de timp). se va schimba electromotorul cu modelul nou...adica o diferenta de 400 rotatii.... . se simte.eu am patit la fel...nu pornea decat la a 2-3 cheie dupa 15 secunde de "dat la automat". am schimbat electomotorul cu cel nou..si porneste dimineata dupa 2 zile de nepornit la juma' de cheie! sper sa te descurci! hai noroc
mikyk
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Germania
- Masina: Meriva 2011 Z17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
eidic
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
Gigi46
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat