vasile72
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
SALUT AGILISTI
Sunt nou pe forum si as vrea si eu sa ma ajutati intr-o problema.
Am o agiluta de 2luni,km 155000,dispare antigelul din vasul de expansiune,la ochi asa cam 200ml la 100km,am verificat daca nu sunt scurgeri pe la furtune ,radiator,in zona pompei de apa,in masina sub mocheta nu este umezeala,dar in scimb cand am sesfacut busonul de la ulei ,pe buson avea spuma (alba-inspre gabuie),pe joja de nivel de la ulei,nici un fel de spuma(fapt ce m-ar fi dus la gandul ca intra antigelul in baie,deci garnitura chiulosa dusa)
VA ROG SA MA AJUTATI CU UN RASPUNS!
Sunt nou pe forum si as vrea si eu sa ma ajutati intr-o problema.
Am o agiluta de 2luni,km 155000,dispare antigelul din vasul de expansiune,la ochi asa cam 200ml la 100km,am verificat daca nu sunt scurgeri pe la furtune ,radiator,in zona pompei de apa,in masina sub mocheta nu este umezeala,dar in scimb cand am sesfacut busonul de la ulei ,pe buson avea spuma (alba-inspre gabuie),pe joja de nivel de la ulei,nici un fel de spuma(fapt ce m-ar fi dus la gandul ca intra antigelul in baie,deci garnitura chiulosa dusa)
VA ROG SA MA AJUTATI CU UN RASPUNS!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca nu curge si ai prea multa spuma e garnitura de la capac distributie
https://www.clubopel.com/vie...ulasa&start=0
https://www.clubopel.com/vie...ulasa&start=0
danlazar1
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
in urma cu 5 luni mi s-a spart furtunul de jos de la radiator,pana mi-am dat seama ce se intampla sa oprit motorul ...,am remediat pe moment cum am putut (am completat cu apa dupa ce am scurtat furtunul)si am ajuns acasa ,de atunci pierd frecvent antigel si observ o crema galbuie pe buson ulei,am citit pe forum ca e normal sa faca acea crema pe vreme de frig dar acum nu se mai poate pune problema asa pentru ca sa incalzit binisor
sunt multe topicuri pe forum,am citit aproape tot dar tot nu sunt lamurit daca am garnitura ciupita sau cea de la distributie,cum pot face deosebirea si ce piese am nevoie pentru a remedia?
sunt multe topicuri pe forum,am citit aproape tot dar tot nu sunt lamurit daca am garnitura ciupita sau cea de la distributie,cum pot face deosebirea si ce piese am nevoie pentru a remedia?
- VSS
- **
- 212 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2003 Y20DTH
- Hunedoara
VSS
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
pana mi-am dat seama ce se intampla sa oprit motorul
Adica ai calat motorul.
Minim ar fi garnitura distributie dar indicat ar fi de desfacut total, segmentii numai curatati, inlocuit toti cuzinetii, simeringuri supape, garnitura ciulasa, simering palier si evident distributia daca nu a fost inlocuita.
danlazar1
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu-ti pot recomanda, vezi publicitate.
Problema e ca la tine posibil e ca motorul sa aiba probleme mari, tu cu banii si nervii, ei cu munca si nervii, discutii, trebuie invesaiat daca merita sau nu facut al tau... Iti spun asta ca am patit de curand cu un Z10XE cumparat seara, fum la curul lui de nu nu se vedea bordura. Motorul era cu seria stearsa, manareala completa. Din 3 motoare am scos unul si nu bat campii, am demontat si pus animala de ne-am saturat (eu si propritar), pana nu a fost ca la carte nici ca a vrut, bani la reu dar macar acum mere si a trecut de RAR cu serie corect stantata.
Problema e ca la tine posibil e ca motorul sa aiba probleme mari, tu cu banii si nervii, ei cu munca si nervii, discutii, trebuie invesaiat daca merita sau nu facut al tau... Iti spun asta ca am patit de curand cu un Z10XE cumparat seara, fum la curul lui de nu nu se vedea bordura. Motorul era cu seria stearsa, manareala completa. Din 3 motoare am scos unul si nu bat campii, am demontat si pus animala de ne-am saturat (eu si propritar), pana nu a fost ca la carte nici ca a vrut, bani la reu dar macar acum mere si a trecut de RAR cu serie corect stantata.