Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut , poate cineva sa imi spuna ce motor mai "nou", de preferat diesel, pot pune pe un opel commodore A coupe 1969 ?
Nu urmaresc superperformante, doar un motor mai modern, care sa "toarca" frumos si sa imi duca in siguranta caroseria care este destul de grea. Bineinteles, si modificarile ce survin in cazul schimbarii motorului. Multumesc !
Skip ads

  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pai orice motor ai dori tu , numai ca intervin probleme : 1. trebuie omologat motorul 2. trebuie gasit un service specializat sau pe cineva care a mai facut modificarile respective 3. pe langa motor itzi trebuie frane schimbate si partea electrica .. apar multe pe parcurs .. oricum daca vrei totul e posibil
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Vai ! ma doare inima cind vad ce vrei sa faci.. pai ai o asemenea bijuterie de masina si tu vrei sa-i pui un diesel?'?'
DE CE? .
mai bine vinde-o si cumpara altceva mai nou diesel, DAR N-O DISTRUGE. Au mai ramas putine si ar fii pacat MARE MARE PACAT.
TE ROG N-O DISTRUGE.
  • florin_cars

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sanjuro...nu criminaliza un Commodore...iti dau o Alfa 164 TD(115CP, 4 discuri frana, fata ventilate, alba cu bandouri/spoliere/oglinzi in culoarea masinii, geamuri/oglinzi electrice, central, alarma NOUA, jante 15 deosebite..etc) la schimb...oferi tu ceva diferenta si ne intelegem cumva...daca si arata binisor Opelul..dar nu pune diesel pe ea...e sacrilegiu Sad

totusi ai o Astra diesel din 2000, la ce-ti trebuie ink una...si mai ales commodore? Rolling Eyes
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
E pacat sa distrugi o asemenea masina cu un motor diesel. La ora actuala coupe -urile din categoria rek c/commo a le numeri pe degete in Romania .
Cred ca in cazul de fata este vorba de cel de pe autovit care nu va fi vandut niciodata atata timp cat e botezat : "Opel Commodore 1.5 " . Cred ca trebuie mai intai sa fie identificat exact tipul real caruia ii apartine Rekord C sau Commodore A , pentru asta am nevoie de o fotografie de la motor in care sa apara zona radiatorului . Pasul doi ar fi de repus motorizarea originala care odata pusa la punct si nu e greu va renaste un autoturism solid , silentios si , de ce nu , chiar foarte economic . Un motor de Rekord 1.9 sau 2.0 pus la punct corect consuma in jur de 7.5 l/100 km la drum iar la oras nu sare de 10 ! Numai asa autoturismul poate fi valorificat (daca trebuie neaparat) la un pret bun . Pentru alte relatii daca ai nevoie incearca pe pm.
  • kirin

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1968 17s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am intalnit si romani fericiti... care vor sa puna diesel pe commo a coupe...

walker,poate are si el motor de 1,5 si nu trage caroseria aia grea si vrea un diesel mai nou sa toarca ca o pisica si sa-i dea un plus de putere


sunt probleme mari la schimbarea de motoare,mai ales de pe benzina pe motorina,de pe carburatie pe injectie...

de ex rezervorul de injectie are antival ,cel de carburatie nu ... daca ai rezervor de carburatie la motor pe injectie exista riscul sa ti se opreasca masina si sa nu stii de ce ... asta e numai un exemplu (si mie mi le-au zis altii ca nici eu nu ma gandeam la chichitele astea)

apoi,motor schimbat,greutatea pe fata nu va mai fi ca in carte,trebuie modificata suspensia ... (masinile alea de la americani cu motoare de 7 000 sau 8 000 au suspensia rigida pe o parte,ca sa nu se rastoarne masina la accelerare puternica,nu e cazul la tine dar ca sa-ti faci o idee ca sunt multe de luat in considerare cand te bagi la asa ceva)

dupa aia transmisie,electrica s.a.m.d

mai bine refaci motorul actual si sa vezi ce bine toarce si in ce siguranta iti va trage caroseria ...
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Chill out , people !
Din pacate, masina nu este a mea, este cea de pe autovit, pe care am vazut-o personal, si arata chiar foarte bine, insa motorul nu este cel original.
Cineva o vroia, mi-a dat foarte putine date,cea mai importanta ca este fan hotarat diesel si dupa indelungi cautari, am vazut pe forum alte coupe-uri inteligent facute, si am aruncat intrebarea.
Dupa mine, pe commo asta ar merge un motor de minim 2400, tractiune integrala, insa nu am inca idee la cat s-ar ridica toata afacerea.
Masina este inca de vanzare, si in afara de motor nu exista alte urgente de lucrat pe ea. Are toate piesele originale pe ea de caroserie, si chiar ar fi pacat sa se modifice ceva. Nu am vazut foarte multe de varsta ei atat de complete si originale!
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa vorbim de originalitate , pana una alta are ornamente fata de REKORD C iar in spate de COMMODORE A ?! Ref la ornamentele lipsa doar coltarele te costa 200 Euro . Nu cred ca e totusi Commodore avand in vedere lipsa ornamentelor de prag , cele duble . Mai mult tapiterie de piele nu au avut niciodata CommoA sau Rek C . Asta e motivul pentru care am cerut o poza a compartimentului motor sa vedem despre ce caroserie e vorba in realitate !

Modificarea in 4x4 nu e posibila avand in vedere puntea fata a modelului , sigur daca e un model rekord se poate pune un motor de 2.4 in 4 cilindrii de pe omega sau frontera care cu modificari radicale ajunge la 180-200 cp. Daca e un commodore atunci poti pune chiar motorul de 3.o de senator sau monza ! O varianta tare ar fi motorul de 3.0 24 V de pe senator ! Ramane de vazut si bugetul de care dispui .
Pentru orice alte ideei putem sta de vorba , am preparat motoare de tipul asta fara a distruge caroseriile Very Happy
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Corect, fata era cea mai distrusa, stiu masina de la cel care a avut-o inainte, un batranel care nu stia cum sa o "modernizeze" mai mult, dar in stilul lui.....
Actualul posesor a facut enorm ptr masina asta, iar interiorul e din piele intoarsa, gen velur fin, deci e ceva fin, nu piele luata de pe orice scauune de bmw. Am discutat cu domnul care o are acum, am auzit numai lucruri bune despre el, si ceea ce e mai important, face totul de placere, neavand nici o legatura cu tehnica sau masinile Very Happy !
Daca as avea suma necesara nu mi-as permite sa stric o caroserie atat de frumoasa, raman inca la stadiul de IMS, unde daca nu merge , mai bagi flexul si apoi o iei de la capat cu sudura Very Happy, si as cauta specialisti care au mai facut asa ceva. Sincer, sunt prea putine masini de genul asta ca sa stricam si putinele lucruri bune din tara asta !
Super ideile cu motorul de senator si monza, abia acum am facut legaturile !
Daca vrei, putem vbi cu cel care o are, si daca gasim sponsori..... Smile ! Nu se stie niciodata....
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
OK , ai inceput sa intelegi , deci pasii ar fi urmatorii :

1. identificarea exacta a tipului ,
2. readucerea la o forma initiala , originala ;
3.O modificare eficienta si discreta asa cum face pytagora sau subsemnatul !
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR