- marius_ionut.salariu
- OP
- 9 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
marius_ionut.salariu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salutare ,din nou trebuie sa apelez la ajutorul vostru intr-o problema la masinuta mea vectra b 2001 2.0 ydth
Problema este urmatoarea.
Cand iau viraj maxim stanga si aparent si dreapta se aude un Fasait un sunet gen eliberare de aer sau scapare de aer care este in continuu daca tin virajul maxim dar chear si fara sa ajung la blocaj mecanic al casetei .
Mentionez ca am rectificat/reparat caseta de directie ca imi pierdea lichid pe la semering dreapta (problema clasica vectra B) si acum de cateva zile am schimbat si pompa de servo (am crezut ca poate e din cauza asta caci imi facea figurii mi se intarea directia chear si in mers .) am schimbat si rola intinzatoare si cureaua am zis sa fie bine sa nu fie rau ( pot sa zic ca si inainte sa schimb toate astea facea la fel , acum nu mi se mai intareste directia in mers dar tot scoate sunetul asta si ma enerveaza maxim pentru ca mecanici mi au zis ca vezi doamne este normal sa fac asa cand iei volan maxim dar inainte de a repara caseta de directie nu aveam problema asta ...)
Asi vrea sa stiu cum ar trebui sa aerisesc toata instalatia de servo ca in felul asta sa schimb tot lichidul avand in vedere ca, caseta este ZF .
eu personal ma gandeam sa ridic masina pe rampa si sa deschid returul de la caseta foarte putin pina iese usor usor lichidul si intre timp sa completez dar ma gandesc ca acolo iese cu presiune destul de mare oarecum.
va multumesc anticipat.
Problema este urmatoarea.
Cand iau viraj maxim stanga si aparent si dreapta se aude un Fasait un sunet gen eliberare de aer sau scapare de aer care este in continuu daca tin virajul maxim dar chear si fara sa ajung la blocaj mecanic al casetei .
Mentionez ca am rectificat/reparat caseta de directie ca imi pierdea lichid pe la semering dreapta (problema clasica vectra B) si acum de cateva zile am schimbat si pompa de servo (am crezut ca poate e din cauza asta caci imi facea figurii mi se intarea directia chear si in mers .) am schimbat si rola intinzatoare si cureaua am zis sa fie bine sa nu fie rau ( pot sa zic ca si inainte sa schimb toate astea facea la fel , acum nu mi se mai intareste directia in mers dar tot scoate sunetul asta si ma enerveaza maxim pentru ca mecanici mi au zis ca vezi doamne este normal sa fac asa cand iei volan maxim dar inainte de a repara caseta de directie nu aveam problema asta ...)
Asi vrea sa stiu cum ar trebui sa aerisesc toata instalatia de servo ca in felul asta sa schimb tot lichidul avand in vedere ca, caseta este ZF .
eu personal ma gandeam sa ridic masina pe rampa si sa deschid returul de la caseta foarte putin pina iese usor usor lichidul si intre timp sa completez dar ma gandesc ca acolo iese cu presiune destul de mare oarecum.
va multumesc anticipat.
- DAlexandru
- *
- 2 mesaje
- din 04 Feb 2017
DAlexandru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2017
- Mesaj Privat