dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
buna ziua tuturor membrilor.Am demontat o curea de distributie a unui Opel Kadett 1,6 benzina an 89 fara a-mi marca bine punctele si semnele apoi am rotit si fuliile axelor si mi-am piedut pistele dupa care ma mai puteam ghida.Tot cu ajutorul colegiilor nostri membrii am obtinut pasi pt montare si schema dupa care am montat-o dar rezultatul nu l-am dus pana la final.Am intalnit situatia ca respectand semnele dupa care am pornit ca in schema ca nu mai corespund la invartirea arborelui cotit dupa 1,3,5 ture si nu sunt sigur ca pozitia pinionului vibrokenului era bine sau mai trebuie facuta inca o tura deoarece vibrokenul se roteste de 2 ori si axul cu came numai odata si imi este teama ca nu i-am gasit rotirea corespunzatoare la inceperea montarii curelei.Doresc sa-mi spuneti daca la pozitia corect montata si fiind la semne PISTOANELE 1 si 4(vazute prin gaurile de la bujii )....trebuie sa fie in cea mai inalta zona vizibila
Va multumesc anticipat pt ajutor!
mentionez ca una din problemele pornirii poate fii si electrodul bujiilor care l-em gasit umed si cu combustibil pt ca ardea cand l-am incalzit putin cu bricheta....asta din ce cauza mai poate fii
Va multumesc anticipat pt ajutor!
mentionez ca una din problemele pornirii poate fii si electrodul bujiilor care l-em gasit umed si cu combustibil pt ca ardea cand l-am incalzit putin cu bricheta....asta din ce cauza mai poate fii
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat