Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Vlasceanu Marius

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra din 1992 1,6 injectie.
Masina functioneaza impecabil si arata la fel, doar ca are o mare problema : NU PORNESTE DIMINEATA. Dupa ce se incalzeste putin afara , porneste la sfert de cheie. Am fost cu ea la un service care se vrea a fi unul dintre cele mai bune din judetul arges, mi-au pus un tester pe ea si au zis ca nu are nici un defect. Cu toate astea masina nu porneste . Ii dau cheie , electromotorul se invarte , dar nu porneste , ca si cand nu ar avea benzina. Si mai e ceva : daca merg pe autostrada cu 120 la ora mai mult de 10 km se aprinde un bec galben. Daca opresc motorul si apoi il pornesc , becul nu se mai aprinde pana nu prind iar 120 - 130 km/h . Cineva mi-a zis ca ar fi becul ce simbolizeaza calculatorul de bord. Daca are cineva o informatie care m-ar putea ajuta ... VA MUTUMESC


Ultima modificare făcută de Vlasceanu Marius la Dum 09 Dec, 2007 8:38 pm
Skip ads

  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ce ulei ai in motor si cand l-ai schimbat?
  • Vlasceanu Marius

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
are 3000 de km cu uleiul asta, si valvoline 10-40 parca. oricum era printre cele mai bune uleiuri. am dat 230 lei pe 5 litri
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
deci una dintre posibilele cauze a fost eliminata... (pt cine se intreaba de ce uleiul ar putea fi o cauza o sa explic: In cazul unui ulei neschimbat de prea mult timp se poate chiar gripa motorul.. uleiul devine incet incet ca melasa de gros, iar la temperaturi mai mici poate impiedica pornirea motorului, subtiindu-se pe masura ce temperatura creshte. Acelasi lucru se poate intampla si cu un ulei mai gros de ex un 20W40)

ok.. ne gandim la altceva...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
probail ceva din alimentare.......
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
1. la viteza cand se aprinde becul galben se stocheaza un cod in calculatorul masini - ala sigur apare la tester dar poti sa-l citesti si tu cu metoda agrafa... e mai ieftin, apoi intrebi de cod pe aici daca nu te descurci sa-l interpretezi. ar putea fi ceva cod legat de amestec (prea bogat) ?!

2. dimineata: pt inceput verifica daca da scanteie si daca sprituie injectorul
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
IAC sau senzorul de temperatura. dar cel mai probabil iac ramas pe intepenit sau ars de tot.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e Iac sau senzorul de temperatura, cel mai probabil iac ramas pe blocat sau ars de tot. scoate mufa de la iac inainte sa pornesti dimineata, si inceearca sa pornesti asa. sau alta metoda, daca nu merge asa, pune contactul tine-l 5 secunde, repeta de 4-5 ori si vezi asa daca porneste. s-ar putea sa fie incleit iac si sa nu reuseasca sa revina la pozitia de zero pina porneste masina.


si daca nu merge aplici:
dimineataaaaa pe racoare, eu satu cu Iac-ul la soare Very Happy.bafta
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa deschidem o mie de topicuri si sa postam aceleasi mesaje in fiecare. Idea Citeste Regulamentul!
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@Vlasceanu Marius fa testul cand se aprinde acel bec!ea simbolizeaza o eroare stocata in memoria calculatorului! daca te chinui sal pornesti si nu porneste dupa cateva incercari se reseteaza memoria si sigur nu mai apare eroarea.

daca nu ne oferi codul de eroare nu te putem ajuta! ar putea fi mai multe si nu cred ca ai vrea sa dai bani pe incercari si schimbul pieselor (intrecare si cele bune) pana nimeresti cei buba!
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ elegance eu am postat si aici si incolo...in cazul in care omul e incepator si nu se descurca, desigur nu am procedat bine. dar u see. Smile
  • mircea hau

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bobina de inductie
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ca si ce chestie bobina de inductie. da-ne explicatii eventual
  • mircea hau

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am intilnit de cel putin 3 ori aceasta situatie.dimineata nu pornea decat trasa sau impinsa ,chiar si cu curea, iar ziua nu avea orobleme .dimineata urmatoare la fel.sugestie:
-iei un tester de scinteie (se scoate fisa ,se introduce fisa de tester si in tester se introduce fisa masinii) si observi daca prima scinteie este (daca este) la fel de puternica ,de mare,de luminoasa ca si urmatoarele 3 sau patru.daca este bobina prima este normala si urmatoarele din ce in ce mai mici
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu ne-am gandit la asa ceva. ms mult de informatie. altfel nu se poate testa bobina de inductie?
  • mircea hau

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
se poate, dar asa se face cu vizualizare directa a scinteii si este cea mai sigura poate sa fie ceva contact imperfect sau un scurt circuit care sa apara doar cand bobina este rece
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@mircea hau si atuncea de ce merge cand este motorul cald?
Eu cred ca ceva senzor este busit!
ceva in jurul sokului.
Verifica daca primeste benzina: da jos filtrul de aer pune o hartie sub injector(in galeria de admisie)si pune contactul dai 2 pedale si vezi daca este umeda hartia!
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la ce te referi sub injector? hmmmmm
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mergi la un tester sau fa testul cu agrafa imediat dupa ce ti-a aparut codul de defect .vezi ce si cum,apoi revii cu un mesaj.eu aveam aceleasi simptome (cu becul aprins dupa 120km/h) si era sonda lambda,dar asta am aflat cu testul respectiv.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@nonea cum am scris .... baga hartia sub injector la intrarea in galeria de admisie(ca este monopunct)

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR