Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mi-am luat o noua garnitura fiindca se cam pierdea ulei pe la capac

Acum nu prea stiu ce sa fac. Sa o monteze in service sau sa o fac eu

Problema de care mi-e frica e strangerea capacului. E oare chiar asa sensibil si in service il strang cu cheie dinamometrica?

Daca-l strang de mana nu prea stiu cata forta sa aplic

Any ideeas?
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
la c20ne e infecta garnitura aia de pluta. curata BINE unde calca garnitura si pe chiulasa si pe capac, ca raman niste chestii in relief, recomand un cutter, dupa care aplici garnitura cu un pic de silicon PE capac o pui la loc, pui suruburile si strangi in X incepand de la mijloc spre margini.

Atentie, strangi atat incat sa nu vezi ca garnitura de pluta se cocoseaza si iese in afara prea tare. e simplu de facut. incepi de la mijloc primu sus, in dreapta,dupa aia pe diagonala ala jos din stanga si tot asa.

o lasi asa cum ai strans nu prea tare, mergi un pic cu masina 1-2 zile, dupa care verifici si mai strangi odata. (eu la c20xe asa am facut, pt ca am schimbat-o cand era motorul cald si s-au mai desfacut suruburile dupa ce s-a racit, si cand s-a racit le-am strans complet)
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut 4EST! Eu am schimbat vreo 3 pana mi-a zis un mecanic cum! Totul e sa cureti foarte bine suprafetele de contact iar cand stringi sa nu o faci foarte tare ca nu o sa tina mult. Silicon nu am pus niciodata. Bafta!
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mi s-a recomandat si mie sa nu pun silicon

am aflat ca se strang cu 8nm, asta e bine ca am o masina cu acumulatori care poate fi folosita ca si surubelnita si are si reglaj de cuplu

am retinut si o sa curat f.f. bine suprafatele de contact

thanks!!
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu ziceam sa pui silicon doar un pic pt priza, sa nu cada de pe capac, ca e greu de potrivit acolo
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
daca nu pui silicon sau un gram de vaselina ceva o sa te chinui rau ca nu sta. Iti spun din proprie experienta.

Ps: daca nu e urgent eu nu te-as sfatui sa o schimbi pt ca o sa constati ca nu prea e la fel ca cealalta la mine de exemplu iesea in afara vre-o 5-6 mm de jur imprejur si nici pe gauri nu prea venea bine ( si am luat-o din magazin specializat opel dupa catalog )
Bafta!
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
am schimbat-o ieri.

intr-adevar au ramas multe chestii pe capac si pe bloc, le-am ras cu un cutit

Am pus ulei pe garnitura, DAR am pus-o mai intai pe bloc si am montat capacul PESTE

N-am facut bine? A intrat usor

Problema e ca TOT curge putin ulei, odata pe la acelasi surub care ma deranja, si inca pe la unul unde nu curgea. (mai curgea pe la unul si acum nu mai curge)

"curge" adica se aduna ulei in jurul surubului si se face o mica balta. Imi da imresia ca ori are un por capacul, ori nu stiu cum dar iese pe la surub

Oare o saiba eventual de cupru ar ajuta la izolare?
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
daca vrei iti dau motorul ala care l-am gripat mai iei piese de pe el o chiulasa un capac o treaba baia pompa de ulei mai ai ce lua din el. Numai sa vii sa-l iei cand ai drum. ( Eu il am la cineva in curte si i-am zis sa-l dea la tigani la fier vechi o sa il sun daca vrei si in caz ca nu l-a dat e al tau )
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
multumesc de oferta arthurro. insa nici eu nu prea am unde sa-l tin Smile

eventual cand mai trec pe langa tine te sun sa vad eventual capacul, poate si injectoarele ar fi interesante

PS: am gasit la bv pe cinva care vindea un C20NE functional cu 2 mil Smile Incredibil ce ieftin a ajuns motorul

Si sa revin la subiect:
am coborat putin acum si am strans cu mana surubul resp, era strans f.f. putin, probabil asta inseamna 8nm.

A, si curge doar la surubul ala unde curgea vizibil si data trecuta, dincolo ramasese un pic de ulei de mai demult (probabil acum ca era motorul cald se mai lichefiase)

Deci problema care o mai am e la surubul din dreapta sus, unde se formeaza o mica baltuta in partea dinspre centrul capacului (masina sta usor inclinata la vale)

Sa vad poate strangearea asta rezolva ceva Razz

A, suruburile le-am re-distribuit aleatoriu cand am montat garnitura, deci cred ca pot exclude o problema la surub
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Idea
Exista la Opel un adeziv special pentru aceste garnituri , e de culoare verde.

Asa cum s-a mai spus suprafetele metalice trebuie foarte bine curatate , manual sau folosind spray-ul de indepartat resturi de garnituri de la Wurth.

In final e bine ca suprafetele sa fie degresate.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
am mai strans putin surubul si nu mai curge deloc!!

super! Smile

multumesc pt sfaturi
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pai ti-am, zis, dupa ce il pui prima data, dupa 1-2 zile le strang iar. si e ok . eu nu mai am probleme .. am facut si o spalare de motor , sa vad daca mai curge pe undeva, si arata ca nou Very Happy
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
so mai montez? ce ziceti?

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Normal ca NU! La 8 lei cat e o garnitura noua...
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
pardon 60 de ron ...unde ai gasit du cu 8 lei ca iau 5 bucati
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La Buzau, nu dau numele magazinului ca e considerata reclama! Poti lua 5 cu 40 de lei, asa cum ai zis. Este de pluta, tine cam 7-8 luni apoi alta....Vorbim despre garnitura de la capacul de la colbutori, da?
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
da.
speifica si tu ca e de pluta
eu am luato originala de la gm
ms oricum
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
merge de espero de 1,8. e din cauciuc costa cam 12 lei si eu o am de 1,5 ani si tine. secretul e sa nu se stranga ciobaneste.
usor la mana si strans periodic daca e cazul.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ToX a scris:pai ti-am, zis, dupa ce il pui prima data, dupa 1-2 zile le strang iar. si e ok . eu nu mai am probleme .. am facut si o spalare de motor , sa vad daca mai curge pe undeva, si arata ca nou Very Happy

cu ce ai spalat motorul? mai exact vreo solutie buna ce imi recomanzi?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR