- 4EST
- OP
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Mi-am luat o noua garnitura fiindca se cam pierdea ulei pe la capac
Acum nu prea stiu ce sa fac. Sa o monteze in service sau sa o fac eu
Problema de care mi-e frica e strangerea capacului. E oare chiar asa sensibil si in service il strang cu cheie dinamometrica?
Daca-l strang de mana nu prea stiu cata forta sa aplic
Any ideeas?
Acum nu prea stiu ce sa fac. Sa o monteze in service sau sa o fac eu
Problema de care mi-e frica e strangerea capacului. E oare chiar asa sensibil si in service il strang cu cheie dinamometrica?
Daca-l strang de mana nu prea stiu cata forta sa aplic
Any ideeas?
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
la c20ne e infecta garnitura aia de pluta. curata BINE unde calca garnitura si pe chiulasa si pe capac, ca raman niste chestii in relief, recomand un cutter, dupa care aplici garnitura cu un pic de silicon PE capac o pui la loc, pui suruburile si strangi in X incepand de la mijloc spre margini.
Atentie, strangi atat incat sa nu vezi ca garnitura de pluta se cocoseaza si iese in afara prea tare. e simplu de facut. incepi de la mijloc primu sus, in dreapta,dupa aia pe diagonala ala jos din stanga si tot asa.
o lasi asa cum ai strans nu prea tare, mergi un pic cu masina 1-2 zile, dupa care verifici si mai strangi odata. (eu la c20xe asa am facut, pt ca am schimbat-o cand era motorul cald si s-au mai desfacut suruburile dupa ce s-a racit, si cand s-a racit le-am strans complet)
Atentie, strangi atat incat sa nu vezi ca garnitura de pluta se cocoseaza si iese in afara prea tare. e simplu de facut. incepi de la mijloc primu sus, in dreapta,dupa aia pe diagonala ala jos din stanga si tot asa.
o lasi asa cum ai strans nu prea tare, mergi un pic cu masina 1-2 zile, dupa care verifici si mai strangi odata. (eu la c20xe asa am facut, pt ca am schimbat-o cand era motorul cald si s-au mai desfacut suruburile dupa ce s-a racit, si cand s-a racit le-am strans complet)
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- OP
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
daca nu pui silicon sau un gram de vaselina ceva o sa te chinui rau ca nu sta. Iti spun din proprie experienta.
Ps: daca nu e urgent eu nu te-as sfatui sa o schimbi pt ca o sa constati ca nu prea e la fel ca cealalta la mine de exemplu iesea in afara vre-o 5-6 mm de jur imprejur si nici pe gauri nu prea venea bine ( si am luat-o din magazin specializat opel dupa catalog )
Bafta!
Ps: daca nu e urgent eu nu te-as sfatui sa o schimbi pt ca o sa constati ca nu prea e la fel ca cealalta la mine de exemplu iesea in afara vre-o 5-6 mm de jur imprejur si nici pe gauri nu prea venea bine ( si am luat-o din magazin specializat opel dupa catalog )
Bafta!
- 4EST
- OP
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
am schimbat-o ieri.
intr-adevar au ramas multe chestii pe capac si pe bloc, le-am ras cu un cutit
Am pus ulei pe garnitura, DAR am pus-o mai intai pe bloc si am montat capacul PESTE
N-am facut bine? A intrat usor
Problema e ca TOT curge putin ulei, odata pe la acelasi surub care ma deranja, si inca pe la unul unde nu curgea. (mai curgea pe la unul si acum nu mai curge)
"curge" adica se aduna ulei in jurul surubului si se face o mica balta. Imi da imresia ca ori are un por capacul, ori nu stiu cum dar iese pe la surub
Oare o saiba eventual de cupru ar ajuta la izolare?
intr-adevar au ramas multe chestii pe capac si pe bloc, le-am ras cu un cutit
Am pus ulei pe garnitura, DAR am pus-o mai intai pe bloc si am montat capacul PESTE
N-am facut bine? A intrat usor
Problema e ca TOT curge putin ulei, odata pe la acelasi surub care ma deranja, si inca pe la unul unde nu curgea. (mai curgea pe la unul si acum nu mai curge)
"curge" adica se aduna ulei in jurul surubului si se face o mica balta. Imi da imresia ca ori are un por capacul, ori nu stiu cum dar iese pe la surub
Oare o saiba eventual de cupru ar ajuta la izolare?
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
daca vrei iti dau motorul ala care l-am gripat mai iei piese de pe el o chiulasa un capac o treaba baia pompa de ulei mai ai ce lua din el. Numai sa vii sa-l iei cand ai drum. ( Eu il am la cineva in curte si i-am zis sa-l dea la tigani la fier vechi o sa il sun daca vrei si in caz ca nu l-a dat e al tau )
- 4EST
- OP
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
multumesc de oferta arthurro. insa nici eu nu prea am unde sa-l tin
eventual cand mai trec pe langa tine te sun sa vad eventual capacul, poate si injectoarele ar fi interesante
PS: am gasit la bv pe cinva care vindea un C20NE functional cu 2 mil Incredibil ce ieftin a ajuns motorul
Si sa revin la subiect:
am coborat putin acum si am strans cu mana surubul resp, era strans f.f. putin, probabil asta inseamna 8nm.
A, si curge doar la surubul ala unde curgea vizibil si data trecuta, dincolo ramasese un pic de ulei de mai demult (probabil acum ca era motorul cald se mai lichefiase)
Deci problema care o mai am e la surubul din dreapta sus, unde se formeaza o mica baltuta in partea dinspre centrul capacului (masina sta usor inclinata la vale)
Sa vad poate strangearea asta rezolva ceva
A, suruburile le-am re-distribuit aleatoriu cand am montat garnitura, deci cred ca pot exclude o problema la surub
eventual cand mai trec pe langa tine te sun sa vad eventual capacul, poate si injectoarele ar fi interesante
PS: am gasit la bv pe cinva care vindea un C20NE functional cu 2 mil Incredibil ce ieftin a ajuns motorul
Si sa revin la subiect:
am coborat putin acum si am strans cu mana surubul resp, era strans f.f. putin, probabil asta inseamna 8nm.
A, si curge doar la surubul ala unde curgea vizibil si data trecuta, dincolo ramasese un pic de ulei de mai demult (probabil acum ca era motorul cald se mai lichefiase)
Deci problema care o mai am e la surubul din dreapta sus, unde se formeaza o mica baltuta in partea dinspre centrul capacului (masina sta usor inclinata la vale)
Sa vad poate strangearea asta rezolva ceva
A, suruburile le-am re-distribuit aleatoriu cand am montat garnitura, deci cred ca pot exclude o problema la surub
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- OP
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat