- b82bog
- OP
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
Salutare!Ma vad nevoit sa incep o noua discutie despre acest subiect, deoarece din ceea ce am cautat pe site nu prea am reusit sa inteleg daca acesta e radiator de racirea uleiului sau a turbinei Cum problema intereseaza si pe altii din cate am vazut , am postat in garajul meu si 2 foto, poate cineva ne lamureste ce si cum cu radiatorul asta...Se repara, se schimba, e grava treaba???Multam celor ce isi vor rupe din timpul lor sa ne lumineze si pe noi
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- b82bog
- OP
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- b82bog
- OP
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
Ok chiciuc!Mersi mult.m am mai linistit.Multumes si lui Visse care mi-a trimis mesaj pe privat si pe care il lipesc aici(poate fi de folos): Visse:mesterii zic ca este normal ca acel radiator[ intercooler] sa fie putin umezit de ulei datorita faptului ca turbina pe linaga aerul ce trece prin filtrul de aer mai trage si gazele din baia de ulei.Daca acel radiator este spart ar trebui ca masina sa nu prea aibe vlaga ptr ca aerul comprimat la 0.4-0.8Atm sa nu mai ajunga in capul pistoanelor
- b82bog
- OP
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
eu am avut probleme cu turbina si a trebuit sa o schimb. atunci au spalat tot circuitul de aer care era plin de ulei. de atunci nu mai este ulei in intercooler (cel putin asa pare).
din cate mi s-au explicat si mie, turbina nu mai functioneaza corect atunci cand este defecta sau sunt scoase sau sparte furtunele de vacuum....
cand intra ulei in intercooler, stiu ca scoate fum albastru, motorul fiind obligat sa arda acel ulei.
la tine totusi pare doar spart intercoolerul deci nu ar trebui sa-ti faci griji prea mari.
totusi, merita vazut daca turbina functioneaza corect (mie mi-au spus ca daca o depistam mai repede se putea repara)
din cate mi s-au explicat si mie, turbina nu mai functioneaza corect atunci cand este defecta sau sunt scoase sau sparte furtunele de vacuum....
cand intra ulei in intercooler, stiu ca scoate fum albastru, motorul fiind obligat sa arda acel ulei.
la tine totusi pare doar spart intercoolerul deci nu ar trebui sa-ti faci griji prea mari.
totusi, merita vazut daca turbina functioneaza corect (mie mi-au spus ca daca o depistam mai repede se putea repara)
- b82bog
- OP
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
postez si eu tot aici: azi ma uit si eu pe dedesupt sa vad unde e intercoolerul la noua corsa si surpriza: il gasesc, e montat in fata , e nici jumate fata de cel de clima si de racire antigel, e mai gros, dar si plin de ulei intr-un capat, acolo la imbinarea celulelor de aluminiu cu plasticul; e montat foarte curios, deoarece nu se vede sub masina ca acesta lacrimeaza, tot uleiul se scurge in spoiler. Maine am programare la service in cluj , sper sa il schimbe baietii pe garantie, sau poate nu?!
- danieldboca
- **
- 114 mesaje
- din 14 Feb 2006
- Astra 2000
- Bucuresti
danieldboca
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2006
- Mesaj Privat
- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
Azi am fost la sevice, problema- furtunul care face legatura dintre intercooler si galeria de admisie nu etanseaza bine (este pe con la intrarea in intercooler) si trebuie schimbat; bineinteles nu au pe stoc si au dat comanda, ma anunta ei cand vine; mecanicul mi-a spus ca pot umbla linistit cu ea asa, am stat 10 minute si langa masina in atelier pana m-am convins si eu care-i treaba; nu m-a costat nimic, pe deviz au scris-in garantie. Am pierdut in service 2 ore.Acelasi mecanic mi-a spus ca si el are un fiat doblo, la care filtrul de motorina este cam ca si al meu si costa maxim 30 ron.
- vectra_gts
- *
- 9 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
vectra_gts
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut ...si eu am problema cu unul din furtunele care pleaca de la turbina si merge la intercooler...mi s-a spart cand veneam de la mare sau poate mi-a fost montat unul spart cand am fost la service pt schimbarea radiatorului intercooler...nu stiu... cert e ca a inceput sa scoata fff mult fum negru in taimpul mersului ...masina e gts sia re toba sport dreapta si chiar mi-a afumat tot spatele masinii...am fost sa-l comand la o firma de piese si mi-au zis ca ar costa 600 ron....mi se pare fff scump acest banal furtun de 30 cm... oare n-as putea sa-i pun altul cu aceleasi dimensiuni de la alta masina... sau mai bine sa-i fac unul din inox?