- pony_burn
- OP
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
A inceput sa se manifeste ieri cu urmatoarele:
Dupa un drum pana la Ploiesti, am ajuns la destinatie si am oprit motorul.
Dupa aprox 10 minute, am vrut sa pornesc, sa mut masina mai la umbra.
N-a mai vrut sa porneasca in nici un chip(Bateria buna, invartea electromotorul)
Am cautat pe jos o benzinarie de unde am luat un spray de pornire.
Motorul a pornit abia dupa a 3-a incercare cu spray-ul in nas (pe la filtrul de aer). In primele doua incercari motorul se tura la maxim (6000rpm) dupa care murea.
Am facut drumul inapoi la Bucuresti fara nici o alta problema (dar n-am mai oprit motorul).
Dupa ce am ajuns acasa, am oprit motorul, am asteptam cam 10-15 minute si am incercat sa-l pornesc pentru a vedea cum
se comporta.
Din 6 incercari succesive, de 3 ori a pornit corect, de 3 ori a pornit, dar dupa 2 secunde s-a oprit.
Azi dimineata, deci dupa ce masina a stat aprox 12 ore, am incercat sa o pornesc normal si nu a vrut. Am incercat sa o fortez cu
spray-ul, urca pana in 6000 de ture, apoi murea.
Din tot ce am gasit similar ca probleme pe forum, se pare ca azi o sa incerc sa schimb bujiile si furtunasele de retur de la injectoare.
Masina poate porni chiar daca sunt busite toate bujiile?
Daca aveti alte idei...sunt binevenite
Dupa un drum pana la Ploiesti, am ajuns la destinatie si am oprit motorul.
Dupa aprox 10 minute, am vrut sa pornesc, sa mut masina mai la umbra.
N-a mai vrut sa porneasca in nici un chip(Bateria buna, invartea electromotorul)
Am cautat pe jos o benzinarie de unde am luat un spray de pornire.
Motorul a pornit abia dupa a 3-a incercare cu spray-ul in nas (pe la filtrul de aer). In primele doua incercari motorul se tura la maxim (6000rpm) dupa care murea.
Am facut drumul inapoi la Bucuresti fara nici o alta problema (dar n-am mai oprit motorul).
Dupa ce am ajuns acasa, am oprit motorul, am asteptam cam 10-15 minute si am incercat sa-l pornesc pentru a vedea cum
se comporta.
Din 6 incercari succesive, de 3 ori a pornit corect, de 3 ori a pornit, dar dupa 2 secunde s-a oprit.
Azi dimineata, deci dupa ce masina a stat aprox 12 ore, am incercat sa o pornesc normal si nu a vrut. Am incercat sa o fortez cu
spray-ul, urca pana in 6000 de ture, apoi murea.
Din tot ce am gasit similar ca probleme pe forum, se pare ca azi o sa incerc sa schimb bujiile si furtunasele de retur de la injectoare.
Masina poate porni chiar daca sunt busite toate bujiile?
Daca aveti alte idei...sunt binevenite
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pony_burn
- OP
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pony_burn
- OP
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
e sigur problema de alimentare : verifica cum s-a spus mai sus filtrul motorina si furtunasele de retur de la injectaore.
eu dupa ce am schimbat furtunasele de retur, am patit treaba asta - adica a pornit initial, dar s-a oprit. iar de pornit, a pornit destul de greu si chinuit, la a 5-a sau a 6-a cheie - si tinut destul de mult la demaror.
a mai pornit o data si s-a oprit, apoi a pornit si nu am mai avut probleme.
am pus asta pe seama faptului ca schimband furtunasele de retur, s-a dezamorsat pompa si pana s-a amorsat, a durat ceva.
in cel mai rau caz, sa nu fie pompa de motorina ... dar nu cred.
daca vrei sa schimbi furtunasele de retur, te pot ajuta ... le-am schimbat singur vinerea trecuta.
eu dupa ce am schimbat furtunasele de retur, am patit treaba asta - adica a pornit initial, dar s-a oprit. iar de pornit, a pornit destul de greu si chinuit, la a 5-a sau a 6-a cheie - si tinut destul de mult la demaror.
a mai pornit o data si s-a oprit, apoi a pornit si nu am mai avut probleme.
am pus asta pe seama faptului ca schimband furtunasele de retur, s-a dezamorsat pompa si pana s-a amorsat, a durat ceva.
in cel mai rau caz, sa nu fie pompa de motorina ... dar nu cred.
daca vrei sa schimbi furtunasele de retur, te pot ajuta ... le-am schimbat singur vinerea trecuta.
- pony_burn
- OP
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
bogdanene a scris:daca vrei sa schimbi furtunasele de retur, te pot ajuta ... le-am schimbat singur vinerea trecuta.
chiar vroiam sa te intreb, tocmai am fost pe la edi sa imi iau bujiile de la el si mi-a zis sa te caut
am rugat un prieten (mecanic) sa se apuce sa le desfaca...masina e acum acasa, eu la servici, zi-mi de unde ai luat tu furtunasele
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- pony_burn
- OP
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
bogdanene a scris:Promotor International- Str. Agricultorilor nr 52 - pret 17 sau 18 ron/m - diametru 3,2 mm parca, dar stiu baietii ce sa iti dea.
sa ne zici ce si cum
sa ne zici ce si cum
mersi bogdan, pana sa apuc sa ii zic eu de unde sa ia tipului care ma ajuta sa fac masina....a dat el o tura pana in targ la vitan si a luat de acolo, acum astept si eu sa ma sune sa imi zica daca porneste sau nu.
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- pony_burn
- OP
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
inante sa fie schimbate furtunasele, a fost desfacut filtrul de motorina, era ok, nu avea apa si era si plin cu motorina.
s-au schimbat si furtunasele de retur, si s-a incercat pornirea la cheie de 5-6 ori (insistat destul de mult), tot nu vrea sa porneasca....
diseara cand ajung acasa o sa schimb si bujiile...
s-au schimbat si furtunasele de retur, si s-a incercat pornirea la cheie de 5-6 ori (insistat destul de mult), tot nu vrea sa porneasca....
diseara cand ajung acasa o sa schimb si bujiile...
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pony_burn
- OP
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
DJ34KLA a scris:in urmatorul post sa scrii te rog de unde ai alimentat ultima data, io am un gargaune legat shi de treaba asta
am alimentat de la Lukoil-ul de la care alimentez de cand am masina.
intr-un final a pornit, dupa furtunase si bujii schimbate, dar foarte greu intr-adevar.
dupa aprox 10 ore de stat, a pornit ok, deci banuiesc ca problema (asta) s-a rezolvat.
acum am insa alta buba, masina nu mai trage, parca nu mai are turbo...
dupa mai multe idei...si mai multe pareri, as mai avea 2 lucruri de verificat, un senzor de presiune
care e pe galeria de admisie, la care s-a umblat atunci cand s-au schimbat furtunasele...si debitmetrul,
pt ca prima oara am dat cu spray pe la filtrul de aer si e posibil sa-l fi busit
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Sau verifica traseul de vacuum(furtunasele subtiri,tari,de plastic).Bujiile le-ai sch. degeaba,cand e afara o temp. peste 19 grade nici nu foloseste bujiile.Zilele trecute am avut o vectra cu acelasi mot.,aceeasi probl.-nu mai intra turbo-mai mult ca sigur e un furtunas de vacuum care a cedat si nu se poate face presiune pe circuit-daca era sarit din mufa se aprindea beculetul la bord dar fiind doar fisurat nu se aprinde nimic.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Marti am schimbat si eu furtunasele de retur. Desi am dus masina in service tractata, a pornit relativ usor - aproape un minut de invartire cu 5-6 tentative de pornire. A fost ajutata cu aer comprimat in rezervor.
Dupa pornire, mecanicul mi-a spus ca pare sa aiba avansul cam mare dar nu a reusit sa vada valorile pompei de injectie cu scanerul. Acum am impresia ca imi consuma mai mult iar motorul este mai zgomotos.
Dupa pornire, mecanicul mi-a spus ca pare sa aiba avansul cam mare dar nu a reusit sa vada valorile pompei de injectie cu scanerul. Acum am impresia ca imi consuma mai mult iar motorul este mai zgomotos.
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Cred ca la Y20 DTH e deja o problema cunoscuta pornirea greoaie. Se agraveaza in momentul in care masina stationeaza un timp mai indelungat sau sta parcata cu botul ridicat reusind sa se scurga motorina cu succes catre rezervor.
Rezolvarea e simpla si ne costisitoare prin schimbarea furtunaselor de la retur cu altele noi.
La masina mea din 2003 am avut aceiasi problema din cauza frecarii dintre furtun retur si capul unui surub care a creat un por aproape invizibil.
La masini mai vechi cedeaza furtunasele care au manta dintr-o tesatura textila. Dupa parerea mea trebuiesc automat schimbate de cei care au dificultati la pornire.
Rezolvarea e simpla si ne costisitoare prin schimbarea furtunaselor de la retur cu altele noi.
La masina mea din 2003 am avut aceiasi problema din cauza frecarii dintre furtun retur si capul unui surub care a creat un por aproape invizibil.
La masini mai vechi cedeaza furtunasele care au manta dintr-o tesatura textila. Dupa parerea mea trebuiesc automat schimbate de cei care au dificultati la pornire.
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- pony_burn
- OP
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am rezolvat si cu turbo...nu a fost debitmetrul si nici vreun furtun spart, ci senzorul de presiune de pe galeria de admisie (multumesc Maiandrei si Eduard, stiu ei de ce...).
PS: schimbarea senzorului de presiune s-a facut joi seara la Polivalenta
Acum, daca stau bine sa ma gandesc, mi se mai intampla din cand in cand sa simt pentru o perioada scurta ca masina nu mai trage, dar isi revenea dupa 10-15 secunde si atunci nu am dat prea mare importanta. In 600 km facuti de vineri pana ieri nu am mai simtit nici o pierdere de putere...si atunci tind sa dau vina pe acel senzor si pentru pierderile dinainte.
Cu pornirea nu au mai fost probleme de cand am schimbat furtunasele de retur, in sensul ca masina porneste...dar lasata de seara pana dimineata, porneste abia dupa 5-6 secunde, asa cum zice si zafira si bogdanene.
Aproape aceeasi senzatie o am si eu, adica la consum nu prea vad o crestere, dar motorul mi se pare sigur mult mai zgomotos, desi nu vad care poate fi legatura intre schimbarea unui senzor, a bujiilor si a furtunaselor de retur si cresterea zgomotului.
PS: schimbarea senzorului de presiune s-a facut joi seara la Polivalenta
Acum, daca stau bine sa ma gandesc, mi se mai intampla din cand in cand sa simt pentru o perioada scurta ca masina nu mai trage, dar isi revenea dupa 10-15 secunde si atunci nu am dat prea mare importanta. In 600 km facuti de vineri pana ieri nu am mai simtit nici o pierdere de putere...si atunci tind sa dau vina pe acel senzor si pentru pierderile dinainte.
Cu pornirea nu au mai fost probleme de cand am schimbat furtunasele de retur, in sensul ca masina porneste...dar lasata de seara pana dimineata, porneste abia dupa 5-6 secunde, asa cum zice si zafira si bogdanene.
All Bandi a scris: Acum am impresia ca imi consuma mai mult iar motorul este mai zgomotos.
Aproape aceeasi senzatie o am si eu, adica la consum nu prea vad o crestere, dar motorul mi se pare sigur mult mai zgomotos, desi nu vad care poate fi legatura intre schimbarea unui senzor, a bujiilor si a furtunaselor de retur si cresterea zgomotului.